Onko normaalia (ärsyttävä tilanne töissä)
Teen itsenäistä asiakaspalvelutyötä, jossa tietysti myynti isossa osassa. Pomo ei osallistu päivittäiseen työhön mitenkään ja esim. ongelmatilanteissa kysyn neuvoa kokeneemmilta kollegoilta. Pomo seuraa lukuja (samoja mitä seuraan itse) ja jakaa joka viikko uudet ohjeet siitä miten toimitaan. Yhtenä viikkona tärkeintä on vaan myydä paljon, toisena ei niin väliä kunhan on korkeakatteisia tuotteita, kolmantena taas jotain ihan muuta. Uudet ohjeet eivät liity siihen mitä edellisellä viikolla on tehty (kaupanteossa tyypillisesti menee viikkoja) vaan pomo vaikuttaa muuttavan mieltään tuuliviirinä sen mukaan kenen (toisen pomon) kanssa on viimeksi puhunut. Meidän työntekijöiden kokemukset siitä, mikä yleensä tekee kauppasaartoon tässä vaiheessa kevättä ei kiinnosta lainkaan. Onko muuallakin näin? Onko tämä teistä asiallista johtamista?
Onko sillä merkitystä? Teet niinkuin pomo sanoo. Siitä sinulle maksetaan.
Oudoltahan tuo kuulostaa.