Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

limatulppaa ennen aikojaan!

14.08.2006 |

oilisko kellään mitään mukavaa kertomusta siitä että synnytykseen meni KAUAN limatulpan irtoamisesta.

viikkoja siis vasta 27+ ja limatulppa irtosi ainakin osittain. (tuttu jo kolmannen lapsen kanssa) Aikaisemmista lapsiat on mennyt pari viikkoa synnytykseen. ei viellä näillä viikoilla olisi halua....

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla neljännen kohdalla tais mennä yli 2 viikkoo synnytykseen,limatulpan lähdöstä.ja siitä että oli limatulppa ei voinut erehtyä.

Mulla tosin oli viikot ihan toiset,täys aikaisena syntyi.

Toivottavasti synnytyksesi ei vielä ala!!!!Tai ainakin menee edes sen 2 viikkoa vielä,sitten taas jo paremmat viikot!!!

Peukut pystyssä!!

Leanna+5 ja sissi 8+3

Vierailija
2/5 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä raskaudessa limataulpan irtoamisesta meni 2 päivää kun meni lapsivedet ja siitä vuorokausi ja synnytys käynistyi.

Toisessa raskaudessa limatulpan irtoamisesta meni kaksi viikkoa kun synnytys käynistyi. Yrittivät vielä estellämutta ei onnistunut. kumpikin lapsista syntyneet 34 viikolla.

Toivotaan että saat vielä viikkoja kasaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion asennoitus nyt sitten niin että kyllä tässä se kaksi viikkoa ainakin menee. perjantaina pääsen äitipolille kontrolliin ja aion pyytää kortisoneja.

on kyllä tosi paniikkiolotila päällä... luojan kiitos ei ole suppareita normaalia enempää.

mom rv27+4

Vierailija
4/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...etukateen, mutta kylla sita riitti sitten myos itse koitosta edeltavaan paivaankin ihan kiitettavasti. En valitettavasti muista enaa yhtaan kuinka paljon etukateen, mutta kylla se yli kaksi viikkoa oli. Laakari sanoi silloin etta se voi osin lahtea ja jopa muodostua uudestaan. Mutta kylla ymmartaakseni kertoo jotain siita etta kohdunkaulalla tapahtuu jotain muutosta jos limatulppaa alkaa tulemaan. Eli tarkastaa pitaa varmasti mutta ei valttamatta meinaa viela synnytysta. Pidan sulle kaksin kasin peukkuja etta paaset viela paljon pidemmalle, et ehka muista mutta vastasit nimittain mulle aikoinaan kun itse pelkasin ennenaikaista synnytysta taman kakkosen kanssa (syntyi sitten vkolla 37 eli ihan riittavasti).

Vierailija
5/5 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan että olen kanssasi joskus jostakin jutellut kyllä- aiheet alkaa tällä palstailutahdilla vaan mennä sekaisin. ;-)

kiitoksia kannustavasta viestistä. vakaana aikomuksena on olla tiiviinä pakettina vielä jokunen viikkoa.