Saanko satasen korotuksen eläkkeisiin jos äänestän demareita?
Kommentit (12)
Saat neljän päivän työviikko ja 3000 euron minimipalkan.
Vierailija kirjoitti:
Sait jo.
Saanko toisen satasen lisää? Olisiko Sanna niin kiltti ja lupaisi? T. Marjatta 69v
Saat. Et vaan ikinä pääse eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Sait jo.
Indeksikorotus ei ollut Marinin ansiota. Demarit oli kyllä aikoinaan hallituksessa, kun taitetusta indeksistä päätettiin ja Lipponenhan sen keksikin, mutta ei hänkään varmaan silloin uskonut, että nykyisen kaltaista inflaatiota tulisi. Korotus johtuu siis inflaatiosta ja taitetusta indeksistä. Minulla eläke nousi alle 60 euroa.
Saat, maksat sitten enempi veroa ja tukesi pienenevät tai loppuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait jo.
Indeksikorotus ei ollut Marinin ansiota. Demarit oli kyllä aikoinaan hallituksessa, kun taitetusta indeksistä päätettiin ja Lipponenhan sen keksikin, mutta ei hänkään varmaan silloin uskonut, että nykyisen kaltaista inflaatiota tulisi. Korotus johtuu siis inflaatiosta ja taitetusta indeksistä. Minulla eläke nousi alle 60 euroa.
Älä puhu paskaa. Tämä hallitus poisti eläkkeiden indeksijäädytyksen. Kukaan ei puhunut keinoista, joilla eläke nousee. Sinäkö et siis saanut vuoden 2020 ja tämän vuoden korotuksia?
Lupaa satasen. Saatat saada viiskymppiä mutta koventavat veroja saman verran seuraavana vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Lupaa satasen. Saatat saada viiskymppiä mutta koventavat veroja saman verran seuraavana vuonna.
Näytä toteen tämä mukahauska väittämäsi. Verot eivät nousseet ja eläkeläiset saivat satasensa.
Minä sain eläkkeeseeni 167e korotuksen nettona.
En äänestä demareita vaan vasemmistoliittoa!
En äänestä mitään puoluetta.
Kaikki samaa höttöä.
Sait jo.