Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua kiusataan koulussa... Mitä teen?

Vierailija
13.04.2021 |

Kaikki alkoi siitä kun seurustelin useiden kanssa, iskin varattuja ja puhuin ystävistä seläntakana pahaa. Kadun tätä nyt ja oon oppinut läksyni, oon nyt 14v ja kiusaamista jatkunut vuoden verran... kun olin puoli vuotta kuunnellut jokapäiväistä h-nimittelyä, naureskelua ja ilkeästi katsomista niin alkoi käydä liian raskaaksi. Onko tämä ees kiusaamista vai ansaitsenko tämän? Mua on myös lyöty ja uhattu pää uittaa vessanpöntössä. Mulla on kylän pahin maine vaikka en oo harrastanut ees seksiä

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin olet urasi aloittanut, 14v??

Provo tämä.

Vierailija
2/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Pakko olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen av-palstan nainen, aloittaa perseen jakamisen luokan pojille 14-vuotiaana.

Vierailija
4/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikaisin olet urasi aloittanut, 14v??

Provo tämä.

Joo aloitin seurustelemaan nuorena, olin 11v kun seurustelin ja suutelin ekan kerran... mulla alkoi murrosikä aikaisin

5/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda koulua.Jos et halua, puhu terveydenhoitajalle.

Vierailija
6/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikea kertomus, vaan surkea provo.

Vierailija
7/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen av-palstan nainen, aloittaa perseen jakamisen luokan pojille 14-vuotiaana.

Minkä nuorena oppii, sen vanhana taitaa.

Vierailija
8/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kirjotatte näin julmia kommentteja lapselle ja huudatte provoa kun hän voi hakea oikeasti kiusaamiseen tukea ja apua aikuisilta? Kun kirjoitat tälläisen kommentin, niin minkälaisen kuvan haluat antaa 14-vuotiaalle maailmasta?

Vierailija
9/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä38835 kirjoitti:

Ei oo mahdollista tällä pikkukylällä vaihtaa... mitä terveydenhoitaja voi tehdä kiusaamiselle, pelkään ettei tätä kukaan saa enää loppumaan...

Vierailija
10/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano jokaiselle valittajalle, että teit virheen, mutta yrität jatkossa olla parempi ja pyydät anteeksi.  Ei kai siinä muutakaan voi? Jos tästä huolimatta vainoaminen jatkuu niin pyydät apua koululta. Vaikka siltä terkalta tai koulupsykologilta he kertovat miten sen jälkeen toimitaan. Ihmiset tekee virheitä. Kiusaaminen on aina väärin

Vierailija
11/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38835 kirjoitti:

Ei oo mahdollista tällä pikkukylällä vaihtaa... mitä terveydenhoitaja voi tehdä kiusaamiselle, pelkään ettei tätä kukaan saa enää loppumaan...

Järeät keinot käyttöön. Vaikka sitten poliisille rikosilmoituksia kunnianloukkauksesta tai muusta.

Vierailija
12/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä38835 kirjoitti:

Järeät keinot käyttöön. Vaikka sitten poliisille rikosilmoituksia kunnianloukkauksesta tai muusta.

Entäs kun osa kiusaajista on alle 15v? he on tarpeeks isoja tuhoamaan mutta eivät rikosoikeudellisessa vastuussa?

Vierailija
13/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan 14-vuotias nykypäivänä elä tuollaista elämää. Jotkut nykypäivän viisikymppiset ovat ehkä teineinä kokeneet vastaavaa. Nuoret ovat muuttuneet.

Vierailija
14/38 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan 14-vuotias nykypäivänä elä tuollaista elämää. Jotkut nykypäivän viisikymppiset ovat ehkä teineinä kokeneet vastaavaa. Nuoret ovat muuttuneet.

No sä varmaan tiedät kaiken nuorista... Meitä nuoriakin on moneen lähtöön, esimerkiksi osa mun kavereista myös ryyppää ja polttaa

Vierailija
15/38 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks huomenna alkaa vappu ja viikonloppu... saa taas taukoa kidutuksesta :((

Vierailija
16/38 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vanhemmille, kerro opettajalle tai luokanvalvojalle, sano että haluaisit että kiusaamisen saisi loppumaan, haluat käydä rauhassa koulun loppuun. Et ansaitse kiusaamista tai uhkailua, ei kukaan ansaitse. 

Vierailija
17/38 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro vanhemmille, kerro opettajalle tai luokanvalvojalle, sano että haluaisit että kiusaamisen saisi loppumaan, haluat käydä rauhassa koulun loppuun. Et ansaitse kiusaamista tai uhkailua, ei kukaan ansaitse. 

En kehtaa, koen että oon aiheuttanut kaiken tämän...

Vierailija
18/38 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella nuori, saman ikäinen kuin oma tyttäreni.

Todella ikäviä kommentteja sait, kamalia aikuisia, ei nuorille ja lapsille saa puhua tuolla tavalla.

Jos olisit oma tyttöni, toivoisin että kertoisit tilanteestasi minulle, oletko kertonut äidillesi?

Toivottavasti äitisi tukee sinua ja auttaa tilanteessasi.

Mutta ihan hyvä olisi käydä koulussa terveydenhoitajan tai kuraattorin puheilla. Kerro myös luokanvalvojallesi. Älä jää yksin tilanteessa, vaan hae apua.

Toivottavasti helpottaa, halaus sinulle.

Ps. Vaikka oletkin ilmeisesti välillä käyttäynyt huonosti, muista että kaikki mokaavat joskus ja mokista voi ottaa opiksi.

Vierailija
19/38 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet todella nuori, saman ikäinen kuin oma tyttäreni.

Todella ikäviä kommentteja sait, kamalia aikuisia, ei nuorille ja lapsille saa puhua tuolla tavalla.

Jos olisit oma tyttöni, toivoisin että kertoisit tilanteestasi minulle, oletko kertonut äidillesi?

Toivottavasti äitisi tukee sinua ja auttaa tilanteessasi.

Mutta ihan hyvä olisi käydä koulussa terveydenhoitajan tai kuraattorin puheilla. Kerro myös luokanvalvojallesi. Älä jää yksin tilanteessa, vaan hae apua.

Toivottavasti helpottaa, halaus sinulle.

Ps. Vaikka oletkin ilmeisesti välillä käyttäynyt huonosti, muista että kaikki mokaavat joskus ja mokista voi ottaa opiksi.

Oon ottanut jo ja muuttanut käytöstäni mutta silti kiusaaminen jatkuu.

Vierailija
20/38 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa, koen että oon aiheuttanut kaiken tämän...

No siis kai tajusit ettei joka yksityiskohtaa voi kertoa. Mutta voi sanoa että kiusataan ja haluat sen loppuvan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän