Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yllättynyt mitä kaikkea työnantajalla maksatetaan

Vierailija
12.04.2021 |

Viittaan nyt sekä Tyttiin että Katri Kulmuniin. Molemmissa tapauksissa loksahti leuka.

Olen varmaan elänyt laput silmillä kun olen kuvitellut että julkiseen virkaan ei haeta/valita hos ujostuttaa puhua tai ulkoinen habitus ei ole kohdallaan.

Missä tuosta virkamieslaista voi lukea?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamaan: Extreme Megamask

Ulosantiin: Extreme Megabullshit

Vierailija
2/3 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Kyllähän kaikki kunnon työnantqjqt jörjestää henkilöstoökoulutusta. Mukaan lukien esiintymiskoulutusta niille, jotka sitä tarvitsee. Minäkin olen käynyt työnantajan esiintymiskoulutuksessa ja mediallepuhumiskoulutuksesa ja yhdessä jos toisessa koulutuksessa työnantajan laskuun. Ne oli tosin vähän halvempia.

Itse en ole käynyt kampaajalla työnantajan laskuun, mutta kyllähän siellä, missä työnantaja asettaa vaatimuksia työntekijön ulkoiselle olemukselle - esim työvaatteita tai uniformuja, on luonnollista, että työnantaja tarjoaa ne työvaatteet. Harvan kohdalla ne toki viittä tonnia maksavat, mutta periaate on sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työnantaja yllättäin käskee esiintymään ja se ei aiemmin kuulunut työnkuvaan, ymmärrän että koulutus on paikallaan ja se maksetaan, koko firman hyödyksi. Mutta kaikenlainen tukanlaittaminen on kyllä jokaisen omasta pussista. Samoin joku puheen opetus tms., ne saa sitten kukin vähentää veroissa, ymmärtäisin. Eli lähes kaikki näissä näiden tapausten laskutuksissa oli mielestäni täysin ufoa.