Joko teillä on kevättä rinnassa, pää sekaisin ja rakkautta ilmassa?
Kommentit (28)
Taivas näytti siniseltä kuin andien vuoristossa, perhonen lämmitteli niityllä. Eilen illalla oli pimeä, mutta kirkas avaruuteen ulottuva taivas.
Mulla on kevättä pimpissä. Koko ajan haara märkänä.💧💦
Kevättä rinnoissa todellakin. Nänninpäät aivan kivikovina ja törröttävät.
Mulle tulee keväällä aina pökerryttävän rakastunut olo, vaikka ei olisi ketään näköpiirissä.
Mä oon ollu sekaisin jo syksystä lähtien.
On alkanut panettamaan tavallista enmmän.
”Herää, lemmi ja elä. Rakkaus on kevät.”Lauri Late Tähkä
vielä toistaiseksi on lähinnä katupölyä kaikki röörit täynnä.
🤧
Joo, olin vähällä seota yks päivä. :D
En levään vaan valon vuoksi, mutta kyllähän +10 on huhtikuun puolessa välissä jo pitkän kuuman kesän alku ja Paten tavoin kaikkia rakastaa ja kesäkatu ja kesä espalla ja moottoritie on hot. Hot wheels soimaan ja nyr unohdetaan maito ja kävellään maailma omaksi.
Itseensä rakastuminen on elämän mittaisen romanssin alku.
Haluan haistella miesten kiveshikeä enemmän kuin yleensä!
Vierailija kirjoitti:
Itseensä rakastuminen on elämän mittaisen romanssin alku.
Tai loppu :D
Sitäkö se onkin! Kevättä. Oli tänään hieman outo fiilis asiakastapaamisessa, kahdestaan mun toimistolla. 😅
Kevään tuoksut: kirjoitti:
Haluan haistella miesten kiveshikeä enemmän kuin yleensä!
Juu, samesame :) munahaukat etsii pesää
Levää? Miten se liittyy kevääseen? Muuten kyllä on kevättä rinnoissa, jopa molemmissa. Pään sekavuudesta ei voi valittaa. Pään pieni viiraaminen on mun parhaita puolia kuten myös ilmavaivat, raivokohtaukset, kenkku luonne, kamala jalkahiki ja itkuherkkyys jos mulle joku sanoo pahasti, alleni laskeminen jos säikähdän.Hampaat on kuin risuaita ja naama jonkinverran kolho (pitkä ja kaponen) Hyvää kevättä! Lowe is in the air!
Oon huomannut joo että taitaa olla kevät. Pää on mennyt puolen vuoden aikana vääjäämättä sekaisin ja vakavasta masennnuksesta pitäisi yrittää toipua. Rakkaus meni loppukesästä. Erostakin pitäisi toipua. Terv. ilonpilaaja. p.s. onneksi on kevät, siinä on jotain toivon tapaista
Vierailija kirjoitti:
Levää? Miten se liittyy kevääseen? Muuten kyllä on kevättä rinnoissa, jopa molemmissa. Pään sekavuudesta ei voi valittaa. Pään pieni viiraaminen on mun parhaita puolia kuten myös ilmavaivat, raivokohtaukset, kenkku luonne, kamala jalkahiki ja itkuherkkyys jos mulle joku sanoo pahasti, alleni laskeminen jos säikähdän.Hampaat on kuin risuaita ja naama jonkinverran kolho (pitkä ja kaponen) Hyvää kevättä! Lowe is in the air!
Sinilevä on on kesän merkki.
Kevättä on henkitiehyissä, pää on sekaisin unenpuutteesta ja siitepölyä on ilmassa.