Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvuorolista taas tehty sen mukaan miten rekijä ja sen bestis bilettää

Vierailija
12.04.2021 |

Mä keikkalaisena sain tietty pe illat :D. En ole vielä sanonut asiasta mitään, mutta ajattelin mainita. Bestikset töissä samas paikassa, joista toinen tekee listan, joten arvaatte varmaan kuinka käy vuorojen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan normi myös kaupan alalla. Pomon bestikset saa aina kivat vuorot ja ne jotka ei suostu nuoleen pomon pyllyä on on aina pe ja la illat töissä. Ja su aamut. Kyllä ku oot neljättä viikkoa taas perjantai-iltana töissä niin alkaa vähän kyrsiä.

Neljänä perjantaina tienaat yhden perjantain palkan kuukaudessa ylimärästä ja vähän enemmänkin. Tietenkin veetuttaa jos kaverit bilettää ja itse istuu kassalla. Kun itse olin aikoinaan kaupassa töissä tienasin vajailla tunneilla 2-3 iltaa ja lauantait (+joskus sunnuntait) tekemällä suunnilleen saman kuin aamuja 8h tekevä kaverini. Olihan toi raskasta mennä täyden koulupäivän jälkeen vielä myymään ja kassalle mutta niin rahoitin opiskeluni. 

Minä menin kassan jälkeen vielä joko baarin töihin tai ajoin taksia öisin. Onneksi nuorena jaksoi.

Mites toi biletys tässä viimeisen vuoden aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä