Kertokaa miten piilotan käteiset rahat mitä aijon säilyttää kotona.
Kommentit (46)
Peilintaustat, kirjojenvälit, sohvan sisään, patjan sisään, siivouskaappiin, teippaa lipaston laatikon pohjaan pussissa, jos kiinteät kaapit niin voi saada nostettua pohjalevyn jne. T. Perheväkivaltaa paennut
Laitat minigrip pussiin ja sitten teippaat vessanpöntön kanteen sisäpuolelle aina kun lähdet kotoa ja sitten kansi kiinni. Ei muuten takuulla käy varkaalla mielessäkään katsoa sinne.
Siellä murtovaras kyselee vinkkejä mistä rahanne löytyvät. 😁
Vanha totuushan on että jos haluaa piilottaa jotain, se kannattaa laittaa mahdollisimman esille.
Rahavyöhön, pussissa jauhojen sekaan, laukun salapohjaan, lempitakin povariin, kajarin sisälle, jääpalojen alle pakastimeen, julisteputkeen..
Miksi käteisenä ja miksi pitää olla kotona? Kuutamourakoista?
Se perinteinen eli vihkiraamatun väliin. Jokainen seteli omaan väliinsä. Tätä menetelmää käyttivät muutamat kolleegat, kun pankkilakon aikaan maksettiin palkka kaupungin taloustoimistosta käteisenä. En itse noudattanut tuota menetelmää. Minulle riitti lukollinen kirjoituspöydän laatikko, avain hyvässä jemmassa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä murtovaras kyselee vinkkejä mistä rahanne löytyvät. 😁
En säilö käteistä kotona, kultakoruja on jonkin verran.
Montako kymmentä tuhatta aiot kotona säilyttää. Mulla oli tasan 500 e lompakossa,, kun laskin. Olleet samat setelit vuoden kun koronan aikaan olen käyttämyt vain korttia.
Samaan paikkaan kuin j sanasta aion.
Vierailija kirjoitti:
Vanha totuushan on että jos haluaa piilottaa jotain, se kannattaa laittaa mahdollisimman esille.
Anopin valokuvakehyksen sisään.
Se katse jähmettää kovapintaisimmankin varkaan, saattaa synnintuntoon ja hän poistuu asunnosta jättäen pöydälle edellisestäkin kämpästä pöllimänsä saaliin.
Eräs henkilö kauan sitten säilytti käteistä piilossa saunan pukuhuoneen seinien välissä. Paloi sitten maantasalle koko sauna rahoineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Just! Vaikka läpinäkymätön hedelmäkulho, ei missään tapauksessa Arabiaa vaan halpis, täyteen appelsiineja ja niiden alle. Ovela ostaa vielä joukkoon mukaan muovisen appelsiinin ja piilottaa sen sisälle pienestä viillosta.
Komppaan tätä! Mahdollisimman näkyville ja mielellään eteiseen. :)
Terv. R. Osmo
Tarina kertoo, että työkenkiin on hyvä piilottaa, koska varkaat eivät niihin koske.
Lapsuudenkodissani oli joskus rahaa pakastimessa kun isä oli tehnyt isomman käteiskaupan. Mielestäni hyvä piilo, laitat vielä johonkin vanhaan jäätelöpurkkiin ja päälle tekstin tilliliha 2016 niin kukaan vieras ei avaa.
Rähjäisen imurin pölypussiin. Pitää vaan naarmuttaa kuluneen näköiseksi ja rispaannuttaa johto hyvin, ettei vaan rosmo ota mukaansa.
Mun isä osti kuolinpesiä ja yleisin osakkailta huomaamatta jäänyt setelikätkö oli sohvan rakenteissa.