Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein valmistat uunissa broilerinkoipia?

Vierailija
13.04.2021 |

Halpaa ja hyvää ruokaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein leivinuunissa lämmitys kaudella. Itse syön suurinpiirtein ja koira saa jämät. Sanotaan että koira kuolee kananluihin mutta eivät kyllä ole kuolleet ja herkkuina odottaa

"Kypsennetyistä kananluista voi pureskeltaessa lohjeta hyvinkin teräviä kappaleita, jotka voivat vahingoittaa nielua, ruokatorvea, mahalaukkua ja/tai suolistoa."

Mutta kukin toki tavallaan ja hyvä ettei koirallesi tai koirillesi ole käynyt huonosti. Itse pitäisin ikävänä riskinä ja tarjoasin mieluummin muita luita tai kanaa perattuna ilman luita.

Broilerinluut eivät ole yhtä vaarallisia, mutta en minäkään niitä syöttäisi lemmikilleni kuin raakana ja silloinkin valvottuna. Omat kissani syövät mielellään broilerinsiipiä luineen.

Vierailija
22/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Liian työläitä ja sotkuisia syödä. Lihan makukaan ei oikein nappaa. Broilerista on parempiakin syöntikohtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta tänätalvena tehnyt ensimmäiset koivet ikinä, ikää sentään 61v. Hyvin tulee kun tekee kunnon kastikkeen riisipedille ja koivet siihen päälle (marinadi kuivattu pois ensin)

Vierailija
24/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein leivinuunissa lämmitys kaudella. Itse syön suurinpiirtein ja koira saa jämät. Sanotaan että koira kuolee kananluihin mutta eivät kyllä ole kuolleet ja herkkuina odottaa

"Kypsennetyistä kananluista voi pureskeltaessa lohjeta hyvinkin teräviä kappaleita, jotka voivat vahingoittaa nielua, ruokatorvea, mahalaukkua ja/tai suolistoa."

Mutta kukin toki tavallaan ja hyvä ettei koirallesi tai koirillesi ole käynyt huonosti. Itse pitäisin ikävänä riskinä ja tarjoasin mieluummin muita luita tai kanaa perattuna ilman luita.

Broilerinluut eivät ole yhtä vaarallisia, mutta en minäkään niitä syöttäisi lemmikilleni kuin raakana ja silloinkin valvottuna. Omat kissani syövät mielellään broilerinsiipiä luineen.

Broilerin luut taitavat kylläkin olla näitä ihan samoja kananluita, joista on kypsennettyinä varoiteltu.

Vierailija
25/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden uunin myötä en ole koipia ja siipiä enää paistanut. Vielä vähän aikaa varjelen puhtauttaan, sitten alkavat taas joka viikonloppuiset kananraajakekkerit.

Vierailija
26/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Ostan luutonta kanaa.

Vierailija
27/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä talvena on tullut tehtyä muutamaan kertaan. Eihän niille tule paljoa hintaa kun ostaa tarjouksesta. Laitan koivet uuniin perunoiden ja kasvisten kanssa ja annan paahtua pari tuntia. On halpaa, helppoa ja hyvää.

Vierailija
28/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan. Rintapaloissa on eniten lihaa, mutta usein ostan kokonaisen broilerin, koska niitä myydään vähiten muovia sisältävissä pakkauksissa ja mielestäni on eettisempää syödä kokonainen sen sijaan että valikoisi vain osia.

Vierailija
29/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo broilerinkoivet ja reidet kelpaavat hyvin kanaliemen valmistamiseen. Parin tunnin keittämisen jälkeen liha irtoaa pahasti katsomalla ja sen voi heittää vaikka jonnekin tacojen täytteeksi.

Pääasia on kuitenkin se liemi.

Vierailija
30/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti koipia, hotwings siipiä ja nuijia jotka maustan itse. En koskaan osta suikaleita tai rintapaloja. On hyvejä.

Vierailija
31/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä oo pitkiin aikoihin tehnyt vaan oon käyttänyt suikaleita. Tartteekin tehdä huomenna; vuokaan pohjalle pilkottua porkkanaa, paprikaa ja kesäkurpitsaa.

Vierailija
32/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Maut jää nahkaan ja itse syömäkelpoista tavaraa on liian vähän.

Rintaleike sen olla pitää.

Vierailija
33/33 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä, mutta kanankoipia valmistan. Broilerinkoipi on turhaa englantia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi