Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä koira minulle sopisi?

Vierailija
13.04.2021 |

Olen 37m. Käyn etäkoulua tällä hetkellä. Asun yksin kerrostalossa.

Liikun päivässä 6km-30km. Kävellen tai juosten

Eli sellane joka pysyis mun vauhis

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järven jäällä jodlaava Tirolilaine matikkakoira.

Vierailija
2/7 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiletko tuon verran ihan muutenkin vai onko alkanut vasta korona aikana? Onko tuttavapiirissäsi koiria joiden kanssa sun koiran tulisi tulla toimeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheiletko tuon verran ihan muutenkin vai onko alkanut vasta korona aikana? Onko tuttavapiirissäsi koiria joiden kanssa sun koiran tulisi tulla toimeen?

Ei ole oon erakoitunu introveetti. Kävin enne salii, vaihtu ulkoliikuntaa. Käytän myös kännyohjelmaa opiskeluu. Saa hyvi olla rauhas koneist

Vierailija
4/7 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37m

Siinä on henkilöllä jo reippaasti pituutta.

Vierailija
5/7 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä muistaa, että koira tarvitsee myös haisteluaikaa ulkoillessa, ei pelkkää reipasta etenemistä. Paljon liikkuvat ovat usein kovia menijöitä, joten on hyvä tietoisesti mennä osa lenkistä ihan koiran ehdoilla.

Vierailija
6/7 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT TÄHÄN aikaan ei mitään koiria. Asut kerrostalossa ja et opiskele loputtomasti. Sittenkö jätät sen koiran ulvomaan perääsi päiväksi, kun lähdet töihin. Lisäksi ilapsia kuolee nälkään ja sinä meinaat hankkia koiran jonka ruokkimiseen ja ylläpitoon kuluu jatkuvasti ainakin 10 lapsen ruokaan kuluva summa. Eli mieluumminnannat viattomien kuolla nälkään ja itsekkäästi hankit koira. Ne kourarahat ja kk ylläpitokulut laitat kummilapsi toimintaan niin saat iloa loppuelämäksesi ja naapureiden hermot säilyvät.

Lisäksi koirat tai niiden hupikoirien ylläpito kuormittavat ympäristöä ja ilmastoa!

Vierailija
7/7 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hyvä muistaa, että koira tarvitsee myös haisteluaikaa ulkoillessa, ei pelkkää reipasta etenemistä. Paljon liikkuvat ovat usein kovia menijöitä, joten on hyvä tietoisesti mennä osa lenkistä ihan koiran ehdoilla.

Ongelma enemmä aika. 2-5 tuntia. Enkä jakaa ees ikuisesti juosta polvie takia. Elin pidän juoksubreikkei kävellyssä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme