Miten onnekkaita olette te joilla on hyvä seksielämä
Joka päivä kosketusta, halauksia, suukkoja, intohimoa.. *huokaus*
Kommentit (15)
Niinpä. Ollapa isotissinen nainen ja omistaa seksielämä :( T. Katkera aa-kuppinen lauta
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Ollapa isotissinen nainen ja omistaa seksielämä :( T. Katkera aa-kuppinen lauta
Hahhah, täällä E-kuppinen on ollut puutteessa toistakymmentä vuotta.
Ei se seksi "auta" mitään jos se on tyhjää jumputusta. Kuinka usein elämässä löytää ihmisen jonka kanssa on intohimoa. Mieluummin olen ilman kuin surkeaa seksiä.
Aloitus pitäisi muotoilla toisin: miten onnekkaita olette te joilla hyvä rakkauselämä.
Monille sana s*ksi tuo mieleen pelkän yhdynnän.
Itsekin kuvailisin omaa tilannettamme niin, että meillä on hyvä rakkauselämä tai "kipinää edelleen". Paljon kosketuksia, suukkoja, kainalossa olemista, silittelyä, hyvänä pitämistä. Sitä kaikkea. Tänä aamuna halasin vaimoani pitkään, suukotin hänen niskaansa ja kuiskin kivoja asioita hänen korvaansa. Näin hänen hymynsä ja tiesin, että päivä alkaa taas hyvin :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä a-kuppinen johon mies hulluna..
No ei kai se rintojen koosta ole seksielo kiinni!
Mutta kuten joku tossa yllä sanoi, on se monille (miehille) seksi vain sitä jumputusta ja yhdyntää, vaikka siihen seksiin liittyy niin paljon variaatioita ja monenlaista tyydytystä.
Ja naiset taa, teidän tulee sanoa ja vaatia mitä haluatte. Ei saa alistua niihin miesten haluihin (ainoastaansiis) vaan pitää olla rohkeus aukaista suu. (ja siis sen konkreettisen lisäksi...)
Itsellä niin antoisa ja monipuolinen seksielämä, ettei mitään rotia. Tänään saanut jo kerran, ja just kohta saan kielihoitoa, ja iltapäivällä lisää. Mutta, olenki ihan itse mieheni kouluttanut, ja minä vastaavasti teen kaiken mitä HÄN pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin minäkin;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole niskatkaan jumissa näiden kanssa..mutta yhdelle hierojalle olisi silti töitä. Tiedät kyllä ketä tarkoitan.. :)
Otsikko hieman vähättelee niitä, jotka on tehneet oikeita valintoja ja nähneet myös vaivaa hyvän parisuhteen ylläpitoon. Olen onnellinen, mutta en mielestäni onnekas. :)
Tosin tein minä alkuun sen useita vuosia kestäneen vääränkin valinnan, joten ymmärrän otsikkoa siitä näkökulmasta, koska itsekin silloin ajattelin niin. Ei saisi liikaa painottaa järkiasioita kumppaninvalinnassa tai tyytyä vain siihen mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole niskatkaan jumissa näiden kanssa..mutta yhdelle hierojalle olisi silti töitä. Tiedät kyllä ketä tarkoitan.. :)
😘
Vierailija kirjoitti:
Aloitus pitäisi muotoilla toisin: miten onnekkaita olette te joilla hyvä rakkauselämä.
Monille sana s*ksi tuo mieleen pelkän yhdynnän.
Itsekin kuvailisin omaa tilannettamme niin, että meillä on hyvä rakkauselämä tai "kipinää edelleen". Paljon kosketuksia, suukkoja, kainalossa olemista, silittelyä, hyvänä pitämistä. Sitä kaikkea. Tänä aamuna halasin vaimoani pitkään, suukotin hänen niskaansa ja kuiskin kivoja asioita hänen korvaansa. Näin hänen hymynsä ja tiesin, että päivä alkaa taas hyvin :)
Kyllä. Hyvä rakkauselämä tulee vain ja ainoastaan molempien hyvällä asenteella ja rakkaudella toisia kohtaan. Itsekkyys ja mitä minä saan ei siihen kuulu.
Melkein päivittäin maailman parasta seksiä ja vuosien kuluessa paranee. Vaihdevuodet aavistuksen hidastaneet tahtia.
10-90%: kun toimii ja kosketusta,hellyyttä, leikkiä, naurua ja seksiä paljon, ei sitä tajua pitää isona tai tärkeänä osana suhdetta. Jos taas seksissä ongelmia tai hellyyttä tai kosketusta puuttuu, niin sitten se on tärkeää parisuhteelle.
Jälkeenpäin ajateltuna on siunaus, että olen ollut vuosia huonossa parisuhteessa, niin osaa arvostaa nykyistä enemmän. Sitä ei edes meinaa tajuta kuinka upean vaimon olen löytänyt, kun se on toisaalta niin arkista ja sisäänrakennettuna suhteeseen. Yritän kyllä teoin ja sanoin muistuttaa myös vaimolle, ettei tämän kyllä tarvi sitä keskenään kyseenalaistaa.
Voisitko ITSE jotenkin vaikuttaa asiaan?
On kyl ihan parasta, kun saa olla yksin ja rauhassa.