Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomipopin Aamulypsy, mitä mieltä?

Vierailija
14.04.2021 |

Vaihtaisitteko koko köörin vai toimiiko tällä kokoonpanolla?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hovimuusikko Ilkka ❤️

Vierailija
22/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohjelma on huomattavasti parempi, kun Anni ei ole hokemassa stagaa kaiken aikaa. En ymmärrä miten sen ikäinen nainen jaksaa navanalusjuttuja päivästä toiseen.

Seura tekee kaltaisekseen, periksen/tuken ja jaajon jutut on olleet ja on edelleen pelkkää navanalusta. Runkkausjuttuja varsinkin, hohhoijjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt tasa-arvon kannattajat kuuntelemaan muita kanavia... Annetaan suomipopin olla, pidän siitä kun se ainoo vanha kunnon ohjelma jossa tasa-arvolle piut paut

Mun puolesta voisivat kyllä jatkaa machoilua, mutta just noi "kato Tuke, sulla on jotain valkoista paidalla. Olitko runkkaamassa? Nyt on mällit roiskahtanut hihalle! HAHHAHAHAHAHAHAHA!"-jutut voisi jättää pois. En tunne ketään kuka nauraisi tuollaiselle.

Vierailija
24/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ihan muutama päivä sitten Jaajo ja muut kertoivat ohjelmassa ihan hirveen hyvänä juttuna, miten (mukamas...) joku varattu mies oli päättänyt pettää tyttöystäväänsä niin että meni baarista pokatun naisen luo nussimaan, vaikka tämän kotona oli putkiremontti. Tarina jatkui niin, että miehelle tuli kuitenkin räjähtävä ripuli ja oli vessassa paskonut seinille sekä hajottanut lavuaarin siihen nojaamalla niin että se tippui lattialle, ja sen jälkeen karkasi paikalta ja jätti seksiin valmistautuneen naisen ihmettelemään sotkuaan. Tälle tietenkin naurettiin ihan kuollakseen kuin olisi maailman paras juttu ikinä.

Olen 100% varma että koko naurettava juttu oli täysin keksitty, mutta se että tuota pidetään ihan mahtavana juttuna kertoo kaiken koko porukasta. Niin matalaotsaista meininkiä ja niin sivistymätöntä alatyylistä "huumoria", että mulla nostattaa lähinnä inhoa koko tyyppejä kohtaan. Nauraa räkä poskella tuollaiselle sikailulle.

Vierailija
25/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt tasa-arvon kannattajat kuuntelemaan muita kanavia... Annetaan suomipopin olla, pidän siitä kun se ainoo vanha kunnon ohjelma jossa tasa-arvolle piut paut

Mun puolesta voisivat kyllä jatkaa machoilua, mutta just noi "kato Tuke, sulla on jotain valkoista paidalla. Olitko runkkaamassa? Nyt on mällit roiskahtanut hihalle! HAHHAHAHAHAHAHAHA!"-jutut voisi jättää pois. En tunne ketään kuka nauraisi tuollaiselle.

Rakennustyömaat, rekkakuskit, maanviljelijät traktoreissaan ja muut juntithan tuota kuuntelee.

Vierailija
26/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään aamulypsystä. Janni ja Tuukka on hyviä ja useimmiten Jaajokin. Välillä kyllästyttää hänen juttunsa jo, mutta kukaan ei voi väittää ettei hän olis hyvä suustansa 🤣 Tykkään kun ne puhuu paljon ja tosi arkisista jutuista.

Vierailija
27/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, noi jutut ehkä vetosi yläasteella joskus 90-luvulla. 

Mutta huumorilta haluaisi jotain muutakin, että se ei ole sitä perus jätkälauman paskanjauhantaa, jossa aina pitää olla joku jolle nauretaan. Aina se yksi on nostettava esille kivitettäväksi. 

Toi vaan ei ole hauskaa. Tämä on tietenkin vain yksi mielipide, ohjelmalla on kuuntelijoita joiden mielestä se on viihdyttävä. 

Mutta se ei tarkoita sitä, että kaikkien pitäisi tykätä tuollaisesta. Tai että aamulypsy ei ole se millä voi mitata ihmisen huumorintajua. 

Vierailija
28/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janni on kiva ja hauska, Tuukka myös. Jaajo osaa kertoa juttuja, mutta hänellä on niin tunkkainen ajatusmaailma että on pakko vaihtaa kanavaa välillä. Siis eletään vuotta 2021 ja silti jonkun mielestä on vielä ihan ok päiväsaikaan radiossa setämiehen jankuttaa rasvaisia kaatojuttujaan? Nimenomaan näitä tällaisia, joissa "mies" on metsästäjä joka onnistuu valtavalla oveluudella "saamaan" syyntakeettomalta kauniilta naiselta jotakin. Sitten vielä päälle keskenkasvoista nousukastyylistä pikkurahoilla uhoamista, niin a vot.

Eikö voida jo myöntää että Jaajo ei ole hauska, se on tuo siloittelematon tyyli joka tekee sisällön. Sen sijaan ihmis- ja tasa-arvoa kunnioittamaton sisältö on ihan vaan paskaa. Ei siitä pääse yli sillä että välillä muistuttaa "onhan mulla itselläkin tyttäriä".

Oletpas sinä umpityhmä suvaitsevainen paska. Ihmisten mielestä eri asiat ovat hauskoja ja huumoria. Sinä voit kuunnella jotain muuta kanavaa, jos ei naurata, mutta anna meidän muiden nauraa jaajon jutuille.

