Pyykkini oli matkan aika RUTISTETTU kuivaushuoneen pyykkinarujen päätyihin. Miten selvitän syyllisen?
Että ottaa aivoon. Naruilla oli minun pyykkini. Muistin matkan jälkeen, että herranen aika, pyykit jäivät kuivaushuoneeseen, kun etsin puhtaita pikkiksiä. Mitä näenkään kuivaushuoneen oven avattuani? Pyykkini on RUNNOTTU narujen reunaan!! Ai että minua sieppasi silloin. Sanoisin pari valittua sanaa syylliselle. Vaan mistä saan hänet selville???
Kommentit (31)
Tuo oli erikoinen detalji, että etsit puhtaita pikkiksiä, missä ja milloin?
Sit ku ne ois viikattu ni valittaisit että joku pervo on viikannut pikkupyyhkeiyäsi muna pystyssä
Lattialleko ne sitten olisi pitänyt heittää? Olisit iloinen, että vaatteet ylipäätään vielä edes olivat siellä! Olen kuullut kamalampiakin juttuja, kuten hävinneet matot yms.
Keskittyisit nyt sen GRADUN tekemiseen, etkä minnekään matkusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Lattialleko ne sitten olisi pitänyt heittää? Olisit iloinen, että vaatteet ylipäätään vielä edes olivat siellä! Olen kuullut kamalampiakin juttuja, kuten hävinneet matot yms.
Ne olisi voinut silittää ja pudotella vakuumipakattuina postiluukusta huoneistooni.
AP
Olis edes roskiin poljettu. Oma on syysi.
Horatio paikalle ottaan sormenjälkiä.
Itse vedän yleensä naapurin pyykit alas lattialle, kun on minun vuorollani tungettu niitä kuivaushuoneeseen, eli ole kiitollinen.
Monessa taloyhtiössä nuo pyykit olisivat yksinkertaisesti kadonneet. Joku roskikseen tai jonkun toisen vaatehyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Itse vedän yleensä naapurin pyykit alas lattialle, kun on minun vuorollani tungettu niitä kuivaushuoneeseen, eli ole kiitollinen.
No voi jessus, en nyt ymmärrä ihan tuotakaan. Jos joku on laittanut minun vuorollani pyykkiä, annan olla, mikäli omat mahtuvat sekaan. Mikäli eivät mahdu, viikkaan/nostan pyykit tasolle ja jätän lapun että moi, huomasitko että kuivaushuone oli varattu?
Laita jauhoja lattialle niin näjet syylisen sormenjälet! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jessus, en nyt ymmärrä ihan tuotakaan. Jos joku on laittanut minun vuorollani pyykkiä, annan olla, mikäli omat mahtuvat sekaan. Mikäli eivät mahdu, viikkaan/nostan pyykit tasolle ja jätän lapun että moi, huomasitko että kuivaushuone oli varattu?
No voi jessus, kun joku ei ymmärrä vähän kuivempaa huumoria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi jessus, kun joku ei ymmärrä vähän kuivempaa huumoria.
Joo, oli niin kuivaa että mureni ja menetti muotonsa, sori.
Että matkan aikana`?
Meilläkin on välillä näitä jotka tunkee esim. 2 täyttä konetta pyykkiä pesuun ja sitten katoaa johonkin eikä näytä palaavan ehkä viikkoonkaan hakemaan niitä pyykkejään. Luulisi että tuollainen vaatekasa jo maksaakin niin paljon ettei sitä herkästi unohtele, mutta mistäpä minä tietäisin mitä miljonäärejä nää naapurit on.
Provohan tämä on. Mutta opiskeluaikana sai oikeasti olla kiskomassa vaihtareiden pyykkejä koneesta kun olivat tyrkänneet sinne ilman varausta. Ei muuta kuin kone seis ja märät pyykit heivasin sellaiseen isoon lavuaariin.
Tuohon olet "syyllinen" vain sinä, kun et hakenut pyykkejä! Ei niitä pyykkinaruja voi viiko(i)ksi varata.
pösilö