Uudet Selviytyjät Karibialla
Mukana Susanna Penttilä, radiojuontaja Ville "Viki" Eerikkilä, reality-tähti Ella Toivainen, muusikko ja malli Paul Elias Uotila, Miss Suomi 2014 Bea Toivonen, tv- ja radiojuontaja Lauri Salovaara, fitnessin maailmanmestari 2019 Eveliina Tistelgren, Suurin pudottaja Suomen -voittaja 2020 ja meikkitaiteilija Aarni Mikkola, esiintyjä ja media-alan yrittäjä Sanna Pikkarainen, näyttelijä ja muusikko Jon-Jon Geitel, tangokuningatar Eija Kantola, reality-tähti Daniel Lehtonen, laulaja ja somevaikuttaja Tuuli Oikarinen, ex-lumilautailija Heikki Sorsa, juontaja ja Miss Suomi 2016 Shirly Karvinen ja ammattiscoottaaja Helmeri Pirinen.
Kommentit (5613)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauli9 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Viki vielä mukana?
Ei. Tippui jo monta viikkoa sitten. Mukana on enää Heikki, Shirly, Eveliina ja Paul.
Mitä luulette, että käy seuraavassa jaksossa? Kääntääkö toinen naisista kelkkansa vai onko se Heikki ja miehet menee finaaliin?
Toivottavasti Heikki menee finaaliin, ja kääntää takinsa Evelle ja valitsee Shirlyn. Paul tippuu jo ennen tätä.
Toivon Heikin voittoa:)
Mä oon myös alusta asti tykännyt Heikistä, jotenkin sen rauhallisuus ja tapa puhua mielyttää mun korvaa.
Vaikuttaa mukavalta kaverilta, joten toivon myös Heikin voittoa💪Siltähän tuo näyttää. Taitaa tosin olla yksi ja sama henkilö, joka käy painelemassa noita alapeukkuja, jos vähänkään kehuu jotain muuta kuin Paulia.
Olen tavannut Heikin joskus ja on oikeastikkin todella mukava tyyppi, pelkäsin edellisessä jaksossa että nyt tippuu, mutta onneksi Eija tippui. Heikki voittoon minunkin mielestäni!!
Täällä ilmeiseti ei saa toivoa kuin Paulin voittoa muuten saa alapeukun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauli9 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Viki vielä mukana?
Ei. Tippui jo monta viikkoa sitten. Mukana on enää Heikki, Shirly, Eveliina ja Paul.
Mitä luulette, että käy seuraavassa jaksossa? Kääntääkö toinen naisista kelkkansa vai onko se Heikki ja miehet menee finaaliin?
Toivottavasti Heikki menee finaaliin, ja kääntää takinsa Evelle ja valitsee Shirlyn. Paul tippuu jo ennen tätä.
Toivon Heikin voittoa:)
Mä oon myös alusta asti tykännyt Heikistä, jotenkin sen rauhallisuus ja tapa puhua mielyttää mun korvaa.
Vaikuttaa mukavalta kaverilta, joten toivon myös Heikin voittoa💪Olen tavannut Heikin joskus ja on oikeastikkin todella mukava tyyppi, pelkäsin edellisessä jaksossa että nyt tippuu, mutta onneksi Eija tippui. Heikki voittoon minunkin mielestäni!!
Täällä ilmeiseti ei saa toivoa kuin Paulin voittoa muuten saa alapeukun.
Siltähän tuo näyttää. Taitaa tosin olla yksi ja sama henkilö, joka käy painelemassa noita alapeukkuja, jos vähänkään kehuu jotain muuta kuin Paulia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, tää yksi se vaan jaksaa jatkaa. Tulee "sivusta seuraajaa" ja "uutta keskustelijaa" :DD On niin läpinäkyvää toimintaa. Kannattaisi jo lopettaa ruokkimasta tuota trollia.
Olet jäänyt kiinni. Laitoin eilen susta ilmiannon yp:lle. Älä ihmettele jos blokkia napsahtaa. Olet ainoa trolli täällä. Koko päivän vahtaat.
Hups vaan laitoit klo 23 omiin kommentteihisi jota kukaan ei arvosta 30 tykkäystä.
Evelle laitoit myös
Ja Paulille alapeukkuja.Olet pikkusen säälittävä. Noinko tunteisiin meni että kaikki ei arvosta sinun Eveäsi. Muita keskustelijoita pidät yhtenä ihmisenä. Just. Pilaat koko ketjun.
