Voiko nainen pettyä siihen, ettei häntä suudellakaan?
Joskus päädyin halailemaan yhden söpön naisen kanssa. Silittelin hänen hiuksiaan jne. Mietinpä sitten jälkikäteen, että olisikohan hän toivonut suudelmaa. Mistä pystyy päättelemään sen, milloin on sopivaa suudella?
Kommentit (16)
Kyllä pettyy. Jos mies halailee,silittelee ja muutenkin jos nainen aistii että mies on tykästynyt ,ilman muuta nainen toivoo ja odottaa myös suutelua. Ja kyllä kai nyt aikuinen mies myös huomaa onko nainen tykästynyt. Itselle jää tosi tyhjä ja outo fiilis jos mies hiplaa jne mutta ei suutele.
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät naisesta voit suudella myöhemminkin.
No tykkään todella hänestä. ❤
Jos nainen vilkaisee huuliasi, se on melko varma merkki. Ihminen tekee näin yleensä luonnostaan kun haluaiis suudella toista. Voit myös "varoittaa" suuteluaikeistasi katsomalla hetken naisen huulia. Ei tarvitse myöskään hyökätä salaman suulle, vaan lähesty kasvoja vähän hitaammin niin nainen ehtii perääntyä
Normaali mies myös suutelee eikä vaan silittele, käsi kädessä treffit on teinien puuhastelua.
Itse treffailin miestä, jonka kanssa suudeltiin vasta neljänsillä treffeillä, joka tosin sitten johti suoraan muuhunkin. Molemmat tykättiin toisistamme paljon, ja itse olisin halunnut suudella jo ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä, mutta mies ei tuolloin vastannut "signaaleihin", joten jäi. Ja kyllä se vähän harmitti sekä mietitytti, että pitikö hän minusta. Myöhemmin sitten sain tietää, että kyllä vain piti.
Mutta kysymykseen: tosi hankala selittää, mistä sen tietää, mutta toisen käyttäytymisestä. Jotenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tykkään todella hänestä. ❤
Aloita poskisuukolla jos ujostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse treffailin miestä, jonka kanssa suudeltiin vasta neljänsillä treffeillä, joka tosin sitten johti suoraan muuhunkin. Molemmat tykättiin toisistamme paljon, ja itse olisin halunnut suudella jo ekoilla tai viimeistään toisilla treffeillä, mutta mies ei tuolloin vastannut "signaaleihin", joten jäi. Ja kyllä se vähän harmitti sekä mietitytti, että pitikö hän minusta. Myöhemmin sitten sain tietää, että kyllä vain piti.
Mutta kysymykseen: tosi hankala selittää, mistä sen tietää, mutta toisen käyttäytymisestä. Jotenkin :D
Tai ehkä totuus on, ettei kaikista huomaa ulospäin tahtovatko ja on joko otettava riska tai odotettava selkeämpiä merkkejä
Varmasti monikin. Vaikka nyt toisin väitetäänkin ovat perinteiset sukupuoliroolit edelleen voimissa ja niiden mukaan miehen pitää olla se rohkea aloitteentekijä, joka tässä tapauksessa suutelee eikä jää pohtimaan olisiko pitänyt suudella sittenkin. Epävarmuus on yleisesti epäseksikäs luonteenpiirre miehessä ja siksi sitä ei kannata kovinkaan usein näyttää. Onhan se hieman noloa, jos vaikka treffien lopussa ollaan hyvästelemässä ja mies ei tee aloitetta suudelmaan vaan sen joutuu nainen tekemään. Luultavasti ei silloin toisia treffejä tule.
Eipä se ole ihme, että sinkkuus yleistyy ja syntyvyys laskee, kun ihmiset ei enää osaa olla toistensa kanssa. Surkeaa.
Kannattaa ihan suoraan kysyä naiselta voitko suudella/haluaisiko hän suudella, jos haluat välttyä ahdistelusyytöksiltä. Sitä kannattaa myös kysyä suudelmien välissä, jos nainen muuttaakin mielensä
Minä olen joskus eronnut tämän asian takia, mutta en sanonut asiaa sille miehelle, liian hidas suhteen aloitus joten kyllästyin.
Mieheni suuteli minua vasta neljänsillä treffeillä. Ne oli ensimmäiset yksityisessä tilassa (hänen kotonaan) :-D Hän ei tykkää PDA:sta. Ja on muutenkin vähän vanhanaikainen. Minua ei haitannut, olen itse myös vähän vanhanaikainen. Jos mies olisi yrittänyt maata kanssani ekoilla tai tokilla treffeillä, niin en olisi tavannut häntä toista kertaa. Mutta pointti on siis siinä, että jos olette arvoiltanne yhteensopivat ja kemiaa löytyy niin ei pitäisi olla mitään väliä! Kyllä se nainen siinä tapauksessa jaksaa odottaa pari kertaa.