Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tuijottavat raskausmahaa

Vierailija
14.04.2021 |

Onko muut raskaana olevat huomanneet saman, että erityisesti miehet jäävät tuijottamaan naisten raskausmahoja? Kaupassa on aina joku mies, joka kääntyy ja jää vaan pitkään tuijottamaan. Ilmiö alkoi itselläni viimeisellä kolmanneksella. Outo juttu, että nämä ovat lähes aina treenatun näköisiä nuoria miehiä. En ole edes huomannut näiden miesten olemassaoloa aikaisemmin.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus muuttaa naisen ominaishajua.

Vierailija
22/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausvatsa kiinnittää ihan kaikkien huomion, naiset vaan peittelevät kiinnostuksensa. Veikkaan, että liittyy ihan ihmisluontoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ap kuvitelet, ei sitä kukaan katso. Toiveajattelua.

Vierailija
24/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori. Raskaaana olevat naiset ovat kiihottavia.

Kivat sulle. Minun mieheni ei ajatellut noin. Seksi loppui kolmannen kuukauden jälkeen. Ei hän ikinä mitään suoraan sanonut, ihmetteli lähinnä, että onpas kummallinen maha.

Siinä sitten puutteessa aikani kiemurtelin.

Vierailija
25/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö! Olet itse ehkä niin raskaana oleva, että kuvittelet jo kaikkien tuijottavan juuri sua..

Vierailija
26/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että tällainen ilmiö on olemassa. Miehet jotenkin tuntuvat kuvittelevan, että kaikki naiset ovat heitä varten ja kaikki liittyy jotenkin seksiin.

Eikös se niin sit ole?

M39

Vierailija
27/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raskausvatsa kiinnittää ihan kaikkien huomion, naiset vaan peittelevät kiinnostuksensa. Veikkaan, että liittyy ihan ihmisluontoon.

Olen nainen, yli 70v ja vela siksi, etten ole koskaan sietänyt vauvoja eikä omaan mailman kuvaani koskaan kuulunut lisääntyminen.

En ymmärrä miksi toiset naiset kiinnostuisivat jonkun vieraan raskauspömpästä. Itse voin huonosti kun sellaisen näen,ja taatusti katson muualle.

Vierailija
28/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasin saman. Kun olin kaverin pikkujouluissa, niin siellä vierammatkin miehet suhtautui jotenkin suojelevaisesti, kun näkivät minun tulevan ison masuni kanssa :D

Jospa osa miehistä ajattelee myönteisesti että on hienoa nähdä miten elämä jatkuu ja tuota naista pitää suojella kuten elokuvien sankarit tekevät. Kun itse ei ole isä, niin siitä tulevasta vauvasta ei tarvitse ottaa muuten mitään vastuuta.

P.S. Niin saadaan Suomeen tulevia verojen ja eläkkeiden maksajia paikkaamaan kestävyysvajetta.

Vierailija
29/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman nyt kun olen tukevasti raskaana. En ole huomannut, että naiset tuijottaisivat, mutta miehet kyllä. Ehkä asia on naisille sen verran luonnollinen juttu, että eivät kiinnitä huomiota tai ovat hienotunteisempia ja hillitsevät itsensä. On itseasiassa vähän ikävää se tuijottaminen. Tulee mieleen, että miettivät, että kukahan tuonkin on pistänyt paksuksi tai sitten tuijottajilla on joku fetissi. Ehkä tämä nyt on vain omassa päässäni.

Vierailija
30/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas vaikuttaa siltä, että me raskaana olevat naiset huomataan toisemme. Kun vastaan lyllertää kaupungilla toinen samanmoinen pingviini, niin siinä melkein heitetään high fivet toisillemme :-D

Vierailija
31/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä niillä miehillä on vauvakuume?

OK, myönnetään. Oli pienoinen ajatus asiasta itämässä ja aloin nähdä ympärilläni kaikki raskaana olevat ikätoverinaiset. Kuvittelin, että tuolta omakin nainen näyttää sit.

M34

Vierailija
32/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, yli 70v ja vela siksi, etten ole koskaan sietänyt vauvoja eikä omaan mailman kuvaani koskaan kuulunut lisääntyminen.

En ymmärrä miksi toiset naiset kiinnostuisivat jonkun vieraan raskauspömpästä. Itse voin huonosti kun sellaisen näen,ja taatusti katson muualle.

En tiedä miksi, mutta minusta tuntuu vähän pahalta lukea tällaista. Olen itsekin velanainen enkä erityisemmin välitä lapsista, mutta naisten vartaloiden arvostelu särähtää korvaan. Ehkä siksi, koska olen itsekin nainen ja kykenevä tulemaan raskaaksi.

Vierailija
33/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaanaolevat naiset ovat erityisen seksikkäitä ainakin minun mielestäni. 

Vierailija
34/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naisena tiedä vastausta miksi tuijottavat, ei ole lapsiakaan. Joku mies osaisi siihen sanoa miksi tuijottaa vatsaa. Onko löytynyt asiallisia vastaajia.

Vierailija
35/35 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En naisena tiedä vastausta miksi tuijottavat, ei ole lapsiakaan. Joku mies osaisi siihen sanoa miksi tuijottaa vatsaa. Onko löytynyt asiallisia vastaajia.

Minä muun muassa olen vastannut asiallisesti aivan tuossa yläpuolella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan