Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

OP Helsinki: lapselle uudet verkkopankkitunnukset ja salasana

Vierailija
15.04.2021 |

Miten olette saaneet uudet tunnukset korona-aikana? Chattibotti väittää, ettei ajanvarausta tarvita, eikä aikaa lähipankkiin edes saa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne saa siitä neuvonta luukulta tilattua.

Vierailija
2/10 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitäisi laajentaa lapseni tilinkäyttöoikeuksia ja hankkia hänelle verkkopankkitunnukset. Ei onnistu Nordean chattibotin avulla. Ainoa keino näkyy olevan avata lapselle uusi pankkitili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkopankissa viesti pankille, että haluatte lapselle tunnukset. Molemmilta vanhemmilta tähän suostumus. Näin neuvottiin meille.Ei ole vielä tilattu.

Op, ei Helsinki

Vierailija
4/10 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeassa onnistuu ihan verkossa. Luulisi muillakin pankeilla samoin.

Vierailija
5/10 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pitäisi laajentaa lapseni tilinkäyttöoikeuksia ja hankkia hänelle verkkopankkitunnukset. Ei onnistu Nordean chattibotin avulla. Ainoa keino näkyy olevan avata lapselle uusi pankkitili.

Miksi yrität chattibotin avulla etkä lähetä viestiä ihmiselle?

Vierailija
6/10 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakuutukset Pohjolassa ja vähän rahaa. Päätili on edelleen Nordeassa, joka vaikuttaa toiminnoiltaan kätevämmältä. Kun kirjaudun OP:hen, saisin viestin laitettua vain vakuutusasioissa. Mikä hitto on pielessä? 11-vuotiaan odotetaan varaavan itse hammaslääkärin ja huolehtivan terveystiedoistaan, mutta pankkiasiat vaativat 18-vuoden iän. Kaikkialla pitäisi olla äidin tissi vieressä. Käsittämätöntä ja raivostuttavaa.

Vierailija
7/10 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoonlahden Helsingin OP on läntännyt ikkunaan viestin, että sisään vain ajanvarauksella. Aikaa tosin ei saa netistäkään sinne. Toiset tosiaan osaa suojautua koronalta. Palvelu tosiaan pelaa.

Vierailija
8/10 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyy Nordeassa asioiden hoito onnistuvan verkossa. Onko tietoa:lapsen tilin, kortin ja tunnusten hinta?

Vierailija
9/10 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

OP:ssä perehdytys oli olematonta, sillä nykynuoret osaavat hoitaa netissä asioita. Nyt sitten pitäisi maksaa uusista tunnuksista. Huh, huh. Taitaa olla hyvä bisnes nämä uudet tunnukset. Onneksi Nordeassa on tunnuslukulaite.

Vierailija
10/10 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyy Nordeassa asioiden hoito onnistuvan verkossa. Onko tietoa:lapsen tilin, kortin ja tunnusten hinta?

Ei maksa mitään. On kyllä kätevää netissä. Tarvii lapselle henkkarit ja huoltajilla oltava myös, mutta muuten vain naputellaan kotona tiedot. Kotiin tulee kortti ja pin sekä verkkopankkitunnukset.

Yritin etsiä niin op:lla ei ole tällaista palvelua. Täytyy käydä konttorilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä