Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikka äitisi tai isäsi olisi ollut NARSISTI, hänellä on OIKEUS pyyteettömäsään rakkauteen VANHANA: jokainen ansaitsee ARVOKKAAN vanhuuden

Vierailija
13.04.2021 |

Oletko sinä niin pienisieluinen, että et vanhemmallesi antaisi pyyteetöntä rakkautta hänen kenties viimeisinä vuosinaan? Oletko sinä tuo raukka? Vai oletko se ihminen, joka asettuu elämän pienten vastoinkäymisten yläpuolelle ja näkee ihmisen, aidon ihmisen, joka ansaitsee ARVOKKAAN vanhuuden? Kumpi sinä olet? Voit valita myös oikein. Muista se.

Eräs pikkusieluiset lapset omaava

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ansainnut rakkautta ja arvokkaan lapsuuden. Sitä niittää mitä kylvää. 

Vierailija
42/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi Ap, kun sun kirjoitus ei tehoa.

Ei todellakaan auteta eikä hoideta eläkkeellä olevaa narsistia.

Tiedätkö AP, meinaan sen sijaan katsoa telkkaria, tehdä käsitöitä, leipoa, sisustaa, harrastaa liikuntaa ja kaikkea muuta kivaa.

Tästä se vapaa-ajasta nauttiminen alkaa ja niin hyvä olo.

Ai jai, oikein naurattaa, kun kyseisellä narsistilla ei ole ajokorttia, mutta hän voi pyöräillä eläkkeellä mökilleen sitä hoitamaan. Pyöräillessä se kuntokin kasvaa. Kantovedet vaan pyörän takahäksälle, kyllä se siitä lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollaista oikeutta. Et tunne lakia ollenkaan.

Vierailija
44/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voinee miettiä siellä kuolinvuoteellaan paskat vaipoissa, jos pilaa omien lastensa lapsuuden. Lapsuus on kuitenkin ihmisen tärkeintä aikaa ja silloin on vielä kaikki elämä edessä. Vanhana kaikki on takanapäin ja sitä niittää mitä on kylvänyt. Turha ruikuttaa ja syytellä muita (tämänhän narsisti osaa).

Vierailija
45/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa. En unohda ikinä.

Vierailija
46/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta narsisti-isässä muu kuin perintörahat. Vei minulta lapsuuden, rikkoi perheen, itsetunnon, mielenterveyden ja nyt pitäisi pokkuroida pitämässä kulisseja pystyssä hyvän uusperheen roolia näytellen. En ole näyttelijä, en taivu tuollaiseen. Nyt haluan tuosta enää sitä mitä hän itse rakastaa ainoana maailmassa: rahat. Ei merkitse minulle mitään muuta. Siinähän ihmettelee miksi katkaisin välit, hän omasta mielestään ei ole tehnyt mitään väärin, mitä nyt pyöritti avioliiton ulkopuolista suhdetta avioliiton ulkopuolisine lapsineen, rikkoen minun perheeni, oli väkivaltainen vallankäyttäjä ja uhkailija.

Niin makaa kuin petaa, bitch!!

Vierailija
47/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä voinee miettiä siellä kuolinvuoteellaan paskat vaipoissa, jos pilaa omien lastensa lapsuuden. Lapsuus on kuitenkin ihmisen tärkeintä aikaa ja silloin on vielä kaikki elämä edessä. Vanhana kaikki on takanapäin ja sitä niittää mitä on kylvänyt. Turha ruikuttaa ja syytellä muita (tämänhän narsisti osaa).

Arvaapa ymmärtääkö narsu? Ei, syyttää loppuun asti muita omasta surkeudestaan.

Vierailija
48/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan todella nautittavaa, kun narsistia ei hoida kukaan.

Vierailija
49/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta, kun tietää ettei narsistia hoida eikä auta kukaan.

Vierailija
50/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta narsisti-isässä...

Niin makaa kuin petaa, bitch!!

Isäsi oli narttu? Ransukin siis vielä narsissin lisäksi.

Vierailija
51/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä yksi näkökulma (vaikka ap ehkä onkin trolli).

Narsisti isäni pieksi, hakkasi, kohteli julmasti, alisti, mitätöi, talloi, nöyryytti ja häpäisi koko lapsuuden ja nuoruuden. Aikuisena, nelikymppiseksi asti (vasta silloin sain välit poikki) haukkui, uhkaili, kiristi ja kävi jopa käsiksi. Siis aikuiseen lapseen.

Mun koko loppuelämä menee noita vaurioita korjatessa. Sillä isäni RYÖSTI VÄKISIN lapsuudessani resurssit minulta. Siis minun piti taipua mutkalle miellyttäessäni, yrittäessäni pitää isää hyvällä tuulella, kantaa vastuu aikuisten tunnnetiloista.

Eli se vanhuuden apu otettiin multa väkisin jo lapsena. Enää sitä ei riitä vanhemmille. Ei tippaakaan. Saavat keskenään maata paskat vaipassa ja haukkua miten ”kiittämätön” ja ”epäonnistunut” lapsi heillä on. He ovat omasta mielestään loistavat vanhemmat, vain lapsi on huono ja typerä.

Vierailija
52/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaapa ymmärtääkö narsu? Ei, syyttää loppuun asti muita omasta surkeudestaan.

Ihan sama ymmärtääkö vai eikö, siinähän muhii omassa surkeudessaan! Nauraisin päin naamaa, jos olisin missään väleissä tämän vanhemman kanssa. Mutta kun en vaan ole! 😂😂😂

Vierailija
53/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Minullakin olisi ollut oikeus turvalliseen, onnelliseen ja alkottomaan lapsuuteen. Nauttikoon ukko nyt kaljastaan rauhassa.

Vierailija
54/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä palvelukodissa, joissa on muutama tällainen vanhus. Heillä ei käy vieraita juuri koskaan, vaikka omaisia on. Ovat myös erittäin inhottavia hoidettavia, joten hoitajatkin käyvät tekemässä vain pakolliset toimet ja mahdollisimman äkkiä. Siellä he sitten itsekseen todellakin makaavat niin kuin petaavat. Yksin ja hylättyinä.

Vierailija
55/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se itsellänikin todella harmi, että on koko lapsuus ja nuoruus kohdeltu kuin ilmaa vaikka kuinka halusi miellyttää. No sille ei enää mitään voi. Mutta aikuisena aina voi vastata markkinoiden kysyntään ja jättää huono vanhempi oman onnensa nojaan miettimään miten meni omasta mielestä. 

Vierailija
56/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset muuttuu niin äiditkin, en edes jaksaisi vihotella äitilleni vanhoista tyhmistä tavoista.

Kaikki me ollaan ihmisiä täynnä virheitä.

Ei me kaikki olla.

Vierailija
57/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se lapsi alkaa pitelemään kädestä raivoavaa narsistia, joku muu osaa sen. Eikö se arvokkuus ja ystävällisyys ole tarpeeksi riittävä. 

Vierailija
58/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta. Arvokas vanhuus ei ole itsestään selvyys. Se pitää ansaita olemalla hyvä vanhempi lapsilleen. Lapset ovat 100% syyttömiä olemassa oloonsa ja heidän pahoinpitely kotiorjiksi on erittäin oksettavaa

Vierailija
59/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuuden sanoja, AP. Olet hyvä ihminen.

Vierailija
60/83 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en sen sekopaatin kanssa halua olla tekemisissä,ois kannattanut miettiä miten muita kohtelee,ei ihme että tyttäret ovat hyljänneet,niin paljon pahaa aiheuttanut,et jos se kuolisi niin ihmisten elämä helpottuisi.