Sinä olet kaunis
Palstalla on paljon mm. naisten ulkonäköön liittyvää pilkkaa. Halusin vain sanoa, että olette kaikki ihania juuri tuollaisena kuin olette. Jokainen teistä on ainutlaatuinen yksilö, toista samanlaista ei tällä planeetalla ole. Olette sitten lihavia, laihoja, iso- tai pienirintaisia, lyhyitä tai pitkiä, nuoria tai vanhoja... olette kaikki kauniita. Jokaiselle teille löytyy joku, jonka mielestä juuri Sinä olet täydellinen.
Ihanaa Juhannusta kaikille!
T: Lapinmies
Kommentit (14)
Me ehkä oletamme näiden kiusanhenkien olevan miesoletettuja. Ei näin aina ole. On yllättävän paljon naisia, jotka halveeraavat kanssasisariaan häpeilemättä.
Nainen on naiselle 🐺. Ikävä kyllä.
Ei onneksi sentään aina.
Kiitos, Lapinmies. Sanasi lämmittävät 💓.
No nyt ei keksi mitään vastaan vänkäämistä.
Ei ehkä kannata valheessa elää
*realisti
Voi kun tietäisit miten oikealla hetkellä luin viestisi. Kiitos Lapinmies, ja ihanaa juhannusta sinullekin!
Kunpa olisikin näin!
Mukavaa juhannusta itse kullekin :)
Vierailija kirjoitti:
Voi kiitos :)
T. petolinnun perse
Vau, olet varmasti todella kaunis!
t: Lintubongari
Kiitos! Tämä lämmitti mieltä! Juuri tänään olen itkenyt kuinka olen niin ruma, ettei kukaan voisi olla kiinnostunut minusta. Kunpa tapaisin livenäkin jonkun, joka katsoisi minua kauniisti hymyillen, sitä tunnetta en ole kokenut vuosiin.
Kiitos Lapinmies, toivottavasti sinullakin on yksi tai useampi, jotka pitävät sinua upeana, komeana, ainutlaatuisena ja ihanana.
Leppoisaa juhannusta!
Terv. Kaunotar etelästä
Omituisia ihmisiä nuo, jotka alapeukuttavat näinkin positiivista ja kohteliasta keskustelunavausta. Maailma kaipaa enemmän tämän kaltaisia kannustavia hyvän mielen juttuja. Kokeilkaapa tekin mököttäjät, miten maailma vastaa jos alatte kohtelemaan sitä, ja ihmisiä ympärillänne paremmin. Saatatte yllättyä.
Kiitos! Ihana viesti. Hyvää juhannusta sinulle, Lapinmies.