Tiedätkö, että missä lapsesi on nyt?
Jos tiedät, niin missä hän on? Lapsesi ikä?
Minä itse odotan täällä kotiin poikaani jonka kotiintuloaika oli kello 20.00. 7v ja 4v lapset nukkuvat.
Kommentit (30)
Omassa huoneessaan nukkumassa, -04
Omassa huoneessaan nukkumassa, -09
Suihkussa ja sen jälkeen nukkumaan menossa, -07
Lapioi paskaa Helvetissä jos tässä maailmankaikkeudessa on mitään oikeutta
Kotona sängyissään nukkumassa ovat 13v, 10v ja 6v.
Jep, omissa huoneissaan. No nyt nuorin taitaa lompsia jääkaapille ja vanhin kuuluu höpöttävän koiralle. Lapset 15-20 vuotiaat.
Kyllä. Sängyissään ovat 9v ja 12v.
En tiedä, mutta erittäin todennäköisesti kotonaan. Missä muuallakaan tässä tilanteessa maanantai-iltana voisi olla?
32-vuotias.
Juu tiedän. Yksi nukkuu tuossa vieressäni (-17) ja toinen nukkuu toisessa huoneessa (-14).
Vierailija kirjoitti:
13 vuotias nukkumassa? Onko hän kipeänä?
Meillä nuorin on 14 vuotias ja hän ei ole varmasti vielä edes ajatellut mennä hampaiden pesuun, sama juttu olisi ollut vuosi sittenkin. Teinillä on huomenna kympin kouluaamu, joten hän herää noin 9:55 ja veikkaan, että menee nukkumaan suurinpiirtein silloin kuin me vanhemmatkin, eli joskus klo 23 aikoihin.
Kaksi on sängyssä, ei nuku vielä kumpikaan (9v ja 13v). Kotiin tuli just 15v ja on nyt pesemässä hampaita.
Molemmat lapset, eskarilainen ja kolmasluokkalainen, panivat just kirjansa pous ja rupesivat nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
13 vuotias nukkumassa? Onko hän kipeänä?
Meillä nuorin on 14 vuotias ja hän ei ole varmasti vielä edes ajatellut mennä hampaiden pesuun, sama juttu olisi ollut vuosi sittenkin. Teinillä on huomenna kympin kouluaamu, joten hän herää noin 9:55 ja veikkaan, että menee nukkumaan suurinpiirtein silloin kuin me vanhemmatkin, eli joskus klo 23 aikoihin.
Olipa jotenkin tökerö aloitus sinulla.
Eri
Kyl. 12- ja 16-vuotiaat omissa huoneissaan.
15 omassa huoneessaan, 12 vessassa, 17 isänsä kanssa reissussa, minä itte sohvalla.
Juu, nukkuu tuolla mun sängyssä, on nyt 9v
Tsemppiä sulle ap!
Tuossa parin metrin päässä katsoo telkkaria, ikä 20