Voi huokaus tätä postin toimintaa
Sain tänään postilta samalla kertaa minulle oikein osoitetun kirjeen ja samalla kertaa pikkupaketin, mikä oli edelliselle asujalle, joka muuttanut pois marraskuun alussa. Eikö järki sano postinjakajalle, että miten tässä samassa osoitteessa asuu sitä sun tätä asujaa, kun ovessa on vain oma sukunimeni. Eli alan nyt sitten postikuriiriksi kuljettaen lähetystä johonkin postin kirjelaatikkoon, jos sinne mahtuu. Sekö kuuluu ulkopuoliselle. Olen varma, että osa väärin jaetusta postista jää sille tielleen. Avataan ehkä ja nakataan pois. Eikä ole ensimmäinen kerta roudailla postin lähetyksiä postin kirjelaatikkoon tai postiin.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varoittanut sinua tästä valehtelusta. Jos et usko, niin teen nettivinkin.
Toivon todella, että ymmärrät tämän... Tuskin ymmärrät, koska et edes ymmärrä postin ja matkahuollon eroa...[SYVÄ HENKÄISY JA TYYNYKARJAISU]
T: Ex-Postiukko
Skitsofreenisen postikustin nettivinkit vauvapalstan nimettömistä kirjoituksista varmasti kiinnostavat poliisia 100%.
Postin touhu alkaa olla ihan hullua.
Samassa kaupungissa asuva tuttu lähetti minulle paketin. Hän ajatteli, että säästää minulta hakumatkan vaivan. Voitte kuvitella, että paketti meni kaupungin kaukaisimmalla laidalla olevaan noutopisteeseen, joka sijaitsee noin 15 km päässä meiltä, ja vielä 5 km kauempana meiltä kuin tämä tuttu asuu. Siis ihan oikeasti, ainoa hyöty postin loistopalvelusta on reilu 10 e lisämaksua ja rutkasti vaivaa kaikille osapuolille.
Minultakin on palautunut paketti ulkomaille (yllätys ystävältä), kun mitään saapumisilmoitusta ei tullut.
Laskut tulevat usein perille niin, että eräpäivä on jo mennyt.
Juuri nyt minulle on tulossa ulkomailta paketti, joka on lähetetty helmikuussa. En tiedä missä tuo paketti on, ei ehkä ole postin hallussa. Eniten pelottaa, jos paketti jää kokonaan hukkaan, koska siellä on suuren tunnearvon esineitä tälle lähettäjälle.
Naurettavinta on, että lähetys oli maksanut lähettäjälle noin 20 euroa. Suunnilleen samalla hintaa saa kuriirilähetyksen Fedexiltä tai DHL:ltä, joilla paketti on yleensä SEURAAVANA PÄIVÄNÄ henkilökohtaisesti luovutettuna vastaanottajalle. En oikein näe mitään syytä käyttää Postia minkään arvokkaan lähetykseen, ainakaan jos asuu kaupungissa ja kuriiripalveluihin on järkevä mahdollisuus.
Tuo ei ainakaan toimi. Meille tuli kahdeksan kuorta ja niihin kirjoitettiin, ei asu täällä ja vietiin postilaatikkoon. Sen jälkeen sitä saman lähettäjän samanlaista postia tuli edelleen. Ne on heitetty paperinkeräykseen. Nyt niitä ei enää tule.