Tykkääkö täällä muut 70-luvun tyylisestä pukeutumisesta, hiustyylistä jne?
Ja minkälaisesta? Itse oon enemmän sellaiseen boheemiin 70-luvun tyyliin päin esimerkkinä Stevie Nicks.
Kommentit (21)
Pakko saada tällainen kampaus
Eiiiii. Olin nuori 70-luvulla. Leveät pitkät lahkeet, paitapusero ja päälle slipoveri jne. Ei koskaan enää!
Vierailija kirjoitti:
Eiiiii. Olin nuori 70-luvulla. Leveät pitkät lahkeet, paitapusero ja päälle slipoveri jne. Ei koskaan enää!
Oi että, tuo on niin ihana tyyli! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi että, tuo on niin ihana tyyli! 😍
Niin on, mä myös tykkään :)
Ihanan hippityylistä, rentoa ja vähän noitamaista. :)
Vierailija kirjoitti:
Pakko saada tällainen kampaus
Jep 😁 Lego-tukka
Vierailija kirjoitti:
Joo. Muistan. Farkkujen puntit takaa repaleina, kun laahasivat maassa.
Miehillä Al Pacinon Serpico-elokuvan tyyli on todella komea.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä Al Pacinon Serpico-elokuvan tyyli on todella komea.
Todellakin! Nam
Mulla ja kaikilla muillakin tosi leveät lahkeet ja ne tungettiin takaa hai-saappaisiin.
Katselin juuri koulukuvaa...itse olin silloin vielä kovin laiha🤔
En kyllä laittaisi ruskeita, vakosamettisia Retu-tossuja jalkaani.
70-luvulla ei tainnut muita jalkineita kesällä edes olla.
En kaipaa:
- suoria matalavyötäröisiä ja leveälahkeisia housuja
-pelleruudullisia housuja
- tekokuituneuleita, joissa oli ruskeita ja keltaisia raitoja tai kirkkaan sinisiä ja punaisia raitoja
- keltaista pitkää kaulaliinaa, jossa oli punaisia ja sinisiä raitoja
- ruskeita muovisia silmälasikehyksiä
- Evakkoreki-Liikasen tyylistä karvalakkia
- erittäin ohuita "toppatakkeja"
- pottakampausta ohuessa tukassani
- palikkakorkoisia talvisaappaita
Hyvällä muistan:
- sinisiä Pam(i)? tennareita
- ekoja myyntiin tulleita Karhu-merkkisiä lenkkareita
- keltaisia Hai-saappaita
- harmaanvihreitä vakosamettihousuja
- vadelmapinkkiä kauluspaitaa ja tummanvihreää slipoveria (pujoliivi)
- valkoista lettineulevillatakkia
1970-luvun jälkeen minulla ei ole ollut ikinä ruskeita vaatteita tai silmälasikehyksiä.
Tykkään mm. midimitasta hameissa, a-linjainen midihame + pitkävartiset saappaat. Bleisereistä (en sano jakuiksi vaan 70-luvun tyylin), luonnollisista hiuksista, vähäisestä meikistä, roll-on huulikiilloista. Ketjumaisista koruröykkiöistä, isoista möhkelömäisistä sormuksista ja rannekoruista. Muovikoruista. Korkeavyötäröisistä bootcuteista. Aamutakeista, kaftaanimekoista, bohoilusta, hapsuhuiveista, sifonkikankaista. Mokkalaukuista ja myös kovakuorisista nahkakäsilaukuista. Varvassandaaleista, wedgeistä, espadrilloista. Lakatuista varpaankynsistä. Ovaalimuotoisista pitkistä kynsistä. Vaaleanpunaisesta helmiäislakasta, tummanpunaisesta lakasta ja huulipunasta kiillolla, ruskean sävyistä meikissä ja vaatteissa. Tummanruskeaa, beigeä, tummanpunaista, tummanvihreää. Ripaus keltaista. Syksyn sävyjä. Psykedeeliset kuviot, kasmirkuviot. Ruudut, raidat. Hiuspinnit, nutturat. Raskaat, itämaiset tuoksut. Kajalia silmissä, kiiltävä iho, poskipunaviirut.
Olin lapsi 70-luvulla joten kaikki mitä muistelen liittyy mielessäni "aikuisten tyyliin".
Vierailija kirjoitti:
En kyllä laittaisi ruskeita, vakosamettisia Retu-tossuja jalkaani.
70-luvulla ei tainnut muita jalkineita kesällä edes olla.
Mokkasiinit, tennarit, lenkkarit, varvassandaalit, ryppyvartiset nahkasaappaat, wedge-korkokengät, platform-korkkarit ja saappaat, tiukkavartiset saappaat, loaferit ja kävelykengät, paksukorkoiset sandaletit..
Joo tykkään, mutta 60-luku on jotenkin lähempänä sydäntäni.
N28
Mistä ostatte vaatteita? Tiktokis välillä nään kaikkia ihania 70s tyylisiä tiktokkaajia ja niillä on ihanii asui.