Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset eivät käytä lenkillä maskia?

Vierailija
15.04.2021 |

Nyt on uutisoitu tartunnoista, jotka on saatu rappukäytävistä ja ulkoa. Miksi ette siis käytä maskia esim lenkillä?

Ja oikeastaan, onko näinä aikoina pakko lenkkeillä? Kotonakin voi liikkua ja parvekkeen oven voi aukaista, jos haluaa saada raitista ilmaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juoksen hengästyneenä lenkillä pitkin katuja. Jos se jota kuta pelottaa, niin voi siirtyä tarpeeksi sivuun. En ala tätä viimeistäkin harrastustani rajoittamaan.

Vierailija
22/25 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen joka pv lenkillä vanhuksia joilla maski vain suun edessä nenä paljaana. Onko tuossakaan mitään järkeä? Itse en käytä maskia lenkillä, kaupassa ja bussissa kyllä

Jos tarkoitus on estää ysköksiä niin mitäpä sitä nenälle laittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen joka pv lenkillä vanhuksia joilla maski vain suun edessä nenä paljaana. Onko tuossakaan mitään järkeä? Itse en käytä maskia lenkillä, kaupassa ja bussissa kyllä

Jos tarkoitus on estää ysköksiä niin mitäpä sitä nenälle laittamaan.

Nenästäkö ei tule sitä samaa ilmaa mitä suusta?

Vierailija
24/25 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi hengittää sen kanssa lenkillä ja mitä järkeä muutenkaan. Olen ulkotiloissa ja vain nopeasti ohitan toisen ihmisen. Jos tuolla tavalla tarttuu niin ei voi mitään. Saa mielenterveysongelmia jos rupeaa liikaa pelkäämään.

Vierailija
25/25 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetäänmpä myös nukkuessa maski, ettei Nukku-Matti saa tartuntaa. Lomalla ollessa täytyy suojata laiska-Jaakkoa ja pitää maski koko ajan suun eessä. Saunassa maskeilemalla voit  pelastaa saunatontun hengen