Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin laittaisit käytetyn kuukautissiteen tapailukumppanin kotona, kun hän kieltää laittamasta mihinkään roskikseen?

Vierailija
14.04.2021 |

Olen ollut hänen luonaan jopa kolme päivää kerralla ja silloin oli juuri menkat. Oli hankalaa koko ajan juosta ulkoroskiksilla. Kolme ensimmäistä päivää on minulla ne, kun vuotaa runsaasti. Mihinkään käsilaukkuun niitä olisi ikävä tunkea kun siellä on mm. meikit. Ja alkavat lisäksi haista.

Kommentit (223)

Vierailija
1/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin vaatekaappiin, sen verran piiloon ettei löydä niitä kuin pitkän ajan kuluttua. Sitten toivottaisin mukavaa loppuelämää ja lähtisin kotiin

Vierailija
2/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne siellä roskiksessa sitten ala haista? Mutta joo, miksi olet moisen otuksen kanssa ylipäätään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypin sukkalaatikkoon😊

Vierailija
4/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä suostuit tuollaiseen. Jos tapailukumppani ei kestä kk-siteitä niin eihän siitä ole parisuhteeseen. Mieti nyt hei ihan omilla aivoilla.

Itse heittäisin kamat kassiin ja poistuisin paikalta. Ei ole normaali reaktio mieheltä tuollainen.

Vierailija
5/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaisin tollasen taukkipään tapailemisen siihen.

Sun ei todellakaan tartte keksiä mitään ratkasuja normaaliin asiaan. Kyllä muakin inhottaa kyläilijöitten menkkarätit roskiksissa. Haisee jne. joten annan aina koirankakkapussin tai hedelmäpussin mihin voivat rättinsä laittaa. Pussissa roskikseen ja roskat vien ulos aina heti kun vieras/aat on lähteneet.

Vierailija
6/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen tyynynsä alle tai takkinsa taskuun. Ja poistaisin hänen yhteystietonsa puhelimestani.

Vierailija
7/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikos tuosta tapailusuhteesta tulla mitään enempää jos edes roskiin ei saa laittaa käytettyjä menkkatuotteita? Mitäs sitten jos meinaatte joskus muuttaa yhteen asumaan?

Vastausta minulla ei pulmaasi ole, mutta jos et ole kokeillut ja jos kiinnostaa niin kuukupin käytöstä ei tule roskia. Tosin tuskin saisit sitäkään puhdistaa tai jättää esille..

Vierailija
8/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota mukaan minigrippussi, johon laitat töhnäiset tampoonisi ja viet omaan roskikseen! Miksi seurustelukumppanin pitäisi joutua sinun sotkujasi siivoamaan?

Vierailija
9/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olet siellä jos on vaikeaa hänelle että naisilla on menkat? Sano adios ja mene omaan kotiin.

Vierailija
10/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletuskanaviin, sohvan alle, patjan alle, kukkaruukkuihun, uuniin, kaikkiin laatikoihin jne. Onhan niitä paikkoja, toope.

Vierailija
11/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin pakastimeen ja poistuisin paikalta.

Vierailija
12/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessanpöntön vesisäiliöön.

Vierailija
13/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi tuollainen vaatimus, veisin ulkoroskikseen ja samalla jatkaisin matkaani omaan kotiin. Se nyt olisi vielä ok, että päivittäin veisi sitten vaikka sen vessan roskiksen ulos.

Vierailija
14/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
15/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan tyttöystävä, joka ei saa nähä toisen naisen menkkatuotteita.

Vierailija
16/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsuisi tapailukumppaniksi enkä olisi sen kämpillä. Ei olisi siis ongelmaa.

Vierailija
17/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa laittaa roskikseen? Minä en todellakaan olisi jäänyt kolmeksi päiväksi tuollaista naurettavaa touhua katsomaan. Suosittelen että et jatka hänen kanssaan tapailua. Veikkaisin että tuo ei ole ainoa "sääntö" mitä sieltä jatkossa tulee ja vaikka olisi niin ihan oikeastikko suostuisit siihen, että lopun elämääsi juoksisit aina ulkoroskikselle viemään siteen/tamppoonin. Jos siis muuttaisitte joskus yhteen niin mihin se tilanne siitä muuttuisi.

Vierailija
18/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypin suuhun ja kävelisin pihalle.

Vierailija
19/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mukaan minigrippussi, johon laitat töhnäiset tampoonisi ja viet omaan roskikseen! Miksi seurustelukumppanin pitäisi joutua sinun sotkujasi siivoamaan?

Tämä! Minun tapailukumppani tiskaa jos käyttää astioita ja kiikuttaa jokikisen roskan ulos. Minun roskiksia hän ei sotke.

Vierailija
20/223 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tapaile ääliöitä.