Vierailija
29/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskin radiokanava ever.

Vierailija
30/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakennustyömaat, rekkakuskit, maanviljelijät traktoreissaan ja muut juntithan tuota kuuntelee.

Hienosti yleistetty kaikki duunarit junteiksi.

Meidän raksalla kuunnellaan Radio rockia, cityä sekä nostalgiaa. Suomipoppia ei halua kuunnella kukaan, etenkään Aamua.

Vierailija
31/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetääkö tuke rauhoittavia?

Vierailija
32/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voi kestää Jaajon tapaa lukea lehdestä jutun otsikko ja sen jälkeen kommentoida uutista sekoittaen mielpiteensä kuulostamaan faktalta - mutulla siis selittää uutisen sisältöä lukematta uutista ja näin kertoo valheellisia muka-faktoja jutun sisällöstä. Sitten joku kuuntelee ja luulee uutiseen olleen niin kuin Jaajo selitti.

Vierailija
33/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en voi kestää Jaajon tapaa lukea lehdestä jutun otsikko ja sen jälkeen kommentoida uutista sekoittaen mielpiteensä kuulostamaan faktalta - mutulla siis selittää uutisen sisältöä lukematta uutista ja näin kertoo valheellisia muka-faktoja jutun sisällöstä. Sitten joku kuuntelee ja luulee uutiseen olleen niin kuin Jaajo selitti.

Tällä kanavalla mikään ei perustu faktoihin. Edes uutiset.

Vierailija
34/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni puhuu liian painokkaasti ja hihittelee poikien kikkelijutuille samalla lailla kuin Anni. Liekö ilmeisen vaikea saada fiksua naista aamulypsyyn mutta toisaalta kanavan brändikään ei ole älykäs.

Vierailija
35/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahastujat tekee työtä täällä. Onko ohjelman tarkoitus ollu luke "faktoja" lehdistä? Sen mitä olen kuunnellu niin periksen aikaan päinvastoin. Sitten niitä faktoja: ohjelma on suomen kuunnelluin ties monenako vuonna. Miksikö? Kyllä mä ainakin kuuntelen aamulla autossa pillujuttuja mielummin kun kimmo vehvin tekopirteetä hevonpaskaa. Osaan myös kääntää kanavaa.

Mä taas pidän tätä aamulypsyä yhtälailla tekopirteenä paskanjauhamisena. Jutut on yksitoikkoisia, tekonaurulla höystettyjä simppeleitä jorinoita. Ihan hirveetä juontajien itsekorostamista, eivät vahingossakaan tee itsestään naurettavia tai hauskoja. Vaan kaikkien jutuissa on se että kuinka coolilta tämä jengi vaikuttaisi. 

Tollasia juttuja ei jaksaisi kuunnella livenäkään yhtään minuuttia. 

Vierailija
36/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kato kun asiat pitää yksinkertaistaa, mitä väliä sillä on onko asiassa enää mitään todellisuuspohjaa olemassa. Tärkeintä että saadaan näennäisesti joku "näkökulma" ujutettua tarinaan, vaikka se näkökulma olisikin sellasen keski-ikäisen itseään täynnä olevan ukon oma näkemys. 

Vierailija
37/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunissa joutuu aina välillä tuota kuuntelemaan... ei ole vuosien saatossa ohjelma muuttunut... Alapään juttuja suurin osa ajasta, ja naisjuontaja , on se Sitten Anni tai Janni, nuoleskelevat Jaajoa, ja kikattavat kaikelle mitä Jaajo sanoo...

Vierailija
38/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajat ovat liian itsetietoisia ja se kuuluu valitettavasti. Aamulypsyn imago on veitikkamainen mutta jutut ei vaan jaksa naurattaa, aikuiset ihmiset vääntämässä väkisin vitsiä huonoista jutuista.

Vierailija
39/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahastujat tekee työtä täällä. Onko ohjelman tarkoitus ollu luke "faktoja" lehdistä? Sen mitä olen kuunnellu niin periksen aikaan päinvastoin. Sitten niitä faktoja: ohjelma on suomen kuunnelluin ties monenako vuonna. Miksikö? Kyllä mä ainakin kuuntelen aamulla autossa pillujuttuja mielummin kun kimmo vehvin tekopirteetä hevonpaskaa. Osaan myös kääntää kanavaa.

Mä taas pidän tätä aamulypsyä yhtälailla tekopirteenä paskanjauhamisena. Jutut on yksitoikkoisia, tekonaurulla höystettyjä simppeleitä jorinoita. Ihan hirveetä juontajien itsekorostamista, eivät vahingossakaan tee itsestään naurettavia tai hauskoja. Vaan kaikkien jutuissa on se että kuinka coolilta tämä jengi vaikuttaisi. 

Tollasia juttuja ei jaksaisi kuunnella livenäkään yhtään minuuttia. 

Älä kuuntele, ei ole pakko. Haluatko sinä kuitenkin nat sina kieltää muitakin kuuntelemasta vai saavatko ihmiset toistaiseksi päättää itse?

Vierailija
40/82 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janni on hyvä, mutta ei oikein sovi lypsyyn. Jaajon jutut on jo kuultu tuhat kertaa. Anni, Tuke ja Ilkka vois jatkaa kolmestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä