Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saan koronarokotteen maanantaina

Vierailija
13.04.2021 |

Olen iloinen, ei tarvitse enää pelätä niin paljoa. Kuulun riskiryhmään.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo mielenrauhaa. :)

Vierailija
2/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstalla muita työikäisiä jotka ovat saaneet tai saamassa rokotteen? Nyt mulle kelpaisi jo se rokotepassikin.

Vierailija
4/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
5/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut rokotteen. Työikäinen nainen olen. Ei tullut mitään oireita. Kivisti vähän pistokohta.

Vierailija
6/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko palstalla muita työikäisiä jotka ovat saaneet tai saamassa rokotteen? Nyt mulle kelpaisi jo se rokotepassikin.

Sain rokotteen tänään, olen 55-vuotias ja 1. riskiryhmässä. Nyt on pistoskohta aavistuksen verran arka, muita oireita ei ole tullut.

Vierailija
7/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
8/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, ettei tule oireita. Tehoaako se silloin?

Vierailija
9/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun riskiryhmään ja olen saanut rokotteen. En ole huomannut mitään vaikutuksia. Sekavuutta ei ole ollut tavallista enempää eikä harhanäkyjä. Ihan ne normaalit vaan. Vasemmasta korvasta kuuluu Radio Nostalgia, mutta ei haittaa yhtään, kun tykkään siitä.

Toisessa korvassa on radiolähetin, jolla menee viestit kotiplaneetalle. Toimii samalla tavalla kuin ennen rokotustakin.

Vierailija
10/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa ❤️🦠

Vierailija
11/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työikäinen nainen ja sain eilen rokotteen.

Sivuoireita tuli eli kuume/lämpöilyä, lihaskipuja ja kova päänsärky.

Pikkuhiljaa alkaa olo normalisoitumaan.

Vierailija
12/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan rokotukset oikeasti pääsisi käyntiin ja saataisiin rokotusmahdollisuus myös työikäisiin riskitapauksiin. Perusterveitäkin on kuollut mutta riskiryhmäläiset kuuluu riskiryhmiin.

Vierailija
13/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain rokotteen eilen. Ei muuta kuin rokotuskohta on hieman kipeä. Pientä väsymystä, mutta liittynee kuitenkin univajeeseen. Yövuorot vaatii aina veronsa. Riskiryhmää astman vuoksi. M48.

Vierailija
14/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Syöpäsairas rakas läheiseni saa varmaan myös kohta ja raskas henkinen taakka helpottaa vähän minullakin.

Vierailija
15/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Itse odotan rokotetta kuin kuuta nousevaa, olen 88v. isäni hoitaja ja teen keikkatöitä terveydenhoitoalalla.

Vierailija
16/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, tsemppiä sinulle :)

Omat vanhempani saavat tällä viikolla rokotteen, tuntuu kuin kivi vierähtäisi sydämeltäni. Molemmat ovat riskiryhmiin kuuluvia enkä ole uskaltanut tavata heitä sitten joulun, on kova ikävä. Mutta ehkä parin viikon kuluttua voi mennä kylään, kun olen nyt etätöissä enkä ole tavannut ketään sisätiloissa viikkoihin.

Vierailija
17/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotusaika varattu tälle viikolle. Iloinen olen minäkin. Mitä noihin "ihmiskoepuheisiin" tulee, niin olen käyttänyt vuosikausia aivan lapsuudesta lähtien reumalääkkeitä, joiden haittavaikutuslistat ovat mittavat eikä vuosikymmenien pitkäaikaiskäytöstä ole juuri tietoa. Käyttäjiäkin on koronarokotuksiin verrattuna sen verran vähän, että tuskin kaikista harvinaisempia haittoja helposti edes huomataan. Ainakin tähän "ihmiskokeeseen" olen ollut tyytäväinen, kun muut lääkkeet eivät tehonneet. 

Vierailija
18/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Itse odotan rokotetta kuin kuuta nousevaa, olen 88v. isäni hoitaja ja teen keikkatöitä terveydenhoitoalalla.

Hetken mietin, että oletpa iäkäs omaishoitaja ja vielä keikkatyötäkin jaksat melkein 90 -vuotiaana tehdä😂

Vierailija
19/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan huomenna, en kuulu riskiryhmään, täytän 60 tänä vuonna. Riskiryhmä 1 kuuluva mieheni sai pari viikkoa sitten

Vierailija
20/48 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, vielä kun saadaan rokotepassi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme