Saan koronarokotteen maanantaina
Olen iloinen, ei tarvitse enää pelätä niin paljoa. Kuulun riskiryhmään.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, vielä kun saadaan rokotepassi.
Ei todellakaan. Sellaista syrjimistä ei Suomeen kaivata. Läheiseni sai myös rokotteen, eikä todellakaan halua mitään passi/passittomat- erottelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Itse odotan rokotetta kuin kuuta nousevaa, olen 88v. isäni hoitaja ja teen keikkatöitä terveydenhoitoalalla.
Hetken mietin, että oletpa iäkäs omaishoitaja ja vielä keikkatyötäkin jaksat melkein 90 -vuotiaana tehdä😂
Minäkin katoin että onpa siinä vetreä tytär kun 88veenä vielä keikkatöitä tekee ja isänkin sivussa hoitaa. :D
Mutta sekin on jossain totta jonkun kohdalla. Naiset on sitkeitä sissejä.
Minä saan vasta syksyllä kun perusterve olen ja koronan sairastanut. Odotella saa.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan vasta syksyllä kun perusterve olen ja koronan sairastanut. Odotella saa.
Luotatko edes immuniteettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotatko edes immuniteettiin?
En tosiaan. Yhtälailla pesen käsiä, käytän tarvittaessa käsidesiä ja maskia kun jossain sisätiloissa liikkuu, vältän ihmisiä. En usko alkuunkaan, että sairastaminen suojaa. Aion jatkaa tätä kunnes oikeasti tiedetään taudin hiipuva. Vaikka kuinka rajoituksia purettaisiin niin näillä mennään vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kaiken varalta hyvästellä läheiset ennen sitä.
Ennemmin hyvästelelen ennen rokotetta kuin taudin ollessa päällä.
Tai ehkä minun ei tarvitse hyvästelläkään. Otan ennemmin rokotteen kuin uskon tämän palstan käsitystä että rokote tappaa heti tai jos ei tapakaan niin sinusta tulee 5G-tukiasema.
AP
Tämä on jo nyt päivän parhain kommentti. :D
OK. Täytyy toivoa, että siitä on sulle jotain hyötyä.
Täällä ei saa kommentoida rokotteen kokeellisuutta ja satoja tuhansia haittailmoituksia sekä vähintään satoja kuolemia. Täytyy sanoa että naivia porukkaa olette...
Uutisia kantautuu maailmalta.....
Voin sanoa, etteivät ne ole rokotteen suhteen laisinkaan hyviä.
Koronarokote= keino vähentää ihmiskuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Itse odotan rokotetta kuin kuuta nousevaa, olen 88v. isäni hoitaja ja teen keikkatöitä terveydenhoitoalalla.
Hetken mietin, että oletpa iäkäs omaishoitaja ja vielä keikkatyötäkin jaksat melkein 90 -vuotiaana tehdä😂
Kieltämättä hutaisten kirjoitettu. Siis olen 58v ja isäni on 88v. Kai tässä rupeaa jo omakin nuppi sekoamaan. Tuntuu, että en enää käy täysillä valoilla. 😄
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-astra-zenecan-rokotteen-epaillaa…
Suomessa on ollut tähän mennessä kolme hyytymishäiriötä, jotka liittyvät Astra Zenecan koronarokotteeseen liittyen. Yksi potilaista on kuollut hyytymishäiriöön.
Asian vahvistaa MTV Uutisille Fimean ylilääkäri Maija Kaukonen.
Kaukosen mukaan kahdella potilaalla on ollut aivolaskimotukos ja yhdellä potilaalla muu tukos. Kaksi potilaista on toipumassa ja yksi on menehtynyt.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) mukaan Suomessa, muissa Pohjoismaissa ja Saksassa on ilmoitettu alle 65-vuotiailla Astra Zenecan rokotteen saaneilla jonkin verran tavallista enemmän hyvin harvinaisia aivolaskimotukoksia ja niin kutsuttuja yleistyneitä suonensisäisiä hyytymisiä.
iso siru niinku koirille ei muuten asiaa minnekään. käsidesi pakolliseksi näyttää että on mukana jos joku kysyy. jos ei ole niin sakot, kiitos. maskeille sama homma
Vierailija kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/is-astra-zenecan-rokotteen-epaillaa…
Suomessa on ollut tähän mennessä kolme hyytymishäiriötä, jotka liittyvät Astra Zenecan koronarokotteeseen liittyen. Yksi potilaista on kuollut hyytymishäiriöön.
Asian vahvistaa MTV Uutisille Fimean ylilääkäri Maija Kaukonen.
Kaukosen mukaan kahdella potilaalla on ollut aivolaskimotukos ja yhdellä potilaalla muu tukos. Kaksi potilaista on toipumassa ja yksi on menehtynyt.
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) mukaan Suomessa, muissa Pohjoismaissa ja Saksassa on ilmoitettu alle 65-vuotiailla Astra Zenecan rokotteen saaneilla jonkin verran tavallista enemmän hyvin harvinaisia aivolaskimotukoksia ja niin kutsuttuja yleistyneitä suonensisäisiä hyytymisiä.
Erikoisesti raplegenda DMX kuoli vain viikon päästä koronarokotteen ottamisesta.
Valtamedia *crickets* aiheesta.
Omaiset myös vahvisti asian, että otti rokotteen juuri ennen kuolemaansa.
Mutta jatkakaa vain, ei mitään nähtävää!
Tiesittekö muuten että muutama jalankulkija Suomessa kuolee kävellessään suojatietä. Jopa enemmän kuin mitä rokote tappaa. Meidän kannattaisi poistaa suojatiet hengenvaarallisina joka paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa, vielä kun saadaan rokotepassi.
Ei todellakaan. Sellaista syrjimistä ei Suomeen kaivata. Läheiseni sai myös rokotteen, eikä todellakaan halua mitään passi/passittomat- erottelua.
Siis kumpi ei halua sinä vai läheisesi?
Kiva lukea positiivisiakin viestejä. Yleisesti palstan näkemys on ollut että 4 rokotettua kuolee päivässä (EI PIDÄ PAIKKANSA) tai ainakin ihan mitä muuta voi tapahtua. Nyt viimeisin tieto eräästä rokotteesta oli että tulppariski voi olla 2,5/100 000 tapausta, mutta jo pitkä automatka on vaarallisempi tulpan kannalta.