Mies joka haluaa edetä hitaasti
Olen tapaillut miestä vajaan pari kuukautta. Hän on melko hiljattain eronnut ja siksi haluaa edetä hitaasti. Tähän olen siis myös itse suostunut. Nähdään viikossa kerran tai pari kertaa ja aina minä olen se joka ehdottaa tapaamista. Tämä voi tietenkin johtua siitä, että en malta odottaa koska hän ottaa yhteyttä. Haluaisin nähdä tietysti useamminkin. Olenko liian hätäinen yhteydenottojen kanssa ? Vai eikö miestä vaan kiinnosta tarpeeksi, että ottaisi itse yhteyttä ?
Kommentit (47)
Aloittajalle: pysyisikö suhde pystyssä, jos et tekisi mitään? Häviäisikö mies eikä hän itse ottaisi yhteyttä eli onko suhde olemassa vain sinun aktiivisuutesi vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti jo eronnut vai valehteleeko? Oman kokemuksen mukaan jos mies on kiinnostunut, todellakin haluaa nähdä koko ajan.
Tuo pätee vain nuoriin ja/tai lapsettomiin miehiin. Jos on ero takana ja vielä lapsia edellisestä suhteesta, kuten esim. oma tilanteeni, niin sellaista naista ei tästä maailmasta löydy joka saisi minut pomppimaan omien aikataulujensa mukaan. Haluan edetä hitaasti ja silloin kun lasten ja töiden puolesta sopii. Jos ei kelpaa niin voi painua vi**uun.
Se on homo, varattu, impotentti tai ei ole sinusta kiinnostunut. Kun mies on kiinnostunut, unohtuvat ne exät ja erot hetkessä. Ei kannata roikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Ei kantsi hötkyillä. Kyllä ne tapaamiset itsekseen siitä lisääntyvät jos vaan molemmilla mielenkiintoa.
Joskus jostain lukenut että kun eroaa niin katsis olla hötkyilemättä niin monta kuukautta kuin edellinen parisuhde on vuosissa kestänyt🙂
Tuo ei perustu yhtään mihinkään. Itseasiassa tutkitusti uusi suhde on tehokkain tapa selättää enitsen suhteen aiheuttamat sydänsurut. Yksin kotona vatvominen ei paranna oloa.
Ap, mies ei vaikuta erityisen kiinnostuneelta. Jos hän olisi ihastunut, tulisi vaikka läpi betoniseinän sinua tapaamaan.
Itse olen eronnut parin vuoden suhteesta kolme vuotta sitten enkä todellakaan halua uutta suhdetta. En myöskään kaipaa entistä. Osa ei osaa olla ollenkaan yksin ja sekoitetaan riippuvuus rakkauteen. Pääasia, että on joku, kunhan ei tarvitse olla yksin.
Eikä sinun ole mikään pakko pariutua enää ikinä ellet halua. Näissä hommissa kannattaa ja täytyykin kuunnella itseään.
Ärsyttää vain tuollaiset tyhjästä revityt säännöt eron jälkeiseen elämään. Jos joku tuntee ettei halua uutta säpinää kuukausiin tai vuosiin koska ero pitää jotenkin pidemmän kaavan mukaan pureskella läpi, se on ihan ok. Mutta kyse ei todellakaan aina ole mistään läheisriippuvuudesta jos on piankin valmis uuteen sutinaan. Miksi ihmeessä pitkittää sinkkuaikaa keinotekoisesti vain siksi että joku muu kokee sen tarpeelliseksi?
Anteeksi jos loukkaan, mutta minulle tuo tilanne kuulostaa sille että olet miehen laastarina eronjälkeisissä tunnelmissa. Hän voi ottaa sinut käyttöön silloin kun hänelle sopii, mutta samalla ei tarvitse luvata mitään. Eli kuulostaa että olet hänen erolaastarinsa. Miehellehän se on hyvä että saa elää itsenäistä sinkkuaikaa vailla selitysvelvollisuutta kenellekään, mutta ettei tarvitse olla kuitenkaan pahalla hetkellä yksin tai yksinäinen, kun sinut on siihen rooliin valittu viihdyttäjäksi, ymmärtäjäksi ja kuuntelijaksi.
Sinuna sanoisin että ymmärrän että olet vasta eronnut, joten tehdään niin että ota yhteyttä sitten kun olet valmis seurustelemaan kanssani ihan tosissasi, niin katsotaan sitten uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Se on homo, varattu, impotentti tai ei ole sinusta kiinnostunut. Kun mies on kiinnostunut, unohtuvat ne exät ja erot hetkessä. Ei kannata roikkua.
Ei unohdu. Ainakaan suomalaisten naisten tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Kun tapasin oman mieheni, hän halusi nähdä koko ajan.
Tuollainen mies, joka ei vielä täysillä halua heittäytyä uuteen suhteeseen, saa jäädä ihan rauhassa käymään läpi eroaan. Itse ainakin haluan miehen, joka on jo valmis.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos loukkaan, mutta minulle tuo tilanne kuulostaa sille että olet miehen laastarina eronjälkeisissä tunnelmissa. Hän voi ottaa sinut käyttöön silloin kun hänelle sopii, mutta samalla ei tarvitse luvata mitään. Eli kuulostaa että olet hänen erolaastarinsa. Miehellehän se on hyvä että saa elää itsenäistä sinkkuaikaa vailla selitysvelvollisuutta kenellekään, mutta ettei tarvitse olla kuitenkaan pahalla hetkellä yksin tai yksinäinen, kun sinut on siihen rooliin valittu viihdyttäjäksi, ymmärtäjäksi ja kuuntelijaksi.
