Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, vastaa sidonta gallupiin

Vierailija
12.04.2021 |

Tutkimusten mukaan ainakin puolet naisista haluavat tai fantasioivat siitä että heille laitetaan käsiraudat tai heidän kätensä sidotaan, jonka jälkeen heidät otetaan vähän rajummin.

Mikä näistä on mieluisin tai onko ja oletteko toteuttaneet haaveitanne / fantasioitanne. Miten (ostitteko välineitä, vai inspiroitteko kotona olevilla materiaaleilla) ja kenen kanssa olette toteuttaneet.

Nainen, vastaa sidonta gallupiin

Vaihtoehdot

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi uskottava kyselytulos. Palstamiehet käyvät painamassa kaikkia muita vaihtoehtoja kuin että "Ei kiinnosta" monta kertaa.

Miehet kyllä kysyvät saavatko sitoa. Kun vastaan, että ei, mutta minä voin sitoa häntä, niin keskustelu loppuu ihmeellisesti siihen.

Sama! Mies osti jonku halvan jellyjortikan kysymättä mun mielipidettä ja sitten vaimon virkaan kuului sitä kokeilla. No, kun kysyin tungetaanko sun persreikään myös, meni naama peruslukemille ja tuli yhtäkkiä kiire lopettaa koko homma.

Ei oo sen jälkeen meillä tekokyr** ä näkynyt!! Miksiköhän???

Oot tainnut olla jo kauemmin ilman kullia..käytöksestäsi päätellen.

Ja sinä oot saanu sitä kullia jo aivan liikaa, aivot tuhoutunu… käytöksestäsi päätellen.

Paljon oon saanut ja lisää tekee mieli..

Vierailija
42/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää mitä kivaa noissa on. Ennemmin ahdistuisin, jos minut sidottaisiin millään tavalla. Voisiko joku oikeasti kertoa MIKSI ja MITÄ varten. Vai onko tämä joku miesten juttu naisten alistamiseen. Vastaukseni oli siis "en pidä enkä fantasioi" moisesta!

Jos sä et edes kokeile, niin sitten sä olet ittes kanssa ahdistunut.

+ jos ajattelet, että kun mies sitoo naisen, niin se on miesten juttu naisten alistamiseen, niin sun käsitykses miehistä on tosi kapea. Ehkä sulla ei sitten ole kokemusta miehistä?

Kahden toisistaan välittävän ja rakastavan ihmisen välinen seksi on myös leikkiä, jossa voidaan välillä "leikkiä nukkekodilla" ja välillä "toinen on Tarzan". Mua ei toki häiritse, jos sinä haluat leikkiä oman miehesi kanssa pelkkää "lähetyssaarnaajaa" illasta toiseen. Miksi sinun on kuitenkin vaikea ymmärtää, että minä haluan mieheni kanssa leikkiä vaikka sitä Tarzania? Kysyit, että miksi? Koska se on ihan älyttömän kiihottavaa puolin ja toisin ja tykkään leikkiä sitä. Kokeile ihmeessä sinäkin!

Millä oikeudella sinä manipuloit esim. nuoria noilla sairailla jutuillas? Kokeile ihmeessä sinäkin hakea apua psykiatrisesta, kuten niin moni joutuu tuollaisten sairaiden ihmisten jälkeen tekemään.

Tosi ikävää, että sulle seksi on tuollainen valtapelikenttä, etkä ole vielä päässyt sitä oikeaa rakkaudenseksiä koskaan kokemaan. Se että sulle seksissä on tapahtunut ikäviä asioita, ei estä muita siitä kuitenkaan nauttimaan. Suosittelen sulle nyt kyllä lämpimästi sitä psykiatria niin saat nämä seksiin liittyvät lukot auki. Ne ei täällä vauvapalstalla helpotu. Sun pitää etsiä netistä sellainen palsta, missä keskustellaan seksuaalisista traumoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi ymmärtää mitä kivaa noissa on. Ennemmin ahdistuisin, jos minut sidottaisiin millään tavalla. Voisiko joku oikeasti kertoa MIKSI ja MITÄ varten. Vai onko tämä joku miesten juttu naisten alistamiseen. Vastaukseni oli siis "en pidä enkä fantasioi" moisesta!

Tämä! Nää jutut on aivan sairaiden por.. addiktien por,,, kuvastoa. Miesten manipuloivaa valtaa, josta yritetään tehdä normaalia valtavirtaa. Nämä tyypit on suggestoituneet nettipor… tumouttamisen ym. vuoksi ja eivät enää kykene tunnetasolla eläytymään naisen tunnemaailmaan.

Mikään ei enää riitä, koko ajan pitää olla por… maailman toistoa, seksi yhä hullumpaa, rajumpaa, raaempaa, naista tuhoavaa.

Ja vaarallisinta on, että nämä äijät, sedät, jesset ja jonnet, manipuloivat tyttöjä/naisia, poikia/miehiä jne. tällaiseen sm/sidontaan!

Varokaa näitä manipuloivia tyyppejä!! Ovat henkisesti sairaita, tuhoavat erityisesti nuorten seksuaalisuuden!

Kylläpäs tämä eskaloitui.. Täällä se tilanne, että minä naisena kaipaisin sidontaa, mies ei halua. Pitää vielä koittaa vähän manipuloida. ;)

Vierailija
44/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin, että mies sitoisi vatsalleen, ei selälleen. Peruste tähän: Nätein osani eli pylly olis kivasti pystyssä. Olen pieni, hoikka ja pienirintainen, joten selällään ne tissit häviää ihan kokonaan.

Vierailija
45/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on bdsm-kiinnostusta enemmän kuin vaimolla, mutta tämä sidonta on sellainen molemmille sopiva asia. Sidon usein vaimoa erilaisiin paketteihin ihan vaan huvikseni. Usein vielä niin että minulla on vaatteet ja vaimo on alasti. Nimittäin minä en ole tässä kohteena, ja nakuna ja kulli sojottaen panovalmiina tulee hätäiltyä. Toisaalta vaimon alastomuus on osa sitä äärimmäistä alistamista joka minua sidonnassa kiinnostaa. Olen kyllä joskus nuollut tai sormettanut sidonnasta kiihottuneen rouvan.

Kuulemma orkun saaminen täysin sidottuna on jännää. Panohommat hoidetaan yleensä eri kerroilla.

Vierailija
46/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan aloiteltu siitä, että kädet nipussa vatsallaan, jalat vielä vapaana mutta iihan levitettynä. Tästä on hyvä jatkaa, sellainen kiilto oli vaimolla silmissä. 

Vierailija
47/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fanni K riippu tuoli veken kalusteet talosta oli viimeinen mieheni hankinta. Monta ihanaa iltaa ollaan leikitty mieheni kanssa.

Käsille sai helposti mieheni rakennettua siteet jolla kädet saa kiinni sille korkeudelle kun haluaa.

Ja jaloillekkin sai pienellä rakentelulla.

En ennen tuota löytöämme en tiennyt tuosta ihanuudesta mitään.

Luimme aikoinaan novelleja ja siellä yhdessä novellissa kerrottiin tuollaisen kapistuksen ihanuudesta.

Nyt minäkin tiedän, ja takuulla leikimme mieheni kanssa.

Puhuttu on siitäkin et voisin kokeilla mitä on olla vieraan naitavana. Haku on päällä, kun korona hellittää, niin voisi lomailla.

Yksin en tuohon kiilkuun uskalla sillä saattaa olla liian rajua leikkiminen.

Vierailija
48/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois jännä kokeilla...naiseni kestää vain yhden orgasmin ja on sen jälkeen kykenemätön mihinkään. Entä jos olisi sidottu ja jatkaisin vain......

