Tuttavaperheessä on lasten ikäero 12 vuotta
Eivätkä lapset ole koskaan tulleet toimeen keskenään. Kyseessä uusperhe eli molemmilla lapsilla eri isät. Johtuuko tuollainen eri isistä vai ikäerosta?
Kommentit (14)
Meillä ikäerot 2,5v, 7v ja 12v. Eli nuorimman ja vanhimman ikäero 21v. Heillä vährmmän yhteistä, 3 muuta tosi läheisiä keskenään
Mulla ja siskollani on kolmen vuoden ikäero eikä olla koskaan tultu toimeen. En ole edes nähnyt häntä kohta kymmeneen vuoteen.
Mun lapsilla on 3 v ikäero ja ne on aina ollut tosi hyviä kavereita keskenään. Ei se ikäero mitään kerro. Lasten luonteet enemmänkin.
Mulla on vamhimman kans 11v ja nuorimman 20v ikäeroa. Et hui kauhea
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsilla on 3 v ikäero ja ne on aina ollut tosi hyviä kavereita keskenään. Ei se ikäero mitään kerro. Lasten luonteet enemmänkin.
Kolme vuotta ja 12 vuotta on hieman eri asiat.
Mun äitini oli siskonsa kanssa todella läheinen , heillä oli tuo sama ikäero. Viettivät lapsesta saakka, äitini kuolemaan saakka todella paljon aikaa yhdessä. Vaikka tätini muutti kotoa jo silloin, kun äitini oli 8.
Äitini sisko on myös kummini. Viimeksi tänään soitti minulle ja juttelimme tunnin taas kerran. Ihana, että on lämpimät välit sukuun.
Mulla ja mun veljelleni on 13 vuotta ikäeroa ja ollaan aina oltu todella läheisiä.
Varmaan riippuu ihan olosuhteista, miten tulee toimeen eli lähinnä siitä miten ero on aikoinaan mennyt ja miten exät ja nyxät tulevat toimeen keskenään ja miten he suhtautuvat asioihin.
Mulla ja siskollani on reilu vuosi ikäeroa eikä olla koskaan tultu toimeen.
Neljä lastamme ovat jo aikuisia.
Leikkivät lapsuutensa yhdessä ja ovat läheisiä yhä.
Mulla on nuorimman veljen kanssa ikäeroa 15 vuotta, myös eri isät. Ollaan todella läheisiä.
Minulla on monta sisarusta. Läheisimmät välit minulla nuorimman siskoni kanssa, joka on minua 13 vuotta nuorempi. 2v vanhemman siskoni kanssa en ole ikinä ollut hyvissä väleissä. Nykyisin meillä on kohteliaat välit.
Se, miksi en ole läheinen lähes saman ikäisen siskoni kanssa, johtuu luonteesta ja kasvatuksesta.
Eipä taida kuulua sinulle.