Mies odottaa että tekstaan aina ensin. Nyt on ollut hiljaa kaksi päivää.
Ollaan tapailtu tammikuusta lähtien. Mies yleensä odottelee, että minä laitan viestiä ja kysyy miksi en ole laittanut mitään jos pidän pari päivää väliä . Oikeastihan odotan silloin jos mies itse laittaisi. En ymmärrä, mies ilmeisesti haluaa että juoksen hänen perässään, mutta itse olen saanut liikaa siipeeni että tekisin sitä virhettä enää. Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään kahteen päivään. Viimeisin viestini oli kun kysyin, että koska nähtäisiin ja mies vastasi että lauantaina varmasti (ei nähty kun ei kuulunut mitään.) Ollaan tapailtu noin 1-2 kertaa viikossa tähän asti.
Olenko liian vainoharhainen tai ylianalysoiva? Itse voisin viestitellä vaikka joka päivä koska olen ihastunut, mutta en tee sitä koska kuulemma se tappaa kiinnostuksen. Olen niin kyllästynyt näihin peleihin ja kyllästynyt pettymään, en halua enää antaa itsestäni liian innokasta kuvaa. Tiedän että pari päivää ei ole paljon, mutta ihastuneena se tuntuu pitkältä ajalta. Kannattaako jatkaa radiohiljaisuutta ja vain antaa olla, jos huomiseenkaan mennessä ei kuulu mitään?
Kommentit (13)
Jos ei mies ole omalta osaltaan valmis tekemään asialle mitään niin annat olla. Kehuskelee vain selän takana kuinka "kiinnostuneita" naisia tulee jatkuvasti hänelle juttelemaan.
Osallistu Majussille morsian -ohjelmaan, niin löydät sinulle sopivan miehen, lande.
Kun mies on kiinnostunut, sinun ei tarvitse arvailla sitä. Tiedät sen kyllä.
Mene eteenpäin. Kiität itseäsi myöhemmin.
Eihän tuossa ole mitää vuorovaikutusta teidän välillä. Jotkut miehet on ns. vapaamatkustajia odottvat että nainen ylläpitää aktiivisuutta. Yäk.
ap on joku teinipissis? ja ketjuun vastanneet naisetkin, ilmeisesti
Kysy mikä on homman nimi eli onko se seksiä, tapailua, onko hän enemmän kiinnostunut vaikka seurusteluun jne. Miksi ei tykkää viestiä, käyttääkö somea siihen esim. whatsuppia. Entä mitä miehen some kertoo hänen tilanteestaan, missä viettää aikaa jne. Mitä tiedät miehestä tähän mennessä. Onko pelimies vai ei
En ole mikään teini vaan kolmekymppinen nainen. Ja tiedän, että miehellä oli sukulainen yötä viikonloppuna, joten sen takia emme nähneet, mutta olisi ollut ystävällistä edes ilmoittaa ettei se käykään. Ilmeisesti odottelee aina, että itse vaan kysyn ja pyydän kun haluan nähdä. Mies itse on sanonut, että ei ala naisten perässä juoksemaan, mutta en ala itsekään juoksemaan minkään m*lkun perässä, joten pitäköön tunkkinsa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole mikään teini vaan kolmekymppinen nainen. Ja tiedän, että miehellä oli sukulainen yötä viikonloppuna, joten sen takia emme nähneet, mutta olisi ollut ystävällistä edes ilmoittaa ettei se käykään. Ilmeisesti odottelee aina, että itse vaan kysyn ja pyydän kun haluan nähdä. Mies itse on sanonut, että ei ala naisten perässä juoksemaan, mutta en ala itsekään juoksemaan minkään m*lkun perässä, joten pitäköön tunkkinsa.
Ap
Girl power💪
Jos taas mies laittelisi koko ajan viestiä, niin maristaisiin kun ei saa hetken rauhaa ja onkohan se nyt vähän takertuva ja psykopaatti...huoh...
Jos mies oikeasti olisi kiinnostunut, se haluaisi seksiä koko ajan ja laittaisi kyllä viestiä. Nyt olet varalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei mies ole omalta osaltaan valmis tekemään asialle mitään niin annat olla. Kehuskelee vain selän takana kuinka "kiinnostuneita" naisia tulee jatkuvasti hänelle juttelemaan.
Tätäkö se on naisilla?
Jos mies ei ole koskaan aloitteellinen sun suuntaan, niin sinuna antaisin olla. Varsinkin noiden lauantai-oharien jälkeen.