Uskaltaisitko yöpyä yksin vanhassa talossa keskellä ei mitään?
Talossa hyvin pitkä historia, ihmisiä kuollut useampi sen katon alla.
Naapureita ei näköetäisyydellä, ei mitään katuvaloja tai muitakaan valoja ulkona.
Kommentit (38)
Voin tulla muutaman viikon päästä kertomaan, kun olen muuttanut kuvailemaasi paikkaan.
No todellakin. Paitsi ovet olis tiukasti lukossa, ikkunat kiinni ja pesäpallomaila varoiksi ulko-ovella. Muuten kyllä, no prob.
Tietenkin. En pelkää seiniä tai puita. Enemmän pelkäisin jossain narkkarilähiössä. Kuolleista ei ole mitään vaaraa toisin kuin elävistä.
Kyllä se 👿 löytää sinut vaikka kerrostalon ylimmästä kerroksesta jos on etsimässä
En yöpyisi ihan sen takia koska siellä saattaa olla jyrsijöiden jälkijltä niin paskaista. Mieluummin nukkuisin havujen seassa kuusen alla.
Asun vanhassa talossa keskellä ei mitään, katuvalojen kajastus näkyy talvella koillisella taivaalla, täällä on syntynyt ja kuollut lukuisia ihmisiä, ei ole hiirenpaskaa lattialla - ja uskallan nukkua vallan mainiosti
En enää. 7v asuin, mutta jouduin niin pahan stalkkaamisen kohteeksi, että nykyään pelkään.
Uskaltaisin ja uskallan. Olen elänyt vanhassa talossa jo 20 vuotta. Naapureita ei ole lähimaillakaan. On täällä joskus varmasti joku kuollutkin. Kyllä tämä kuitenkin esim. Helsingin keskustassa asumisen voittaa. Sitäkin kerkisin kokeilla 19 ensimmäistä elinvuottani.
Asun sellaisessa. Kaikista turvallisin paikka.
Vierailija kirjoitti:
No todellakin. Paitsi ovet olis tiukasti lukossa, ikkunat kiinni ja pesäpallomaila varoiksi ulko-ovella. Muuten kyllä, no prob.
Mitä varten se pesäpallomaila? Kuka sinne keskelle ei mitään eksyisi? Enemmän riskejä on kävellä minkä tahansa kaupungin keskustassa katuvalojen alla kuin jossain AP:n esimerkin kuvailemassa talossa.
Miksipä en?
Jokaiseen vanhaan taloon on kuollut ihmisiä.
Meidänkin kotiimme on viimeksi kuollut vaimoni isomummo 1970- luvun lopussa.
Vaimoni oli 7v, kun hän meni isomummoa herättelemään, eikä tämä herännyt.
Mitä pimeys asiaan vaikuttaa?
Tähtien ystävälle keinovalon puute on plussaa.
Minulla on vielä se etu vanhassa talossa asumisessa, että talo on saaressa. Tänne ei ihan huomaamatta tulla ja mieluummin ei tulla ollenkaan. Haluan olla itsekseni ja niin mukavaa ihmistä en tunne/tiedä, jonka tänne huolisin.
Minunkin mielestä tuo pimeys on vaan plussaa. Kaupungeissa/taajamissa ahdistaa just tuo ettei yöllä pimeää. Ei nää tähtiä eikä revontulia.
Olen yöpynyt sen seitsemät kerrat.
Asun kuvatun kaltaisessa talossa perheeni kanssa. Harvoin nukun yötä yksin, mutta kyllä niitä kertyy muutama joka vuosi. Ei pelota.
Pakon edessä tai isolla rahalla, mutta en huvikseni.