Mihin laittaisit käytetyn kondomin tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?
Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri meno päällä. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun menottaa kovasti. Mihinkään salkkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. työpapereita. Ja alkavat lisäksi haista.
Kommentit (18)
Syöttäisin sille ja potkisin perseelle.
Anna nyt olla noi kortsu, side, pessaari etc kysymykset. Pohjattoman lapsellista provoilua.
No mulla just tää sama ainainen ongelma ja olen ratkaissut asian niin että tungen sen sieraimeeni.
Vessan pönttöön, tyynyn alle, jonkun rehun viereen, kirjan väliin, pyykkikoriin.
Itse olen aina laittanut uuniin menevän pitsan päälle. Siinä se sulaa, eikä maistu miltään. Nautin syödessäni ajatuksesta, että sain, kuin sainkin siemenet naisen sisään, tosin suun kautta,
Kondomi tietysti pestään ja laitetaan kuivumaan. Eihän se mene käytössä miksikään.
Piti sitten tehdä ihan uus avaus...
Jos olet mies niin tunget sen perseeseen
Vierailija kirjoitti:
Jos olet mies niin tunget sen perseeseen
Aivan, tosiaan. Tällöin ei koko kondomia tarvita!
No duh.. Solmit tietysti spädärin suun kiinni ja laitat sen takas emännän säiliöön.
Vetelen paljaalla niin ei tule roskia.
Kysyisin miksi ei saa laittaa roskikseen, jonne kuuluisivat