Sinuna sanoisin että ymmärrän että olet vasta eronnut, joten tehdään niin että ota yhteyttä sitten kun olet valmis seurustelemaan kanssani ihan tosissasi, niin katsotaan sitten uudestaan.
Näin teinkin eli sanoin että ottaa yhteyttä jos joskus haluaa vielä tavata ja kun on päässyt yli erostaan ja siihen liittyvistä asioista. Kaksi vuorokautta siitä hän laittoin viestin että haluaa tutustua minuun lähemmin, mutta hitaasti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin teinkin eli sanoin että ottaa yhteyttä jos joskus haluaa vielä tavata ja kun on päässyt yli erostaan ja siihen liittyvistä asioista. Kaksi vuorokautta siitä hän laittoin viestin että haluaa tutustua minuun lähemmin, mutta hitaasti.
Ap
Eli olisit hänelle varattuna, mutta hänen valitseminaan aikoina ja hänen hitausehdoillaan? Miten tuo siis poikkeaa aiemmasta mitenkään? Miten hän määrittelee tämän hitauden? Täytyyhän hänen osata se määritellä jos osaa nimetäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Ei kantsi hötkyillä. Kyllä ne tapaamiset itsekseen siitä lisääntyvät jos vaan molemmilla mielenkiintoa.
Joskus jostain lukenut että kun eroaa niin katsis olla hötkyilemättä niin monta kuukautta kuin edellinen parisuhde on vuosissa kestänyt🙂
Tuo ei perustu yhtään mihinkään. Itseasiassa tutkitusti uusi suhde on tehokkain tapa selättää enitsen suhteen aiheuttamat sydänsurut. Yksin kotona vatvominen ei paranna oloa.
Ap, mies ei vaikuta erityisen kiinnostuneelta. Jos hän olisi ihastunut, tulisi vaikka läpi betoniseinän sinua tapaamaan.
Tunnetaan myös nimellä laastari. Sit kun sen toisen avulla on selvitty voikin jatkaa seuraavaan uuteen "kunnon" suhteeseen ja jättää laastarin.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Perustuupas🙂 Ihmisten käytökseen😄
Ehkä nopea parituminen vähentää menneen suhteen sydänsuruja mutta onko se järkevää. Ihminen kun on kuitenkin tottumusten ja tapojensa orja! Siten jos ei taukoa pidä niin tosi helpolla tulee tahtomattaan vietyä turhaa kitkaa ja kuonaa uuteen suhteeseen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Tunnetaan myös nimellä laastari. Sit kun sen toisen avulla on selvitty voikin jatkaa seuraavaan uuteen "kunnon" suhteeseen ja jättää laastarin.
Jaa. Itse olen oman laastarini kanssa seitsemättä vuotta kimpassa ja toista vuotta kihloissa.
Ei se tarkoita että on pakko leikkiä jonkun tunteilla vaikka ei linnottaudukaan kotiin eroa suremaan ja vatvomaan.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Perustuupas🙂 Ihmisten käytökseen😄
Ehkä nopea parituminen vähentää menneen suhteen sydänsuruja mutta onko se järkevää. Ihminen kun on kuitenkin tottumusten ja tapojensa orja! Siten jos ei taukoa pidä niin tosi helpolla tulee tahtomattaan vietyä turhaa kitkaa ja kuonaa uuteen suhteeseen.
Miksi se ei olisi järkevää? Mä luulen että ne tyypit jotka vievät suhteisiinsa kitkaa ja kuonaa tekevät niin vaikka mitä erosääntöjä noudattaisivat. Eikä kaikkiin eroihin edes liity sen kummempaa kitkaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette?
Olen itse 43 v. ei lapsia ja mies 51 v. aikuiset lapset
HAH HAH HAA! Mies joka haluaa edetä hitaasti = varattu! Kaiken kruunaa toki vielä tarina että justiin erottu.. joopa joo.. Tuo tarkoittaa ainoastaan, että ETSIN UUTTA ENNEN KUIN USKALLAN EROTA EDELLISESTÄ.
Olet laastarisuhde. Kun miehen sydän on taas ehjä, niin hän on valmis uusiin suhteisiin, mutta ei sinun kanssasi.
Vaihtoehto 2: mies pyörittelee useita naisia, käy treffeillä ja nauttii vapaudestaan.
Ja jos tuo suhde etenisikin, niin haluatko sinä olla aina se joka "etenee"? Yhteenmuuttaminen, mahdolliset yhteiset lapset, avioliitto? Sinäkö aina ruinaisit näitä, ja mies sitten suostuisi?
Joo ei jatkoon. Älä ota riesaksesi ainakaan kuvatunkaltaista perässä vedettävää kivirekeä, joka odottaa että vain nainen voi ottaa yhteyttä ja ehdottaa asioita. Jos miehestä ei löydy aloitekykyä edes suhteen alussa niin sitä on turha odottaa myöhemminkään.