Oletko halutessasi pisteliäs?
Oletko hyvä heiluttamaan sanan säilää ja verbaalimiekkaa jos sinulle ilkeillään?
Kommentit (8)
Haluamattani yleensä. Hillitsen tavallisesti kieltäni, että vaikuttaisin mukavalta ja yritän olla aikuinen tilanteissa, jotka eivät vaadi sitä, että toisen olo tehtäisiin epämukavaksi. Mukavaa se on, jos sitä miekkaa pääsee joskus kunnolla heiluttamaan, mutta lähden siihen vain, jos asia on tärkeä, tai jos ihminen on kertakaikkiaan niin kusipää että hän sietää saada sanallisesti turpaansa.
Minä en paljoa perusta pisteliäisyydestä, olen mielummin särmikäs ja tuhoisa. Ei ole järkeä voittaa yhtä taistelua, kun voi voittaa koko sodan. Määrätietoinen taktikointi on taitolaji.
Olisin, jos haluaisin. Olen kuitenkin mieluummin vaiti. Minulla ei ole mitään tarvetta alentua ilkeilijöiden tasolle.
Silloin jos tulee tarve. Se on välillä ihan hyvä, jotkut ei usko ystävällistä sanaa.
Olen valitettavasti. Inhoan tuota puolta itsessäni ja onneksi olemme puhuneet tämän asian rakkaimpieni kanssa läpi. Mutta valitettavasti vielä yhä silti siihen toisinaan sorrun. Ja nyt otan todella mielelläni kaikki kivet ja alapeukut vastaan. Tämä on todella alhaista.
Helpointahan pisteliäs ja inhottava on olla heille, jotka tuntee todella hyvin ja tietää ne kohdat mitkä heitä eniten loukkaavat.
Elän hetkessä. Kimpaannun ja tulee sanottua asioita, joita kadun myöhemmin.
Sen verran etevä että jos homman alan niin saa takuuvarmasti tapella murskattuani vastapuolen verbaalisesti.