Lue keskustelun säännöt.
Ei-uskovainen, oletko käynyt suviseuroilla?
11.04.2021 |
Kokemuksia? Ajattelin, että voisi olla ihan mielenkiintoista joskus käydä ihmettelemässä menoa :D
Kommentit (24)
Olen käynyt katselemassa ihmisiä. Aamuin illoin, joskus yölläkin. Ei mitään erityistä huomiota ryyppäämisestä tai seksistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen käynyt ja joka ilta, kun oli Porissa jossa asuin silloin. Tosi kiva fiilis. Kondomeita ei kukaan kaupungissa käynyt ostamassa, vaikka juhla oli kaupungin sisällä. Kaljaa ei myöskään juotu alueella. Siistiä, kivaa, paljon mukuloita, ahkeria kunnollisia, solakoita, erittäin hyvin pukeutuneita ja kammattuja, ei meikattuja ihmisiä. Hyvin vähän lihavia. Menkää ihmeessä. Asuin silloin Porissa sen kesän ja kävin joka ilta. Upea kokemus.
Olen käynyt kerran kävelemässä seura-alueella, kun suvarit oli lähikunnassa. Se on vähän kuin isot festarit, tosin lapsia ja vanhuksia näkyy huomattavasti paljon enemmän kuin festareilla ja erilaista ääntä (musiikkia ja puhetta) kuuluu kaiuttimista. Ja ihmiset ovat selvin päin.
Onhan siellä paljon niiden lestadiolaisten perheidenkin uskonsa jättäneitä lapsiakin, suviseurat kun on monelle se paikka, jossa tavataan sukua ja kavereita.
Ja höpö höpö nuo kondomit. Tuolla samalla reissulla jututettiin paikallisen Salen myymäläpäällikköä (mies tuntee työnsä kautta) ja hän kertoili, että jäätelöä ja virvoitusjuomia kuluu kamalasti, samoin aamulla avaamisaikaan on nuoriso ovella odottamassa avaamista, että saisi ostaa jotain evästä (kun on yö valvottu ja vanhemmat nukkuvat asuntovaunussa, jossa olisi kaikki perheen ruoat). Kondomit on lähinnä urbaanilegendaa.