Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienpuolueen ehdokkaana minut leimattiin lähes mielipuoleksi ja syytettiin toisten päätöksistä

Vierailija
11.04.2021 |

Kuntavaalien tulossa ovelle, keron muistopni vuosien takaa.
Olin tuolloin ehdokaana silloisessa kotikunnassani eräässä pienpuolueessa, joka ei ole eduskunnasssa.
Heti alkuun minut leimattiin lähes mielipuoleksi jha tehtiin selväksi, että olen tyhä, kun lähden ehdokkaaksi puolueeseen, jossa äänet menevät hukkaan ja josta ei pääse läpi ja samalla kytllä kerrotiin, ettei sinua kannata äänestää.
Minuun suhtauduttiin jopa agressiivisesti, kun taas vanhojen valtapuolueioden ehdokkaita kiiteltiin kilpaa.

Valtuusto valittiin ja jäin siitä kauaksi, eikä minua siis valittu, mutta valtuuston tehdessä ikäviä päätöksiä, se olikin siten minun syytäni, kun en tehnyt miutään. Miten olisin voinut, kun en ollut päättämässä eikä sananvaltaa?
Kun kotikylältä alkoi leikkausten edetessä palvelut heiketä ja lipua naapuripaikkakunnille, yritin kyllä kerätä adressia puolustaakseni palveluita, mutta sain vain siitäkin sontaa niskaani, mutta siten kun kyseiset palvelut vietiin, se olikin minun syytäni, kun en mitään tehnyt.
Erityisesti heidän kultaehdokkaansa oli näitä leikkauksia tekemässä ja ilmeisesti se oli niin kipeä paikka, että purkivat vihansa minuun, jolla ei ollut päätösvaltaa ja asian kanssa mitään tekemistä.
En ole sen jälkeen ehdokkaaksi halunnut ja ainoastaan näemmä äänestämällä vanhoja valtapuolueita voi vaikuttaa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vaan on, että äänet menee hukkaan epävarmalle ehdokkaalle

Vierailija
2/2 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hullu?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla