Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
No pääasia, kun Eve ei voittanut.
Ihan käsittämätön ratkaisu heimoneuvostolta. MIKSI?
Vikiä vieläkin vituttaa Paulin temppu joten siitäkin syystä äänestää Shirlyä
Eve näyttää siltä kuin olisi vetänyt kilon sitruunoita.
Tässä ketjussahan joku "tuotannon lähipiiristä" paljasti jo kuukausi sitten että Shirly voittaa. (Sitä ei uskottu silloin.) Kuka vuosi tiedon?
Voi vikiviki, nyt loppuu sunkin seuraaminen jos äänestät shirleytä. Pikkumainen jätkä jos teet niin.
Apua. Oon kokoajan luullut et tää Tuuli ja laulaja Ilta on sama henkilö 😳 Katotaan nyt finaalia yhdessä ja ystävä selvensi että ei ole.
Kahdesta pahasta pahasta kuitenkin Shirly kuitenkin hieman pienempi paha.
Miettikää,e ttä kisan voitti henkilö joka oli mukana sabotoimassa vain ja ainoastaan yhden kisaa (sillon pari viikkoa sitten, se siltakisa) aivan törkeellä tavalla. Kunnon selviytyjät kiusaajat edition.
Vierailija kirjoitti:
Voi vikiviki, nyt loppuu sunkin seuraaminen jos äänestät shirleytä. Pikkumainen jätkä jos teet niin.
Viki osoitti olevansa kiusaaja. Inhottavan oloinen henkilö. Onneksi en ole tähänkään asti seurannut hänen touhujaa.
Tämä kausi oli niin hyvä esimerkki kiusaamisesta ja joidenkin ihmisten kylmyydestä.
Ja siitä miten joidenkin on helppo saada heikompia puolelleen juonittelemalla, niin etteivät itse missään kohtaa ymmärrä olevansa pelinappuloita.
Nyökyttelevät ja antavat anteeksi, vihaavat kun ja ketä käsketään vihata.
Voi paska mikä voittaja, historian huonoin ja ekaa kertaa olen todella pettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tää höpötys nyt on et Shirly muka voittais? Kuka sen ny muka jo tietäis.
Kelaamalla ruudussa jakson loppuun esim. Näin itse tein ja Shirly tosiaan voittaa. Paulin kanssa ovat viimeisessä äänestyksessä. Että sellasta.
Mediayhtiö sanoma ei sitten ole kuullut striimauksesta? Sitä ei voi kelailla ennakolta loppuun. Ihan vaan vinkiksi vastaisen varalle.
Noh en tiedä. Jotenkin tää tuntuu olevan vähän puolittaisella innolla tuotettu kausi muutenkin. Ehkä olisi aika pistää formaatti tauolle, vaikka 100 vuodeksi.
😂 no itse ainakin sain kelattua, kuten joka jaksossa aiemminkin.
Oikeesti onko tää nyt tyyliin eka kerta et voittaja on joku joka ei oo voittanut yhtään kisaa 😂😂
Voivoi shirley. Oikein klassinen koulukiusaaja. Eipä hänellä ole onneksi mitään taitoja työelämässä. Siinäpähän hän sitten yrittää pärjäillä hyvän ystävänsä even kanssa. Karma se noillakin tulee vastaan. Eikä harmita yhtään.
Oon kyllä niin pettynyt tähän kauteen
Tuo Shirley oli kyllä vastenmielinen.
Lauri tarkoitti kolikot Tuulille. Pauli valehtelee!!!!
Sen on nyt paskat housussa pakko pyydellä anteeksi että työt ei lopu. P a s k a akka.