Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksaisit tästä mökistä?

Vierailija
11.04.2021 |

Matkaa Helsingistä 600km.
Rantatontti, rantaviivaa 100m, josta omaa hiekkarantaa n. 20m.
Tontin koko 6000m2
Ei sähköä, ei juoksevaa vettä.
Aurinkopaneelit.
Täysin suojaisa, rajanaapuritonteilla pelkkää metsää.
Majoituskapasiteetti päärakennus 6 henkeä, saunarakennus 2 henkeä.
Rakennusten kunto tyydyttävä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kaukana. Pohjoisessa on julmetusti mäkäräisiä ja hyttysiä. Jos olisi talviasuttava, tilanne olisi ihan toinen.

Olen etsimässä pientä rivitaloasuntoa kesämökiksi jonkun isohkon vesistön tuntumasta.

Vierailija
22/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kaukana. Pohjoisessa on julmetusti mäkäräisiä ja hyttysiä. Jos olisi talviasuttava, tilanne olisi ihan toinen.

Olen etsimässä pientä rivitaloasuntoa kesämökiksi jonkun isohkon vesistön tuntumasta.

Tuo ötökkämäärä riippuu paljon tontin puustosta, sijainnista jne. Ei ole automaattisesti hyttysiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naapurikiinteistöille kaavoitettu tontteja? 

Vierailija
24/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla saman tyyppinen mökki rv -72 (remonttia vailla) paitsi "vaan" 400 km matkaa Helsingistä ja kooltaan pienempi 38 m2, iso järvi. Meillä on suurin osa tonttia aivan ryteikköä ja piha on täysin luonnontilassa. Isohko kaupunki 20 km päässä, kauppaan 7 km. Välittäjä arvioi muutama vuosi sitten 55000.

Vierailija
25/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kyllä ostajia jonoksi tuollaisella, joten hinta määräytyy sen mukaan.

Vierailija
26/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ilmansuuntaan ranta? Onko tie oma, paljonko matkaa päätieltä? Onko mökki talviasuttava? Onko kaivoa? Onko tontilla rakennusoikeutta? Jätevesihuolto? Kuinka iso toi mökki on? Siis oikeasti neliöissä?

Ranta itään. Tie oma. Matkaa päätieltä n. 1km. Ei ole talviasuttava. On kaivo. On rakennusoikeutta. Ei jätevesihuoltoa. Päärakennuksen neliöt 50.

Mitä se loppu tontti on? Hoitamatonta ryteikköä? Vai talousmetsää? Todella kaukana pk-seudusta, joten joku 50.000€? Jos siis sillä metsällä ei ole mitään arvoa.

Tontilla useita rakennuksia, jonkin verran myös hyötykasvillisuutta, mansikkamaata ja sen semmoista. Ei ryteikköä yhtään neliötä tontista.

No se on Oulun korkeudella kuitenkin. Eikös siellä ole ihan täysin varusteltuja omakotitaloja polkuhintaan kaupan? Eli kyllä se toi 50.000€ ois.

Vierailija
27/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.etuovi.com/kohde/20367538?haku=M1637965812

Ole hyvä.

Vierailija
28/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ötökkämäärä riippuu paljon tontin puustosta, sijainnista jne. Ei ole automaattisesti hyttysiä.

Veden äärellä on aina mäkäräisiä ja hyttysiä. Jos ei sitten ole julmetun tuulinen paikka vuorokauden ympäri.

Vierailija
29/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veden äärellä on aina mäkäräisiä ja hyttysiä. Jos ei sitten ole julmetun tuulinen paikka vuorokauden ympäri.

Olen mökkeillyt saaressa, jossa minua ei koskaan pistänyt hyttynen. Samoin meillä on niemessä korkea kallioranta, joka on kylläkin tuulinen mutta sangen hyttysvapaa. Vanhempieni mökillä en voi edes käydä elukoiden takia.

Vierailija
30/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu hesassa niin tommosen automatkan voi unohtaa :

1200 km kun käy mökillä kääntymässä vkonloppusin No Thanks!

Vierailija
31/31 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiskyttonnia kuulostaa realistiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi