Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon Eppu-reppu

Vierailija
11.04.2021 |

Onko kellään tällaista? Olen jo jonkin aikaa harkinnut ostavani sellaisen, ja ensi viikolla olisi ystävämyynnissä tarjouksessa. Millaisia kokemuksia, onko ollut kestävä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Onko kellään ollut reppua käytössä pidempään? Minua huolestuttaa, haalistuuko kangas epäsiistiksi ja kuinka pian. Ainakin aiemmat ostamani Marimekon mustat laukut ovat menneet tosi epäsiistin näköiseksi ajan kanssa.

Vierailija
2/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt samaa. Onko kellään ollut reppua käytössä pidempään? Minua huolestuttaa, haalistuuko kangas epäsiistiksi ja kuinka pian. Ainakin aiemmat ostamani Marimekon mustat laukut ovat menneet tosi epäsiistin näköiseksi ajan kanssa.

Ajan kanssa kaikki menee rumaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajan kanssa kaikki menee rumaksi

Tuolla hinnalla toivoisi kuitenkin, että laukku kestäisi hyvänä useamman vuoden.

Vierailija
4/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi vuoden päivittäisen käytön jälkeen näkymään jo selkeitä käytön jälkiä. Nyt reppu on ollut käytössä kaksi vuotta ja pohdin, voiko sitä värjätä. Se ei näytä enää siistiltä. Olen aika harmissani repun laadusta.

Vierailija
5/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapinan porukoilta voi kysyä,

Siellä näky.

Vierailija
6/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on. Minusta sitä on paha kantaa, kun hihnat ovat ohuet ja pehmustamattomat.

Hyvän näköinen uutena, mutta käytännöllisyys huono.

Vierailija
7/12 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ne tarjoukset näkyy?

Vierailija
8/12 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan värin haalistuminen vain mustan repun ongelma vai myös muiden värisävyjen?

Vierailija
9/12 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut Marimekon Eppu reppu käytössä nyt tasan vuoden ja olen kummissani kun pian ostamisen jälkeen repun metalliosista alkoi jäädä nahkahihnoihin mustia jälkiä. Nyt vuoden käytön jälkeen nahkahihnat ovat tahraantuneet jo todella ruman näköisiksi. Vaikuttaa siltä, että repun ollessa selässä metallilenkit hierovat jälkiä hihnoihin heti solkien yläpuolelle.

Olen pitänyt repustani hyvää huolta, suojannut sen sateelta jne, joten omituiselta tuntuu, että kalliihko reppu menee jo vuodessa näin epäsiistin näköiseksi.

Ystävälläni vastaava reppu on ollut jo pari vuotta käytössä, eikä hänellä ole merkkiäkään tummista jäljistä. Lisäksi hän osti repun käytettynä. Törmäsin sattumalta toiseenkin henkilöön jonka Eppu repun hihnat olivat likaantuneet samalla tavalla kuin minulla ja hänkin sanoi ostaneensa repun vuosi sitten. Onko tässä nyt joku huonolaatuinen erä kyseessä vai mitä kummaa?

Kävin näyttämässä reppua Marimekon liikkeessä josta repun ostin, mutta heidän ainoa vastauksensa oli, että "tällaista ei ole aiemmin tullut vastaan". Ehdottivat että voisin teettää suutarilla uudet hihnat omaan laskuuni. Pohdin vain mitä iloa siitä on, jos metalliosat sotkevat kohta nekin.

Vierailija
10/12 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on se reppu, mutta hyvin vähällä käytöllä ollut. Vain yhden reissun tehnyt ja on vielä kuin uusi.

Vierailija
11/12 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myös pettynyt kukkakuosinen reppu ja tosi ohut kangasta , repun pohjalla ei oo mitään vahvistusta , pelkään että kuin oma 3 kg koulu kirjoja sisään laitan niin sinne pohja tule joko reikä tai sit se hajoa kokonaan. Tosi ilkeä kysyä 200 repusta mikä ei kestä,värin menee rumaksi jne .seuraavaksi joku halpis reppu mikä kestä painaviakin tavaroita kantaa eikä vain lompako. Huhu ei tässä ole mitään laatua ,mut merkki sekoa ihmisiä :D olen mari jejeejee .

Vierailija
12/12 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono laatua. Kannetava tai oppikirjoja ei kestänyt. Pohjaan tuli reiät. Tuolla rahalla halpa reppu kestäisi paremmin tällaisetkin tavarat. En kyllä yleensä 200 e reppuu osta meikkipussukan kantamisen tai muodin takia. Todella iso pettymys, roskiin meni. Tiedä mihin tarkoituksen yleensä reput ovat sitten .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi