Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi huokaus tätä postin toimintaa

Vierailija
12.04.2021 |

Sain tänään postilta samalla kertaa minulle oikein osoitetun kirjeen ja samalla kertaa pikkupaketin, mikä oli edelliselle asujalle, joka muuttanut pois marraskuun alussa. Eikö järki sano postinjakajalle, että miten tässä samassa osoitteessa asuu sitä sun tätä asujaa, kun ovessa on vain oma sukunimeni. Eli alan nyt sitten postikuriiriksi kuljettaen lähetystä johonkin postin kirjelaatikkoon, jos sinne mahtuu. Sekö kuuluu ulkopuoliselle. Olen varma, että osa väärin jaetusta postista jää sille tielleen. Avataan ehkä ja nakataan pois. Eikä ole ensimmäinen kerta roudailla postin lähetyksiä postin kirjelaatikkoon tai postiin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoitteen perusteella se posti jaetaan.

Vierailija
2/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aiemmin postilla töissä. Posti jaettiin osoitteen ja nimen perusteella. Ei siihen aikaan työnnetty vain osoitetietojen perusteella tavaraa ihmisten postiluukuista sisälle. Kerrostaloissa kun pitää nimitiedot olla asianmukaisesti ovessa. Edellisen asujan nimi poistuu ovesta uuden asujan muuton myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kiva, jos uusi pankkikortti jaetaan johonkin muuhun postiluukkuun kuin omaan.

Vierailija
4/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas pännii, kun Posti ei jaksa aina lähettää noutoilmoitusta paketista. On ulkomaille asti palautunut yksi paketti.

Vierailija
5/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitse kuoreen, osoitteen kohdalle, että ei asu teillä. Lähettävät sen muuten sinulle 100 kertaa uudelleen.

Vierailija
6/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varoittanut sinua tästä valehtelusta. Jos et usko, niin teen nettivinkin.

Toivon todella, että ymmärrät tämän... Tuskin ymmärrät, koska et edes ymmärrä postin ja matkahuollon eroa...

[SYVÄ HENKÄISY JA TYYNYKARJAISU]

T: Ex-Postiukko

Vierailija
7/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin netissä pölypusseja imuriin.Luvattiin toimittaa 2 päivässä.Ilmoitus tuli tilaus lähetetty.

Posti sai tähän kulumaan viikon ja 2 päivää.Matkaa oli 225 km.

Vierailija
8/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti ajoi muutamassa vuodessa alas hyvän julkisuuskuvansa luotettavana toimijana. Nyt posti kannetaan kolmena päivänä viikossa ja jos jotain postissa laittaa, se on perillä luvatusti vasta neljän päivän jälkeen.

Vierailija
9/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varoittanut sinua tästä valehtelusta. Jos et usko, niin teen nettivinkin.

Toivon todella, että ymmärrät tämän... Tuskin ymmärrät, koska et edes ymmärrä postin ja matkahuollon eroa...

Voitko hyvä Postimies kertoa mulle, miksi Saksasta tilatut paketit Postin kotiinkuljetuksen kautta eivät ikinä tule kotiin, vaan ajavat suoraan noutopisteeseen? Asiakaspalvelu kertoo aina että "jakajalla on ollut este?". Ja vtut, muualta tilatut yleensä tulee vaikkakin teidän kautta ja joka ikinen muu toimittaja saa ne paketit kotiin asti. Oon tarjoutunut itse hakemaan 20 kilon paketit pihalta autosta jos kantaja ei vaan jaksa vaikka oon 50 kiloinen nainen, mutta auto ajaa todistetusti vain ohi.

Vastaustanne odottaen.

Vierailija
10/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työohjeiden mukaan tämä tilanne on todennäköisesti mennyt ihan oikein, sillä pikkupaketit jaetaan osoitteen mukaan, vaikka samaa nimeä ei lajittelulistassa lukisikaan. Pikkupaketti käännettäisiin uuteen osoitteeseen ainoastaan jos vanhalla asukkaalla on vielä voimassaoleva lisämaksullinen kääntöpalvelu. Työohjetta voi siis toki kyseenalaistaa, mutta en nyt heti ensimmäisenä lähtisi jakaa moittimaan, varsinkin kun jakoreitit voivat vaihdella päivittäin, joten ehkä ihan jokaista kaupungin asukasta ei jokainen muista ulkoa. Ovissa oleviin nimiin vois myöskään harvoin luottaa, eikä niillä jakelussa ole mitään virkaa.

