Tapailemani mies on ihan mukava mutta on valitettavasti jämähtänyt 80- luvulle
Sillä on mm. rannekello, kirjahylly, joustinpatjasänky ja levysoitin. Itse olen jo ajat sitten siivonnut asuntoni vastaamaan tätä päivää. Miten saada mies tuotua 2000-luvulle ilman konfliktia?
Kommentit (30)
Ihan normaaleja asioitahan nuo.
Vesisänky olisi paha.
Hohhoijaa. Niin väsynyttä, samat jutut harva se päivä.
Minullakin on nuo kaikki mainitsemasi. 🙌
Jos kuuntelee Modern Talkingia, niin sit on paha! Jätä se sika!
Siis millainen sänky sitten mielestäsi vastaa tätä päivää?
Aloit ilmeisesti juuri oikein kunnolla eläytyen katsomaan Cobra Kain ensimmäistä kautta?
Vierailija kirjoitti:
Onko takatukka ja olkatoppaukset?
Ei. Rannekelloa lukuunottamatta on ihan siedettävästi pukeutunut. Ulkonäöstä ei arvaisi, että on noin jämähtänyt menneeseen.
Levysoitin on nyt in, rannekello myös ( ehkä se onkin älykello tai Ihan Patekli) . Kirjojen lukeminen iso plussa.
Olisit kiitollinen asianlaidasta koska kaikki oli paremmin 80-luvulla!
Itsellä LP-levysoitin puuttuu, mutta kasetti- ja cd-soittimia on, vhs-nauhurikin löytyy, 80-luvulta muutenkin useita tavaroita, ja niistä en luovu! Jos hajoavat, niin koetan korjata ne. Lujaa laatua ovat kyllä, tehty kestämään, mitä ei voi sanoa tämän päivän rihkamatuotteista. Surkein esimerkki nykyajan tuotteista cd-soitin alle vuodessa pas2, meni takuuvaihtoon koko laite.
NMT-verkko ei enää toimi, mutta onneksi on lankapuhelin ja GSM-autopuhelin. Minulla on nyös paras Mazda 626 malli, Marlboro nahkatakki, bootsit ja Levi's 501 farmarihousut sekä Ray Ban pilot -aurinkolasit ja bandana takataskussa.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on futonpatja kuin myös kaikilla kaveripiiriini kuuluvilla ikätovereilla.
Taisin juuri tunnistaa itseni.... On mulla kyllä myös käytössäni vuodelta 2005 oleva kännykkä ja kuluvana vuonna ostettuja uudehkoja alusvaatteita ja pari kenkäparia.
En koe eriyisesti jämähtäneeni mutta ei liene ylläyts että en pidä kertakäyttökulttuurista.
Rannekello on statussymboli, varsinkin hieno sellainen. Kirjahylly täynnä kirjoja kertoobsivistyksestä. Kaikilla ei ole varaa Hästensin patjaan.
Vesipatja olisi ihana, jos niitä vielä saisi jostain....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on futonpatja kuin myös kaikilla kaveripiiriini kuuluvilla ikätovereilla.
Futonihan on juuri 80-lukua. Sen kanssa voi olle juppi ja nukkua toimistolla ihan niinkuin Sam Inkinen.
Käytöstapoja on monenlaisia.
Varmaan lankapuhelinkin tai korkeintaan NMT?