Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies joka haluaa edetä hitaasti

Vierailija
14.04.2021 |

Olen tapaillut miestä vajaan pari kuukautta. Hän on melko hiljattain eronnut ja siksi haluaa edetä hitaasti. Tähän olen siis myös itse suostunut. Nähdään viikossa kerran tai pari kertaa ja aina minä olen se joka ehdottaa tapaamista. Tämä voi tietenkin johtua siitä, että en malta odottaa koska hän ottaa yhteyttä. Haluaisin nähdä tietysti useamminkin. Olenko liian hätäinen yhteydenottojen kanssa ? Vai eikö miestä vaan kiinnosta tarpeeksi, että ottaisi itse yhteyttä ?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 43 v. ei lapsia ja mies 51 v. aikuiset lapset[/quote]

==========

Liian vanha sulle.

42/47 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ei kantsi hötkyillä. Kyllä ne tapaamiset itsekseen siitä lisääntyvät jos vaan molemmilla mielenkiintoa.

Joskus jostain lukenut että kun eroaa niin katsis olla hötkyilemättä niin monta kuukautta kuin edellinen parisuhde on vuosissa kestänyt🙂

Tuo ei perustu yhtään mihinkään. Itseasiassa tutkitusti uusi suhde on tehokkain tapa selättää enitsen suhteen aiheuttamat sydänsurut. Yksin kotona vatvominen ei paranna oloa.

Ap, mies ei vaikuta erityisen kiinnostuneelta. Jos hän olisi ihastunut, tulisi vaikka läpi betoniseinän sinua tapaamaan.

Perustuupas🙂 Ihmisten käytökseen😄

Ehkä nopea parituminen vähentää menneen suhteen sydänsuruja mutta onko se järkevää. Ihminen kun on kuitenkin tottumusten ja tapojensa orja! Siten jos ei taukoa pidä niin tosi helpolla tulee tahtomattaan vietyä turhaa kitkaa ja kuonaa uuteen suhteeseen.

Miksi se ei olisi järkevää? Mä luulen että ne tyypit jotka vievät suhteisiinsa kitkaa ja kuonaa tekevät niin vaikka mitä erosääntöjä noudattaisivat. Eikä kaikkiin eroihin edes liity sen kummempaa kitkaa.

Ihminen ei ole kone! Jos jonkun kanssa seukkaa niin siinähän on sitten kahden ihmisen dynamiikka, tavat, arvot ja kaikki mahdolliset jutut tietyllä tavalla. Jos suhteesta yksi osapuoli vaihtaa kumppania niin eihän edellisen suhteen jutut enää päde ja uudelta kumppanilta ei voi edellyttää oikeastaan mitään. Itselläni joskus tullut kokemusta vasta eronneista mammoista. Siinä hyvin nopeasti on pihalla siitä mitä tapahtuu kun mamma jatkaa edellisen suhteen riitoja tai käyttäytyy jotenkin siten miten on edellisessä suhteessa tottunut.

Kyllä ne on hyviä jutskia noi tauot jotta saa oman nupin kuntoon🙂

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Ei kantsi hötkyillä. Kyllä ne tapaamiset itsekseen siitä lisääntyvät jos vaan molemmilla mielenkiintoa.

Joskus jostain lukenut että kun eroaa niin katsis olla hötkyilemättä niin monta kuukautta kuin edellinen parisuhde on vuosissa kestänyt🙂

Tuo ei perustu yhtään mihinkään. Itseasiassa tutkitusti uusi suhde on tehokkain tapa selättää enitsen suhteen aiheuttamat sydänsurut. Yksin kotona vatvominen ei paranna oloa.

Ap, mies ei vaikuta erityisen kiinnostuneelta. Jos hän olisi ihastunut, tulisi vaikka läpi betoniseinän sinua tapaamaan.

Ehkä nopea parituminen vähentää menneen suhteen sydänsuruja mutta onko se järkevää. Ihminen kun on kuitenkin tottumusten ja tapojensa orja! Siten jos ei taukoa pidä niin tosi helpolla tulee tahtomattaan vietyä turhaa kitkaa ja kuonaa uuteen suhteeseen.

Miksi se ei olisi järkevää? Mä luulen että ne tyypit jotka vievät suhteisiinsa kitkaa ja kuonaa tekevät niin vaikka mitä erosääntöjä noudattaisivat. Eikä kaikkiin eroihin edes liity sen kummempaa kitkaa.

Ihminen ei ole kone! Jos jonkun kanssa seukkaa niin siinähän on sitten kahden ihmisen dynamiikka, tavat, arvot ja kaikki mahdolliset jutut tietyllä tavalla. Jos suhteesta yksi osapuoli vaihtaa kumppania niin eihän edellisen suhteen jutut enää päde ja uudelta kumppanilta ei voi edellyttää oikeastaan mitään. Itselläni joskus tullut kokemusta vasta eronneista mammoista. Siinä hyvin nopeasti on pihalla siitä mitä tapahtuu kun mamma jatkaa edellisen suhteen riitoja tai käyttäytyy jotenkin siten miten on edellisessä suhteessa tottunut.

Nimenomaan on kahden ihmisen tavat ja arvot suhteessa. Kun suhde loppuu, voi alkaa sovittamaan tapoja ja arvoja yhteen jonkun toisen tapojen ja arvojen kanssa. En jaksa uskoa että minkäänlainen tauko on avuksi, jos ihminen on niin taukki ettei tajua uuden kumppanin olevan eri henkilö kuin ex.

44/47 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Åitää takoa silloin, kun rauta on kuumaa, muuten joku toinen nainen vie hänet sinulta. Pidä varasi. Nyt on vappu tulossa ja naiset saalistavat.

Vierailija
45/47 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Minulle taas kaikki suhteet ovat opettaneet jotain sellaista mitä en olisi oppinut yksinolemalla. Olen jalostunut nykyiseen avioliittooni nimen omaan erehdysten kautta. Jos olisin vain ollut yksin, en olisi oppinut niitä asioita mitkä olen nopeasti huomannut uudessa suhteessa toimimattommiksi.

Vierailija
46/47 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan keskustelisin miehen kanssa, mitä hitaasti eteneminen hänelle tarkoittaa ja mikä on molemmille sopiva määrä tavata toista. Turha tollasia asioita on pohtia omassa päässä, kun niitä voi ihan kysyäkin toiselta.

Juuri näi, ja kertoo myös paljon mahdollisesta tulevasta puolisosta, miten hän asiasta pystyy keskustelemaan. Aikuiset lähestyy itselleen tärkeitä asioita kysymällä syyllistämättä, että miten toinen tällä hetkellä voi, miltä tapailutahti hänestä on tuntunut ja kerrot avoimesti, että pidät hänestä ja halutessasi myös se, että toivoisit myös häneltä aloitusta tapaamiselle - jos hän sanoo, että edellisestä erosta on vielä liian vähän aikaa ja hän on vielä vähän epävarma uuden suhteen aloittamisesta niin anna hänelle aikaa ja painota omiin harrastuksiin, miten se nyt tällä hetkellä on mahdollista.

Vinkkinä, että itse aloitin aikuislukiossa äidinkielen opiskelun harrastusmielessä. Mukava lukea kirjoja, tehdä niistä analyyseja ja samalla kerrata aiemmin opittuja asioita. Ajatuksetkin saa enemmän tekemistä ja ei ole niin toivotonta tämä Koronan odottelu, voisi sopia muuhunkin yliajatteluun, kuten esim. ihastuminen.

Olen kuitenkin onnellinen puolestasi, toivottavasti suhteenne löytää ajan kanssa mahdollisuutensa kehittyä 😊💕

47/47 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Minulle taas kaikki suhteet ovat opettaneet jotain sellaista mitä en olisi oppinut yksinolemalla. Olen jalostunut nykyiseen avioliittooni nimen omaan erehdysten kautta. Jos olisin vain ollut yksin, en olisi oppinut niitä asioita mitkä olen nopeasti huomannut uudessa suhteessa toimimattommiksi.

Aiheen sivusta on kylläkin vastauksesi. Joo mutta vähä samalla tavalla tuosta ajattelen, itse myöskin pyrkinyt ihan tietoisesti miettimään omaa käytöstä parisuhteessa, jos olen jälkikäteen hokannut että mun moka niin painanut sen mieleeni jotta jatkossa en samoja mokia tee. Kaikkihan meistä joltain osalta vajavaisia olemme joten jos omaan vajavaisuuteen törmää ja sen osaa hahmottaa niin silloin voi sen korjatakin ettei jatkossa ole siitä harmia :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän