Kansalaisten pisteytysjärjestelmä
Rokotepassista onkin helppo siirtyä Kiinan malliin. Jokainen asukas pisteytetään toivotun käytöksen mukaan. Seuranta on 24/7.
Tämä on totta kiinassa, kohta myös meillä.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kiinan tilanne on kyllä aika pelottava. Viidessä minuutissa löydetään halutessaan kuka tahansa.
Oluen ostamisesta miinuspisteitä 😬
Olisin ihan kunnioitettavasti miinuksella. Vaikka kuinka huomioisi että usein ostin kahdelle.
Itse olisin varmasti teuraalle lähetettävää ainesta. Ikää 56, työtön, naimaton ja viinikin maistuu. 😱
Olen valmis pisteytysjärjestelmään. Olen kuuliainen järjestelmälle ja pyrin olemaan kaikin tavoin sen luottamuksen arvoinen! Vedän parhaat pisteet!
Hahaa, bring it on. Saisin sairasta nautintoa siitä, kun hankkisin itselleni miinuspisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, bring it on. Saisin sairasta nautintoa siitä, kun hankkisin itselleni miinuspisteitä.
Kyllä siihen saldoon tulisi rankaisujärjestelmäkin. Sanotaan vaikka että alkuun rajoitettaisiin maksukortin käyttöä eri ostoksissa. Seuraava taso olisi liikkumisrajoitukset. Jos et vieläkään ottaisi opiksesi, meidän olisi pakko lähettää sinut oppimaan oikeanlaista käytöstä valtion oppimiskeskuksiin.
Siellä sinusta tehtäisiiin kunnollinen Suomen kansalainen ja sen jälkeen äänestäisit vain demareita tai vihreää liittoa.
Tuo Kiinan tilanne on kyllä aika pelottava. Viidessä minuutissa löydetään halutessaan kuka tahansa.
Oluen ostamisesta miinuspisteitä 😬