Vierailija
11/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin symppis tyyppi :D

Ei Ex-Ukosta harmia ole, hän on vain vähän... omalaatuinen. Ymmärrän hyvin, miksi ei enää ole töissä ainakaan Postin listoilla. Silti sydän lyö vain ja ainoastaan Postille <3

Vierailija
12/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa kiva, jos uusi pankkikortti jaetaan johonkin muuhun postiluukkuun kuin omaan.

On kokemusta. Onneksi naapuri kävi tuomassa sen. Työkaverilla oli käynyt sama juttu.

Vierailija
13/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hävinnyt vuoden sisään 3 tavallista kirjettä. 1 ostettu tuote myös joka oli tulossa tavallisena kirjeenä (myyjä lähetti uuden seurantakoodilla). 1 saatiin takaisin tekemällä katoamisilmoitus ja 1 jäi kadoksiin...

Vierailija
14/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkitse kuoreen, osoitteen kohdalle, että ei asu teillä. Lähettävät sen muuten sinulle 100 kertaa uudelleen.

Tietysti laitan tekstin lähetykseen, ettei asu tässä osoitteessa. Mutta ei se ongelmaa muiden väärien lähetysten kohdalta poista. Edellisessä asunnossa oli sama tilanne ja sitä edellisessä. Eikun postikuriirin hommiin. Paitsi että jos toistuvasti jokin lehti jaettiin väärin, niitä en vaivautunut roudaamaan postiin. Vein taloyhtiön paperikeräykseen. Lukematta sitä lehteä. Ihmettelin vain laskuasiaa, ei joku Tekniikan maailma liene halpakaan. Laskukirjettä ei ainakaan sinä aikana tullut, kun siinä osoitteessa asuin. Jonkun lapunkin laitoin oveen postiluukun viereen, että ei saa jakaa muuta postia kuin nimelläni osoitettua, mutta ei vaikuttanut.

Vierailija
15/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemusta. Onneksi naapuri kävi tuomassa sen. Työkaverilla oli käynyt sama juttu.

Eli ei ollenkaan harvinaista jakelut sinne päin. Onneksi sinulla ja työkaverilla fiksut naapurit.

Vierailija
16/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotin pitkään HUS:ista Meilahdesta kirjettä sovittuun

sydänoperaatioon.

Vihdoin kännykkä soi ja hoitaja kysyi

-Mikä on syy siihen että olet jättänyt tulematta kahteen

sinulle varattuun aikaan sairaalaan saamaan hoitoa?

-Sinun olisi tänään pitänyt olla aamulla kello 9.00

sairaalassa.

En ollut saanut kumpaakaan kirjettä ja tietoihini

sairaalasa oli kirjoitettu:

"potilas jäänyt saapumatta kahteen sovittuun tapaamiseen"

Kun vihdoin pääsin hoitoon niin kohtelu oli sen mukaista

kuin olisin jättänyt tahallani menemättä hoitoon.

Vierailija
17/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on. En tiedä mihin jaettu, mutta pankista soitettiin että on tullut avatussa kuoressa sinne.

Vierailija
18/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on silti laadukkain jakeluyhtiö Suomessa. Muut kolmetoista on huonompia. Muistakaa tarkistaa, että haukutte oikeaa puuta. Aamulehti vaihtoi toiseen jakeluyhtiöön ja lehti alkoi tulla milloin satuu jos edes silloinkaan. Lopetin tilauksen, miksi maksaa tyhjästä.

Vierailija
19/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina tarkistanut, että onko postin vai jakelufirman jakamia ne väärin jaetut postit. Joka kerta postin.

Vierailija
20/43 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä välii? Palkka juoksee, minä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme