Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurissani asuu stalkkeri mies

Vierailija
13.04.2021 |

Aina kyttäämässä...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käsittänyt väärin.

Hän on "talkkari".

Vierailija
2/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet käsittänyt väärin.

Hän on "talkkari".

Ei ole omakotitalossa talkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vaan omista asioistansa huolen.

Vierailija
4/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäätä asuva pariskunta luulee, että mua kiinnostaa niiden elämä kun istuskelen parvekkeellani rauhassa ja katselen ympärilleni. Tulevat ikkunaansa, toljottavat vihaisesti ja vetävät raivolla verhot kiinni.

Vierailija
5/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet käsittänyt väärin.

Hän on "talkkari".

Ei ole omakotitalossa talkkaria.

Aivan. Sekoitin pienen tönön kartanooni. Siellä on.

Vierailija
6/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks se esko?

Vierailija
7/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkää sille jotain tosi outoa ja erikoista stalkattavaa jolla saa vaivata päänuppiaan mielenvikasuuteen saakka

😆

Vierailija
8/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä sille pers*ttä

Vierailija
9/9 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh tulipa yhtäkkiä mieleen erään talon (nyt olen siis itse jo vuosia sitten muuttanut pois) asukas joka oli oikea maanvaiva. Ap:sta poiketen asuin kerrostalossa. Poltin noihin aikoihin tupakkaa.

Eli juttu lähti siitä, kun olin hetken aikaa asunut talossa ja sitten siihen muutti eräs mies muutamaa kerrosta alemmaksi. Kerran tupakalla ollessa mies tuli siihen myös, kyseli jotain pyykkituvasta ja kuivaushuoneen varauksesta - niitä näitä, mitä kuka tahansa saattaisi kysyä. Mies vaikutti aivan normaalilta ja esittäydyimme juttelun lomassa. Kerroin siis vain etunimen.

Sitten se alkoi ilmestyä jatkuvasti polttamaan tupakkaa yhtäaikaisesti. Koitti joka kerta jutella jotain, silloinkin kun kaikin tavoin ilmaisin että en jaksa nyt keskustella. Aiheutti kummallisia tilanteita myös jos olin vaikka kaverin kanssa tupakkapaikalla, eikä vähiten siksi että kavereilleni olin jo maininnut tästä vähän liian seurallisesta tyypistä. Yhtenä iltana ovikello soi, ja kukas se siellä takana olikaan kuin tuo naapurin prinssi. En tiedä mistä hitosta se oli mun asuntoni numeron tonkinut, sillä talossa oli neljä ovea per kerros, ja itse asuin siis viiden kerroksen päässä tuosta hyypiöstä, hän oli kertonut oman kerroksessa mutta minä en mielestäni sanallakaan ollut uteluista huolimatta sanonut. Avasin oven kun ei ollut ovisilmää ja paljastin sillä tavoin itseni.

En muista tarkalleen mitä asiaa sillä oli, järkytykseltäni sain vain sanottua että nyt on huono hetki.

Lopetin yksinään tupakkapaikalla polttamisen ja poltin joko satunnaisesti salaa parvekkeella tai ainoastaan lähtiessäni kokonaan jonnekkin. Toisinaan kävin pienen kierroksen lähitalojen ympäri jotten olisi törmännyt kyseiseen mieheen. Hommasin myös ovisilmän vuokranantajan luvalla. Sitten tyyppi alkoi ilmestyä lähes aina pyykkivuoroni aikaan pyukkitupaan, joko muka varaamaan itselleen vuoroa tai sitten jos vapaata oli, varasi heti perääni vuoron ja tuli reippaasti pyykkeineen ennen vuoroni päättymistä. Aina alkoi järjetön kysely ja jutun vääntäminen, jos olin hiljaa niin tyyppi saattoi aivan pokkana jäädä itsekseen hiljaa istumaan pyykkituvalle ja välillä virittää keskustelu, ja toki samalla hissillä tai portaita ylös :D. Nyt naurattaa mutta silloin se oli todella ahdistavaa. Kysyi myös miespuolisista kavereistani loukkaantuneen oloisesti, jos olin jonkun sellaisen kanssa ollut tupakalla. Tyypin puheen sävy muuttui jossakin vaiheessa mustasukkaiseksi ja aloin jopa vähän pelätä. Myös ne vierailun yritykset obellani jatkuivat kunnes muutin pois.

Tuossa ei nyt ole todellakaan kaikkea mitä se stalkkasi, mutten jaksa pitkästyttää enempää. Oudointa oli se, että miehellä kuitenkin tuntui olevan normaaleita kavereita (näki viikonloppuisin silloin tällöin niiden kanssa tupakalla), ja itsekin oli ihan normaalin oloinen. Ilman tuota outoa tpaa ilmaista ihastustaan olisikin ollut kelpo naapuri, mutta ei :D nuorempana en myöskään ihan samalla tavalla uskaltanut sanoa suoraan, mitä ehkä nyt osaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän