Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotteen vaikutukset joista ei puhuta

Äimänkäki
14.04.2021 |

Monet pelkää astral zenaca rokotetta ja sen haittavaikutuksiista uutisoidaan paljon. Missään ei ole uutisista että phizerin rokote aiheuttaa lapsettomuutta. Tämä on suomalaisen lääkärin suusta kuultua. Ei suositellut ottamista minulle nuorelle naiselle joka haluaisi yrittää lasta kahden vuoden sisällä. Mistään tälläisestä ei ole puhuttu. Onko muut kuulleet?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Monesko tällainen aloitus tänään? "Kuulin luotettavasta lähteestä, että koronarokotus aiheuttaa perunaruttoa/kivessyöpää/suolitukoksia/aivosurkastumaa." Joopa joo, uskoo ken tahtoo.

Vierailija
22/22 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiä on nyt rokotettu vasta 4 kk.

Rokotukset alkoivat Briteissa 27.12.20 ja nyt 14.4. 21

Vasta pitkien aikojen kuluttua tulee mahdolliset suuret haittavaiktukset tietoon.

Äkilliset sivuvaukutukset rokotteista ovat jo tulleet tietoon.

Ja nyt rokotteita karsitaan pois markkinoilta.

Aivan sama juttu on muidenkin lääkkeiden kanssa.

Ap haluaa ainostaan pelotella ihmisiä, etteivät nuoret naiset ottaisi Pfizer-rokotetta ollenkaaan.

Olet ääliö ap.

Tottakai on hyvä kertoa kaikista sivuvaikutuksista ja riskeistä. Voihan sitä ummistaa silmänsä kaikelta ja ottaa kaikki rokotteet mitä tarjotaan. Todennäköisesti ei tule pahoja sivuoireita, mutta varmakaan ei voi olla. Itse ainakin olisin huolissani, jos olisi tarkoitus alkaa lasta tekemään. Vähän huolissani olen noista rokotteista jo muutenkin.

Sinun olisi pitanyt opiskella virustutkijaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä