Vessaääniä kuuluu paljon ja ne nolottaa
Oon alkanut kiinnittämään huomiota että mun käydessäni vessassa mulla kuuluu jotenkin todella paljon liikaa vessaääniä, luonnottoman liikaa. En uskalla käydä yleisissä vessoissa enkä kylässä vessassa tämän takia. Yleisissä vessoissa väkisinkin huomaa ettei viereisistä kopeista kuulu yhtään mitään muiden ollessa siellä mutta minulla kuuluu. Oon todella ujo ja varsinkin vessassa-asioimisen suhteen.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ääniä sinulla kuuluu? Tai miten niin "luonnottoman paljon"?
En tiedä viitsinkö alkaa kuvailemaan kun jo nyt on haukuttu fantasioijaksi jne.
Ap
No on vähä vaikee auttaa/lohduttaa jos sulta kuuluu liikaa ääniä mutta ei tiedetä minkälaisia. Eikä sua kukaan täällä "leimaa" miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ääniä sinulla kuuluu? Tai miten niin "luonnottoman paljon"?
En tiedä viitsinkö alkaa kuvailemaan kun jo nyt on haukuttu fantasioijaksi jne.
Ap
No on vähä vaikee auttaa/lohduttaa jos sulta kuuluu liikaa ääniä mutta ei tiedetä minkälaisia. Eikä sua kukaan täällä "leimaa" miksikään.
No esimerkiksi virtsatessa kuuluu jotenkin normaalia kovempi lorinaääni ja lähes tulkoon aina virtsatessa minulla pääsee myös pieru(ja). Ulostaessa kuuluu aina hirveä pierurypäs ja kova ääni ulosteen osuessa veteen. Myöskin aina kun istun vessassa odottamassa "tavaran" tuloa kuuluu pieruja. Kenelläkään muulla ei viereisissä kopeissa näitä kuulu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä kun on hyvin avonaiset kopit , jotka vielä oikeen kaikuu, niin aina vessassa ensin täräytän erittäin kovan pierun ja sitten vasta alan päästellä tavaraa
Minuakin (niinkuin tuota toistakin) alkoi kiinnostaa että siis millä tavalla ne kopit ovat avonaisia? Ette kai te niissä ovia pidä auki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä töissä kun on hyvin avonaiset kopit , jotka vielä oikeen kaikuu, niin aina vessassa ensin täräytän erittäin kovan pierun ja sitten vasta alan päästellä tavaraa
Minuakin (niinkuin tuota toistakin) alkoi kiinnostaa että siis millä tavalla ne kopit ovat avonaisia? Ette kai te niissä ovia pidä auki?
Ei ovet auki. Ainakaan normaalisti, mutta niissä on alhaalla ainakin 20cm korkea rako ja vielä ne oven raamit on hatarasti kiinni, halpaa tekoa, joka just just tarjoaa jonkinlaisen näkösuojan, mutta ei estä äänten kuulumista yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ovet auki. Ainakaan normaalisti, mutta niissä on alhaalla ainakin 20cm korkea rako ja vielä ne oven raamit on hatarasti kiinni, halpaa tekoa, joka just just tarjoaa jonkinlaisen näkösuojan, mutta ei estä äänten kuulumista yhtään.
Aaa....okei. Kiitos selvennyksestä!
.
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-156725
Alkoholi linkittyy vahvemmin syöpään kuin tiesimmekään - uusi tutkimus paljastaa
.
https://yle.fi/uutiset/3-11038972
.
DW: Merkelin puolue CDU harkitsee kannabiksen laillistamista Saksassa
CDU:n tiedottaja sanoi perjantaina, että kannabiksen käyttö voitaisiin vapauttaa ja sen jakelu ottaa hallintaan.
.
https://yle.fi/uutiset/3-11799859
.
Norjan hallitus keventämässä huumekuria: Pienten määrien hallussapidosta ei enää rangaistusta
.
Huumeiden hallussapito olisi edelleen kiellettyä, mutta esimerkiksi alle 10 grammaa kannabista ei vielä johtaisi seurauksiin.
.
"Valtaosalle kannabiksen käyttäjistä ei aiheudu todettavaa fyysistä tai psyykkistä haittaa edes pitkäaikaiskäytössä (Lancet 1995).
Aina nämä jaksaa vain naurattaa. Ymmärrän tietenkin ettei itseäsi naurata, kuten ei minuakaan silloin, kun aamuisin asioin vessassa. Vatsani toimii kerran päivässä ja aina aamulla. Vuoden ajan olen pitänyt ihan hirvittävää meteliä siellä aamuisin ja kyllä varmasti muuten naapuritkin kuulevat. Multa pääsee ihan hirvittävä pieru, pieni paussi ja sitten pärähtää ripuli. Se roiskii koko pöntön. Onneksi olen sinkku muuten! En tuosta syystä, mutta miten ikinä voin käydä uuden miesystävän kuullen vessassa!
No mä oon kans äänekäs vessassa kävijä. Mulla kuuluu ääniä myös syödessä jotenkin normaalia enemmän, esim kun nielasen nii kuuluu iso ääni. Ihan hirveetä syödä julkisesti, kun muilla ei kuulu mitään ääniä ja ite oon ku porsas vaikka yrittäisin syödä hiljaa...
Vierailija kirjoitti:
No mä oon kans äänekäs vessassa kävijä. Mulla kuuluu ääniä myös syödessä jotenkin normaalia enemmän, esim kun nielasen nii kuuluu iso ääni. Ihan hirveetä syödä julkisesti, kun muilla ei kuulu mitään ääniä ja ite oon ku porsas vaikka yrittäisin syödä hiljaa...
Vessasta kuuluu mitä kuuluu mutta äänekäs syöminen on todella ärsyttävän kuuloista. Eikö maussuttajat huomaa tätä itse, huomauttaakaan ei ilkeä
Köh köh.. ja vinks vinks ;) Eikös mankan sijasta riittäis ihan puhelin ja mp3/youtube?