Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lääkäriin pääsystä, niiku mitä vi**ua?!

Vierailija
13.04.2021 |

Olen yrittänyt päästä puoli vuotta lääkäriin. Oireina huimaus, palan tunne kurkussa ja on raskas hengittää, tuntuu kuin henkitorvi olisi turvonnut tai jotain. Kaksi lääkärin soittoaikaa olen saanut ja yhen perusveren kuvan verikokeet. Taustalla on anemiaa ja syöpä joka leikattiin vuosi sitten. Ajattelin että kun on tää korona aika niin on vaikea päästä. Miehellä on pari viikkoa välillä tuntunut mahakipua. Eilen aamulla soitti, lääkäri soitti iltapäivällä, tänään aamulla kävi verikokeissa ja lääkäri aika on päivällä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet pääsevät helpommin hoitoon. Ja naiset, joiden mies soittaa ja kertoo vaimon olevan sairas pääsevät samaten suoraan hoitoon. Tuo on jonkinlaista sukupuolisyrjintää. Nykyisin mies soittaa aina ja varaa mulle lääkrin ja tulee lääkäriin mukaan, että saan kunnon hoitoa. On auttanut kummasti tuohon ongelmaan. On silti järkyttävää, että "tasa-arvoisessa" Suomessa tilanne on tämä. Luullakseni johtuu siitä, että lääkäriajan saadakseen pitää päästä naispuolisen sairaanhoitajan seulasta läpi. Ja naosen mielestä kai nainen joutaa kuolla, mies ei.

Tekstisi oli silkkaa pskaa ensimmäisestä sanasta viimeiseen sanaan. Katkeraa, lapsellista, säälittävää valehtelua ja roskaa. Olet mitätön nariseva luulotautinen hullu.

Kyllä se totta on, joten älä ruikuta. Olen itse saman todennut kun olen hoitoon naisia neuvonut hakemaan. Mieluiten mies mukaan todistamaan vaivat todeksi. Pääsee yhdellä käyntikerralla ja saa apua. Monella oli ollut kahden käsin laskettava määrä käyntejä takana kunnes otti vinkistä miehen mukaan ja heti sai hoitoa. Naispuolinen tukihenkilö ei tuota samaa tulosta. 2 naista on aivan yhtä epäuskottava kuin yksikin.

Vierailija
42/42 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän