Jos nainen on kaunis 30-vuotiaana, onko hän kaunis vielä 45-vuotiaana?
Kommentit (42)
Ei. 32 vuotiaina turpoavat muodottomaksi ja kasvattavat kyrmyniskan ja hevosennaaman.
Ei yhtä kaunis kuin 30-vuotiaana oli, mutta kauniimpi kuin sellaiset ikäisensä, jotka eivät koskaan olleet kauniita.
Jos nainen on isosilmäinen, pieninenäinen, sileäihoinen ja on täyteläiset huulet, niin eihän se kauneus mihinkään häviä vielä tuossa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on isosilmäinen, pieninenäinen, sileäihoinen ja on täyteläiset huulet, niin eihän se kauneus mihinkään häviä vielä tuossa iässä.
Mulla iso nenä. Voinko olla kaunis sinulle? :O
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on, jotkut ei. Itse olen niitä jotka ei. Ulkonäössäni tapahtui eka romahdus 37-vuotiaana. Silloin tuli paljon ryppyjä otsaan ja silmien ympärille. Toinen rupsahdus on ollut tasaisesti käynnissä 40 v jälkeen (nyt 46) ja siihen on liittynyt kaksoisleuan ja hamsteripussien kasvua, poskien ja silmäluomien roikahtamista ja vartalonmuodon muutos tiimalasissa omenaksi vaikka en ole lihonut. Normaaleja hormonaalisia juttuja esivaihdevuosissa... onneksi ei enää ulkonäkö kiinnosta niin ei haittaa että aika mummelilta näytän.
Rypyt ei ole rumia. :)
Kiva jos ihmiset osaa ajatella näin. Itse jotenkin vieläkin ajattelen että ihmisen ulkonäkö on pilalla jos on ryppyjä. Esim. en voisi koskaan pitää kuumana miestä jolla on ryppyjä vaikka itsekin olen ryppyinen.
Minusta taas rypyt on just hot. Toisin kuin veltto ja valahtanut naama..
Sehän on yksilöllistä. Riippuu niin monesta asiasta - paino, hiukset, vaatetyyli, naama, jne. Sekä yksilölliset erot siinä, mitä ikääntyminen tuo mukanaan ja missä vaiheessa.
Ystävä on 52v ja näyttää kolmevitoselta. Pieni, hoikka, kaunis, seksikäs kroppa ja taatusti luomu. Ei edes meikkaa vaan viimeksi kun tapasimme niin laittoi vähän värillistä huulirasvaa. On lapsia ja vuorotyö. Miten joku voi säilyä noin hyvin! Äitinsä on myös aina ollut nuoren näköinen niin kai heillä on jotkut supergeenit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20v naiset ovat kauniita, 40v rupsahtaneita, 30v jotain siitä välistä.
Kukaan ei katsele 40v ex-kaunottaria, kun 20v kaunottariakin on tarjolla.Hah.
Kakskymppinen pentu.
Nelikymppinen on nainen parhaassa iässä.
Voi olla, mutta 20v on nainen kauneimmassa iässä. Se on fakta. Niin ne kukatkin lakastuu.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä olet tyhmä nyt, niin oletko sä sitä vielä 15 vuoden päästäkin?
Tottakai.
Vierailija kirjoitti:
20v naiset ovat kauniita, 40v rupsahtaneita, 30v jotain siitä välistä.
Kukaan ei katsele 40v ex-kaunottaria, kun 20v kaunottariakin on tarjolla.
Mäpäs oonkin 48v kaunotar! En siis mikään ex kaunotar.
No joo, asiaan. Lihominen, tupakka, aurinko ja sairaudet. Näitä jos ei ole tullut vastaan niin voi olla eläkkeelläkin simpsakka. Jokainen tuntee jonkun tällasen lähipiiristä, duunista tms. Toki vähemmistöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla iso nenä. Voinko olla kaunis sinulle? :O
No, jos isot silmät ja isot täyteläiset ja symmetriset huulet niin kyllä sen ison nenän saa anteeksi ;)
On jos ei itse mokaa. Elintavat ratkaisee.
Jos mies on komea 70-vuotiaana, oliko hän komea jo 35-vuotiaana?
Suattaahan tuota kerran vielä sutasta, mutta ei sitä sen kummemmin enää riiamaan ruveta.
Osa on osa ei...Itse olin mallin mitoissa 30 vuotiaana, nyt +10kg ja muu ulkonäkö hompsuinen. Työ, lapsi jne... ne yleiset tekosyyt olla huolehtimatta itsestä.
Ei tietenkään ole 40-vuotiaana ruma jos 30-vuotiaana on kaunis. Ei vielä 60-vuotiaanakaan. Kuinka typeriä kysymyksiä! Ellei nyt kamaa/holia/röökiä vedä ihan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä on 52v ja näyttää kolmevitoselta. Pieni, hoikka, kaunis, seksikäs kroppa ja taatusti luomu. Ei edes meikkaa vaan viimeksi kun tapasimme niin laittoi vähän värillistä huulirasvaa. On lapsia ja vuorotyö. Miten joku voi säilyä noin hyvin! Äitinsä on myös aina ollut nuoren näköinen niin kai heillä on jotkut supergeenit.
Geenit, elintavat sekä auringon välttäminen ovat avaimet "hehkun" säilymiseen.
Riippuu siitä, miten hän elää. Elämäntavoilla on TODELLA suuri merkitys siihen, miltä ihminen näyttää ikääntyessään. Ravinto on tärkeässä roolissa ja liikunta.
Riippuu elämäntavoista. Ja siis nimenomaan siitäkin millaiset ne oli 30-vuotiaaksi asti, koska jo aiheutettua vahinkoa (aurinko, rööki, biletys ym) ei korjaa mikään enää jälkeenpäin.
Se kun ei 30-vuotiaana niinkään vielä näy, mutta 45-vuotiaana näkyy.