Miksi ihmiset eivät käytä lenkillä maskia?
Nyt on uutisoitu tartunnoista, jotka on saatu rappukäytävistä ja ulkoa. Miksi ette siis käytä maskia esim lenkillä?
Ja oikeastaan, onko näinä aikoina pakko lenkkeillä? Kotonakin voi liikkua ja parvekkeen oven voi aukaista, jos haluaa saada raitista ilmaa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Näen joka pv lenkillä vanhuksia joilla maski vain suun edessä nenä paljaana. Onko tuossakaan mitään järkeä? Itse en käytä maskia lenkillä, kaupassa ja bussissa kyllä
Jos tarkoitus on estää ysköksiä niin mitäpä sitä nenälle laittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen joka pv lenkillä vanhuksia joilla maski vain suun edessä nenä paljaana. Onko tuossakaan mitään järkeä? Itse en käytä maskia lenkillä, kaupassa ja bussissa kyllä
Jos tarkoitus on estää ysköksiä niin mitäpä sitä nenälle laittamaan.
Nenästäkö ei tule sitä samaa ilmaa mitä suusta?
En voi hengittää sen kanssa lenkillä ja mitä järkeä muutenkaan. Olen ulkotiloissa ja vain nopeasti ohitan toisen ihmisen. Jos tuolla tavalla tarttuu niin ei voi mitään. Saa mielenterveysongelmia jos rupeaa liikaa pelkäämään.
Pidetäänmpä myös nukkuessa maski, ettei Nukku-Matti saa tartuntaa. Lomalla ollessa täytyy suojata laiska-Jaakkoa ja pitää maski koko ajan suun eessä. Saunassa maskeilemalla voit pelastaa saunatontun hengen
Itse juoksen hengästyneenä lenkillä pitkin katuja. Jos se jota kuta pelottaa, niin voi siirtyä tarpeeksi sivuun. En ala tätä viimeistäkin harrastustani rajoittamaan.