Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin huvikseni sipsejä. Olenko nyt huono ihminen?

Vierailija
13.04.2021 |

Yleensä olen aina koko päivän suunnitellut sipsien ostoa ja on esim. nälkä alla ja sipsien syömisen jälkeen on tosi tyytyväinen olo. Nyt ostin vain hetken mielijohteesta ja söinkin jo pussista osan. Täytyy myöntää, että tuli vähän parempi mieli. Mutta olenko turmion tiellä?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta niinku tuntuu nyt, käsi sydämellä?

Vierailija
2/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä susta niinku tuntuu nyt, käsi sydämellä?

Heh, ei oikeastaan miltään. Tavallaan olen ihan tyytyväinenkin, että ostin ne sipsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit ovat oikein hyvä ruuan korvaaja.

Vierailija
4/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka paskoja juttuja täällä vauvafoorumilla onkaan

Vierailija
5/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuinka paskoja juttuja täällä vauvafoorumilla onkaan

Aika huono oli omastakin mielestäni. ap

Vierailija
6/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sipsit, karkit, jäätelö, leivonnaiset, suklaa ovat juurikin huviksi tarkoitettu. Niiden ei pitäisi korvata aterioita vaan olla sellainen huvilisä.

Vierailija
7/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka on kieltänyt ketään herkuttelemasta?  Ei kukaan.

Ihminen on itse vastuussa itsestään.

Minä ostan toisinaan perjantain saunaillaksi itselleni jotain juustonaksuja vai mitä ne nyt ovat, kai ne jotain sipsejä ovat. Ne maistuvat tosi hyviltä. Lisäksi ostan Alkosta jotain hyvää olutta, pidän erityisesti yhdestä saksalaisesta savuoluesta.

Toisinaan ostan saunakahville itselleni myös jonkin ihanan leivoksen. Olen nainen ja sinkku ja palkitsen itseni rankasta ja kiireisestä työviikosta juuri niillä herkuilla kuin haluan.  Olen normaali painoinen, mutta epäilen, että näillä viikottaisilla herkuilla, voin vanhemiten lihoa, mutta vain epäilen.

Koska herkuttelu tapahtuu vain kerran vkossa, saunailtaisin.

Vierailija
8/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muka on kieltänyt ketään herkuttelemasta?  Ei kukaan.

Ihminen on itse vastuussa itsestään.

Minä ostan toisinaan perjantain saunaillaksi itselleni jotain juustonaksuja vai mitä ne nyt ovat, kai ne jotain sipsejä ovat. Ne maistuvat tosi hyviltä. Lisäksi ostan Alkosta jotain hyvää olutta, pidän erityisesti yhdestä saksalaisesta savuoluesta.

Toisinaan ostan saunakahville itselleni myös jonkin ihanan leivoksen. Olen nainen ja sinkku ja palkitsen itseni rankasta ja kiireisestä työviikosta juuri niillä herkuilla kuin haluan.  Olen normaali painoinen, mutta epäilen, että näillä viikottaisilla herkuilla, voin vanhemiten lihoa, mutta vain epäilen.

Koska herkuttelu tapahtuu vain kerran vkossa, saunailtaisin.

En olekaan koskaan kuullut ilmiöstä nimeltä saunakahvit. Minkälaisessa vaiheessa päivää ja saunaa tämä tapahtuu?

Vierailija
9/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ole. Joissain maissa lapset vetää niitä joka päivä lounaalla. Eihän ne muuten edes mitään kovin epäterveellisiä. Kauheasti vain kaloreita ja suolaa, mutta rasva on yleensä hyvää, jos ei sitten mene ostamaan niitä joissa on palmuöljyä. 

Vierailija
10/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soo Soo. Piiskaa pepulle

Vierailija
11/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkuttelu silloin tällöin on hyväksi psyykkeelle ihan tutkimustenkin mukaankin. Huomaa usein siitäkin että sellaiset hyvin tiukalla dieetillä olevat on usein kauhean kireitä ja lyhytpinnaisia.

Vierailija
12/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paistoin juuri itselleni lettuja. Söin jo kaksi isoa. Lettujen kanssa oli kaupasta ostettua omenahilloa. Tämä puuha ja syöminen vei onneksi päänsäryn, tuli rento ja hyvä olo.

Vierailija
13/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit on hyviä sillointällöin. Varsinkin ne sileät.

Vierailija
14/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, sipsejä ei tule noin vain huvin vuoksi ostella.

Vierailija
15/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostitko sidukkaa, oletko vantaan kokoinen?

Vierailija
16/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herkuttelu silloin tällöin on hyväksi psyykkeelle ihan tutkimustenkin mukaankin. Huomaa usein siitäkin että sellaiset hyvin tiukalla dieetillä olevat on usein kauhean kireitä ja lyhytpinnaisia.

Olen huomannut saman. Usein sokerinats it ovat tiukkiksia. Eivät salli edes omille lapsille herkkuja ja moittivat äitejä/isejä jotka sallivat tämän.

Kyttäävät kaupoissa ihmisten ruokakärryjä ja tulevat raportoimaan niiden sisällöstä tänne :)

Vierailija
17/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa 35 g/100 g ja niistä tyydyttyneitä 2,9 g. Ei mikään katastrofi. Suola 1,9g.

Auringonkukka- ja rypsiöljy.

Eihän tuo terveysruokaa ole, mutta harvoin syötynä ok.

Vierailija
18/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä perunalastutehtaalle: tehkää terveyssipsejä, ilman natrimglutamaattia, liikaa suolaa ja liian kuumassa keitettyjä lastuja. Jotain mikä ei aiheuta katastrofia kun se viedään ääntä kohti.

Vierailija
19/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa(t) kirjoitti:

Olet, sipsejä ei tule noin vain huvin vuoksi ostella.

Totta. Vain synttäreille! Silloinkin vain pikkupussi linssisipsejä.

Vierailija
20/34 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kamala, todella huono.