Vielä vaan jaksat täällä trollata. Mahtaa olla säälittävä elämä. Ilmiannoin sinut ylläpidolle. Loppuu tuo sinun VPN:llä leikkiminen Ja Paulin pakotus. Ketään muuta kuin sinua ei kiinnosta jotkut peukutukset. 😂😂
Äh, tulin näin viikonlopun alettua fiilistelemään tulevaa jaksoa mutta tännehän on tullut vain sivukaupalla lisää even aavistuksen häiriintyneen superfanin vänkäämistä.
Eipä tätä nyt sitten jaksa enää seurata. Harmi, täällä oli aikaisemmin ihan mukava keskustella.
Eiköhän Paul äänestetä seuraavassa jaksossa ulos. Sitten menisi jännittäväksi.
Toivottavasti Heikki voittaa seuraavan koskemattomuuden. Olisi ehkä paras käänne tähän väliin.
Finaalissa Heikki ja Eve. Tämä minun Veikkaus
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että nuo kaksi kieroilijaa Eve ja Shirly tippuu, mieluiten yhtä aikaa.
Kisan kuumimmat naiset. Sanna sai mitä ansaitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että nuo kaksi kieroilijaa Eve ja Shirly tippuu, mieluiten yhtä aikaa.
Kisan kuumimmat naiset. Sanna sai mitä ansaitsi.
Ulkonäöllähän tässä kisassa pitkälle pääsee, muulla ei niin väliä😇😇😇
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni hieman tunteisiin naisten käytös ja laitoin Evelle ja Shirlylle instassa ihan asiallisen viestin että olipa kurjaa käytöstä. Mun instatili on ihan omalla nimellä. Nyt katsoin niin en löydä Eveä enää lainkaan, onko siis estänyt mut...Musta tuo kertoo jo jotain..
Sama. Sirkkakin pyytelee anteeksi mutta ei kovin aidolta nuo anteeksipyytelyt tunnu..
Pauli9 kirjoitti:
Toivottavasti Heikki voittaa seuraavan koskemattomuuden. Olisi ehkä paras käänne tähän väliin.
Paras käänne tähän väliin olis se että Paul edelleen voittaisi koskemattomuuden ja kolmikon päät ois pölkyllä. Kuka kääntää takkinsa?
Onko mukana nuoria alkoholisteja, somevaikuttajia, entisiä julkkiksia ja mt-kuntoutuvia ”malleja”? Onko?
Vierailija kirjoitti:
Pauli9 kirjoitti:
Paras käänne tähän väliin olis se että Paul edelleen voittaisi koskemattomuuden ja kolmikon päät ois pölkyllä. Kuka kääntää takkinsa?
Heikki silloin tippuisi. Ellei sitten Sanna ole vain hämäykseksi podastissa koko ajan puhunut even ja sirkkelin vahvasta liitosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauli9 kirjoitti:
Heikki silloin tippuisi. Ellei sitten Sanna ole vain hämäykseksi podastissa koko ajan puhunut even ja sirkkelin vahvasta liitosta.
Ei välttämättä.
Kausi on ollut yhtä kiusaamista ja syrjimistä täynnä. Olen ihmetellyt, miten Paul on jaksanut henkisesti. Onhan tuo peliä, mutta pahallehan tuo tuntuu päivästä toiseen ja viikosta toiseen syrjimistä.
Eve ja Shirley takuuvarmasti koulukiusaajia menneisyydessä. Sen verran epäempaattista toiminta kokonaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pauli9 kirjoitti:
Ei välttämättä, sillä Heikki voisi äänestää Paulin tavoin, jolloin päädyttäisiin tasapeliin. Jos ratkaistaan tulenteolla, Heikki varmaankin peittoaisi ainakin Shirlyn. Naiset luonnollisesti huijaisivat Heikkiä väittämällä äänestävänsä toisiaan ja yrittäisivät saada Paulin äänestämään Heikkiä. Heikillä on kaiken kaikkiaan hyvät mahdollisuudet jatkoon, jos ei ole ihan hölmö. Viimeisessä kilpailussa hän on voittajaehdokas, jos Paul ei ole mukana.
Paul ulos, niin sitten jaksaa taas katsoa.
Huomenna lähtee Sanna ja sit seuraavaks Eve. Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna lähtee Sanna ja sit seuraavaks Eve. Varma tieto.
Toivotaan. Jos noin, niin ennennäkemätön parku odotettavissa.
Kuka. Ei ketä. Sinä varmaan menet lomalle Thaimaaseen, ja palaat sen jälkeen takaisin kotimaaseen.