Vierailija
49/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ois jännä kokeilla...naiseni kestää vain yhden orgasmin ja on sen jälkeen kykenemätön mihinkään. Entä jos olisi sidottu ja jatkaisin vain......

Voin sanoa että yllättyy, kuinka ihanaa ja nautittavaa.

Kun on kaikki kunnossa voi luotettavan kanssa vaikka sitomista. Silloin voi kokeilla tuleeko orkun jälkeen mega orkku. Ääntä ainakin tulee.

Vierailija
50/54 |
17.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Lapin matkallani.

Illalla porukalla mentiin Levi hotelliin ottamaan muutamat.

Tarkoitus oli että oltais koko päivä rinteessä.

Meno oli rentoa ja tanssimaan pääsi, mua tuli hakeen oikein viehättävä nainen.

Sanoin kavereille että tuo hakee miestä. Kaverit nauroivat että on varsin sievä puuma.

Oli jo puoli yö, ja mua alkoi nukuttaa.

Kävi ilmi että naisella oli mies mukana, tosin suoraan nainen sanoi että lainattu on ja hymyili.

Mies tulikin siihen ja sanoi että mennään jatkamaan mökille juhlia, olis juotavaa ja muutakin.

Saisin kaveritkin ottaa.

Sain yhden kaverin lähtemään , oli perso viinalle, itseä kiinnosti se muu.

Pääsimme mökille ja mies kävi juotavaa pöytään, istuin sohvalle ja nainen väänty syliin ja alkoi pussaamaan. Kaverini katseli suu auki kun työnsin käden pikkuhousuihin, sanoin että täälläpä on märkää.

Mies tuli olohuoneeseen ja tuumas jaa täällä on jo aloitettu.

Nainen oli jo muissa mailmoissa.

Vie se tuonne makkariin niin laitetaan se kiinni.

Olin ihmeissään, mutta aloin viedä naista vuoteelle, ja matkalla puolet vaatteista jäi matkalle.

Aloin kiskomaan pikkareita pois, ja mies kiinnitti käsiä sukkahousuilla päätytolppaan ja toista kättä toiseen

Jalat sidottiin samoin sukkahousuilla mutta sängyn jalkaan.

Jatkoin nuolemista, ja nainen sai jo sellaisia tuntemuksia että oletin kohta tulevan.

Kiipeä päälle ja työnnä sisään.

Pitääkö kumi laittaa? Ei tarvi.

Työnnyin kuumaan pilluun, ja nainen vääntelehti jo aika paljon. Pysyi kuitenkin alla kun oli kiinni. Kun nainen sai orkun oli vaikeaa pidätellä.

Sen naisen aviomies sano että toinen orhi naimaan.

Kaverille tuli kiire ottaa vaatteita pois.

Nain naista joka tärisi ja voihki.

Kaveri oli valmis ja sano mulle että mun vuoro.

Katsoin kun kaveri tuli viereen,

Voi helvetti.. Nousin pois ja kaveri alkoi tuleen sisään.

Nainen alkoi voihkimaan ja parkumaan ettei mee.

No meni se siitä huolimatta, pillu litisi. Mulla meinas tulla pelkästä kiihoittummiisesta.

Vierailija
51/54 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin että oli tälläinen vanha ketju, joten en aloittanut uutta. Hankittiin Kaalimadolta sänkykahlesetti, kun kun otin joku aika sitten puheeksi että olisi kiva kokeilla toisen vallassa olemista. No mieheni ei tätä vastustellut ja tänään on nyt sitten se kokeilupäivä. Olen ollut vähän kuumana koko päivän kun tiedän mitä illalla miehen kotiin paluun jälkeen tapahtuu. Kokeilin jo kiinnittää kahleita ranteisiin ja nilkkoihin ja kyllä voin sanoa että tuntuu tosi kiihottavalta kun remmit kiristävät nilkkoja ja ranteita,msekä huomaa sen että niistä ei itsekseen pääse irti kun kädet ja jalat on kiinnitetty levälleen.

Uskon että tästä illasta tulee ehkä paras seksikokemukseni, sillä minun on ollut melko vaikeaa saada orgasmi ja useimmiten en sitä yhdynnän aikana saa. Nyt tuntuu jo ennakkoon että taatusti saan 😉

Vierailija
52/54 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidontaa, sidontaa ja sidontaa niin että olisin aivan kykenemätön liikkumaan. Löytyisi vaan niin uskalias mies joka näin tekisi. Muutama on vähän uskaltanut yrittää, mutta kukaan ei ole tehnyt sitä kunnolla. Toinen fantasiani olisi että joku laittaisi minulle pakkopaidan ja jättäisi vaikka päiväksi minut kotiini pakkopaitaan kahlituksi.

Vierailija
53/54 |
23.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on bdsm-kiinnostusta enemmän kuin vaimolla, mutta tämä sidonta on sellainen molemmille sopiva asia. Sidon usein vaimoa erilaisiin paketteihin ihan vaan huvikseni. Usein vielä niin että minulla on vaatteet ja vaimo on alasti. Nimittäin minä en ole tässä kohteena, ja nakuna ja kulli sojottaen panovalmiina tulee hätäiltyä. Toisaalta vaimon alastomuus on osa sitä äärimmäistä alistamista joka minua sidonnassa kiinnostaa. Olen kyllä joskus nuollut tai sormettanut sidonnasta kiihottuneen rouvan.

Kuulemma orkun saaminen täysin sidottuna on jännää. Panohommat hoidetaan yleensä eri kerroilla.

Hieman sama juttu täälläkin. Sitomista harrastetaan silloin tällöin puolison kanssa. Hän ei ole täysin alasti, vaan päällä on yleensä paljastava toppi. Yleisin sitomispaikka on ehkä sellainen pystypaalu, jonka taakse sidon kädet köydellä tai käsiraudoilla ja silmille kunnon side ja usein myös suukapula. Myös jalat voin sitoa. Siinä sitten dildotusta, nännien puristelua, piiskausta yms. mitä nyt mieleen tuleekaan. Kyse on nimenomaan alistamisesta. jossa molemmat ollaan aika kiihottuneessa tilassa. Meillä on muutoin tosi tasa-arvoinen suhde, mutta sitomisjutuissa käytän valtaa ja alistan mielelläni. Panojuttuja ei sitomisen yhteydessä yleensä ole, mutta session päätteeksi siteistä vapautettu puoliso hoitaaa mulle siemensyöksyn, joka on se viimeinen silaus hyvälle sitomissessiolle.

Vierailija
54/54 |
27.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistin että oli tälläinen vanha ketju, joten en aloittanut uutta.

Näin saadaan vähän uusia asentoja kokeiluun. Miestäni kiinnostaisi erityisesti takaapäin asennot niin että minä olen alistettuna. Enkä minäkään tätäkään kokeilua vastusta. Perjantaina pitäisi uusien lelujen olla kotona, joten viikonloppuna viimeistään päästään noitakin koklaamaan.

t: uus-alistuja

Mikäli takaapäin alistaminen kiinnostaa, niin tähän on yksi ehdoton asento - nimittäin strappado. Googlaapa tämä sana. Eli kädet sidotaan selän taakse ja ranteista köydellä kiinnitys kattokoukkuun tai vastaavaan. Köyttä kiristetään niin, että sidottu joutuu kumartumaan eteen- ja alaspäin samalla kun hänen kädet nousevat selän takana ylöspäin. Tässä täytyy muistaa edetä varovasti ja niin että sidotulle ei tule kipuja. Strappado-asento on erittäin alistava, siitä on mahdoton vapautua omin avuin ja se sopii hyvin mm. takaapäin panemiseen.