Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Ekan jakson perusteella keltainen joukkue ehdottomasti lemppari. Siellä on jotenkin parempi fiilis. Erityisesti Heikki ja Eveliina vaikuttaa kivoilta ja kovilta kisaajilta, mutta sillai hyvässä hengessä.
Punasista tykkään tällä hetkellä eniten Beasta, vaikka sillä on vähän negatiivinen ja jotenkin kylmä asenne, niin jollain oudolla tavalla just siks tykkään siitä, tämä mielipide voi tosin haihtua aika nopeesti jos kyseiset piirteet alkaa korostua vielä lisää.
Hyvä että tuo Ella tippus ekana, ihan vaan siitä syystä, jos tällä palstalla häneen ja hänen teippauksiinsa fiksoituneet tyypit nyt lopettais tai edes vähentäis tuota jankkaamistaan
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo Susanna Penttilä on ihan söpö meikittömänä. On vaan totuttu näkemään niin paljossa meikissä, että ero on suuri meikittömään naamaan.
Se oli söpö ilman meikkiä Viidakon bimbojen aikana mutta nyt on tapahtunut kyllä iso romahdus ulkonäössä. Mun äiti on 53v ja näyttää tota 20 v nuoremmalta :O
Ella tippui, mutta hänen asumistaan ja oleiluaan tullaan kyllä näyttämään jatkossakin hylättyjen saarelta. Ja näytetään heimojen yhdistymiseen asti. Sen jälkeen joku hylätyn saaren asukkaista jatkaa kilpailua. Se voi hyvinkin olla Ella. Ei peli ole vielä menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät varmasti tykkää mistään transusta. Joka on oikeesti mies. Miehen ääni, miehiset eleet,
Toivottavasti rupeaa kajuuntumaan, kuin muutkin miehet. Naistahan siitä ei saa tekemälläkään, vaikka miten keikuttelisi takapuoltaan.
Ja miksi tämä asia sinun takapuoltasi kutittaa yhtään mitenkään? Jos sinua ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Mitä väliä sillä on saako naista tekemälläkään?
Helmeri suosikki, mutta toi bea, koppava ja kylmä, ja missi?! Naama ei vakuuta.
Siis tuolla on kaks Miss Suomea🤣 Kyllä on ollut missien taso alle arvostelun noina vuosina.
Muuten ihan kiva eka jakso, mutta 1,5h pitkä jakso, josta suurin osa ihme lätinää. Tunnin jakso riittäisi ihan hyvin.
Sitten se juontaja mäkkäri on kyllä rasittava. Voisi jo laittaa vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on herttainen, toivottavasti on finaalissa. Mulle jäi Ellan BB talossa olosta niin hirveä inho Ellasta että en halua sitä katsoa minuuttiakaan. Olin niin hyvilläni, kun se äänestettiin ulos, mutta, kun sanottiin, että se voi vielä palata, niin, yök.
Helmeri on kyllä symppis , mut veikkaan että jossain vaiheessa kaatuu hyväuskoisuuteen ja sinisilmäisyyteen Helmerin peli.
No ehkä Krisu on valmentanut Helmeristä kovan pelurin:D
Vierailija kirjoitti:
Siis tuolla on kaks Miss Suomea🤣 Kyllä on ollut missien taso alle arvostelun noina vuosina.
Mun mielestä molemmat on tosi nättejä
Tässä ulkonäköhuomioita:
Bea! Kyllä katsoin, että missiksi pääsee helposti! Normaali naapurin tyttö, ulkonäössä ei mitään erikoista.
Aikamoisella muokkaamisella saatu kaunottareksi! Kaiken lisäksi vaikuttaa kylmän viileältä luonteeltaan.
Shirley paljon nätimpi likka, mutta onpa hänenkin täytynyt turvottaa ylähuulensa. Ruma tötteröhuuli!
Susanna olisi muuten Ok, mutta minua häiritsevät nuo ylisuuret roikkuvat tissit. Ryntäillähän hänkin on kannuksensa hankkinut. Suorastaan naurettavat noin pienessä kropassa.
Ilman meikkejä ja muokkausta tavallinen tusinatyttö! Luonteeltaan varmasti ihan mukava.
Aarni on pitänyt kehonsa terveellisessä kuosissa laihdutusohjelman jälkeen. Hienoa ja tsemppiä!
Kyllä toi Susanna on naamaltaan tavallista huonomman näköinen. Olen aina silti ajatellut, ettei se ihan tyhmä kuitenkaan voi olla, koska toiminut yrittäjänä nuoresta pitäen.
Helmeri ja Viki parhaammat.Jos Ella ei olisi vielä pudonnut niin olisiko tullut esiin se oikea luonne esille ? Tai näkihän sen jo tuossa kun pudotti Susannan.Kuka putoo seuraavaksi ja menee Ellan seuraksi hylättyjen saarelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri on herttainen, toivottavasti on finaalissa. Mulle jäi Ellan BB talossa olosta niin hirveä inho Ellasta että en halua sitä katsoa minuuttiakaan. Olin niin hyvilläni, kun se äänestettiin ulos, mutta, kun sanottiin, että se voi vielä palata, niin, yök.
Helmeri on kyllä symppis , mut veikkaan että jossain vaiheessa kaatuu hyväuskoisuuteen ja sinisilmäisyyteen Helmerin peli.
No ehkä Krisu on valmentanut Helmeristä kovan pelurin:D
Olen varma että vinkkejä Helmeri on saanut. On samanlainen osaava touhuajan kuin Krisu oli Selviytyjät -Pohjolassa, siitä on apua yleensä alkuvaiheessa, tulee positiivinen mielikuva muille. Osaa varmasti pelata myös kovaa tarpeen tullen vaikka ulkokuori hämää ja haluaa olla mukava kaikille.
Kyllä oli Shirly mitättömän näköinen ilman meikkiä. Oliks hiukset ja tissit kasvaneet ihan luonnostaan?
Miksi pitää arvostella muiden ulkonäköä? Tai jos on ihan pakko, niin keskittyisitte kehumaan ja kuolaamaan, jos tuolla on joku, joka sellaista saa aikaan, muuten voisi keskittyä ihan muihin juttuihin
Paul on aika komea. Luonteesta ei vielä ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää arvostella muiden ulkonäköä? Tai jos on ihan pakko, niin keskittyisitte kehumaan ja kuolaamaan, jos tuolla on joku, joka sellaista saa aikaan, muuten voisi keskittyä ihan muihin juttuihin
Tässä vaiheessa ei ole muuta arvosteltavaa. Kunnon pelejä ei ole ollut. Ella oli yksi mielenkiintoisimmista kisaajista.
Susanna sanoi jossain haastattelussa että sai hyvän ystävän "näette sitten" , siksi tiesin, ettei tipu ekana. Eikä ehkä tokanakaan.
Mielestäni bile-dani saisi voittaa