Miksi villieläimet syövät toisiaan?
Kauhean brutaalia se, että esimerkiksi leijonat metsästävät seeproja ja Suomessakin villieläimet syövät muita eläimiä. Tuntuu pahalta näiden eläinten puolesta.
Kommentit (31)
Kai tää oli vitsi :DD. Niillä eioo k-markettia eikä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shakisssa on tarkoitus uhmata kuningas.
Ja vastapuooli pyrkiii puolustamaan omaa järjestelmääänsä joka on niin kestävä kuiin sitä kykeneee hahmottamaaan ja laskelmoimaaan mahdollisimman pitkälle.
Villieläimissä se on varmaan että vahvimmat syö heikoimmnmat mutta on se shakissakin paineensietokyky jotttei keskittyminen herpaaannu.
Villieläimet syövät toisiaan koska itsensä syöminen on paitsi vaikeaa, mutta se tuottaa myös hyvin voimakasta fyysistä kipua.
Olen nähnyt kun kissanpentu yrittää pyydystää omaa häntäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö opettaa vegeilyä ? Lihansyönti aiheuttaa ilmastonmuutosta.
Pahat elukatOlen itse vienyt tietolehtisiä karhujen, kettujen ym petojen luolien edustalle. Ampiaisille, leppäkertuille ja muurahaisille olen sanonut, ettei ole oikein syödä kirvoja, koska niilläkin on oikeus elää. Olen sitten jättänyt niille soijanugetteja.
Söpöliini , olet yrittänyt .
Villieläimetkin lakkaisivat syömästä toisiaan, jos ap jaksaisi toimittaa niille tarpeeksi paljon tehotuotettua lihaa. Eikun vaan megajättikanaloita ja -sikaloita perustamaan!
Koska ne ei voi mennä kauppaan ostamaan ruokaa.
Suomessa pitää kieltää kaikki eläinten syönti. Pedot on hävittävä.
Älä aloittaja lässytä pas*aa!
Minusta tuntuu pahalta kun sinä teet tällaisia ihan turhia aloituksia.
Ja vastapuooli pyrkiii puolustamaan omaa järjestelmääänsä joka on niin kestävä kuiin sitä kykeneee hahmottamaaan ja laskelmoimaaan mahdollisimman pitkälle.